ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4350.

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۵۴ ب.ظ

خب کنکور هم به سلامتی تموم شد.

اگر همه ی تستهایی که زدم درست باشه،

من بی شک نفر اول کنکور خواهم شد!

:)))




+هیچکدومو شانسی نزدم!

پشت هر تستی که زده شد، دریا دریا فکر کرده بودم!

اما نمیدونم فکر من با فکر طراحان سوال و نویسندگان منابع کنکور چقدر همخونی داشت! :))

دیگه هرچی خدا خواست همان میشود! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۴
لوسی می

نظرات  (۶)

سلام لوسی می بانو :)

ان شاءالله خدا بهترین ها رو براتون رقم بزنه ...
پاسخ:
سلام :)
متشکرم خیلی زیاد.
ان شالله برای شما هم همینطور. :)
سلام
انشالله که طراحان سوال مطابق با اونچه که شما خوندید و مهارت کسب کردید سوالات رو طرح کرده باشن
پاسخ:
سلام. والا من که نخونده بودم.ولی امیدوارم جوابهای من درست باشه! :)
۰۴ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۰۸ اقای متحیر
باحال ترین فلسفه ای که پشت تست زدن کنمور بود رو از زبون شما شنیدم:-):-):-)
پاسخ:
 :دی
:))
شمام کنکور دکترا دادین پس.
امیدوارم رتبه عالیی کسب کنین.
پاسخ:
:)
یعنی کس دیگه ای هم کنکور دکترا داده؟ کی؟
خییییلی بعیده اما خب ممنونمممم.. ان شالله. :)
با توجه به طرز فکر طراحان

ممکنه دو یا سه هم بشین :)
پاسخ:
بله محتمله!
۰۷ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۳۷ مامان محمدمهدی
بی شک سال بعد نفر اول هواهی بود
بوس بوس
پاسخ:
بی شک :)
مرسی بوس بوس