ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4354.

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ق.ظ

دیروز با مستر روز مهندس رو برای خودمون جشن گرفتیم.

تا سفارش دادیم و نشستیم،

مستر چشمش خورد به شعبه ی جدیدی که از فست فودی مورد علاقه مون اونطرف خیابون افتتاح شده بود.

تا آخرین لقمه ای که من خوردم،

هی گفت کاش میرفتیم اونجا!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۷
لوسی می

نظرات  (۱۵)

۰۷ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۰۸ بـانـوی بـرفـی
روزتون با تاخیر مبارک
اشکال نداره دوتا مهندس هستین دعوتی دوم رو برید همون جا😀
بچه ها نبودن؟
پاسخ:
مرسی عزیزم :*
آره درست میگی من باید مستر رو ببرم اونجا :))
نه به توصیه ت عمل کردم و بچه ها رو گذاشتیم پیش مامانش رفتیم خرید. تو راه برگشت خودمون رو خجالت دادیم.
چقدر حس مسترتون برام آشناست
که ناشی از این بوده که خواست قلبیش نهایت خوش گذشتن به شما بوده
پاسخ:
نه بابا! میگفت اونجا هم خوشمزه تر بود هم ارزون تر :)))
کاش میرفتین اونجا !
پاسخ:
آره واقعا. حیف شد :)
:))
پاسخ:
:)
تبریک خانم مهندس
پاسخ:
ممنون.
۰۷ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۰۶ جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
از سری روش های کوفت کردن زمان حال
پاسخ:
:))
آره یه همچین چیزی :)
😂😂😂😂 عااالی بووود 
روزتووون مبااارک راستیییی 
پاسخ:
:دی
مرسی عزیزم :*
عه! شما یه مهندس علوم انسانی هستین پس :))) یادم رفته  بود.
روزتون مبااارک
پیتزا خوردین؟ ;)
پاسخ:
:))
آره یه همچین چیزی ام! :))
ولی همه ش میگم خوب شد مهندس شدم تاااااا بشه و دکتر بشم لااقل یه عنوانی اول اسمم هست! :))
یه همچین آدم بندِ عناوینی ام من :)
نه! قارچ سوخاری خوردیم :دی
۰۷ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۵۸ مردی بنام شقایق ...
اصن از اول مشخص بود اونجا بهتره دیگه :)))
پاسخ:
:))
اگر میدونستیم یه شعبه داره که قطعا میرفتیم اونجا.
حالا یه بار خودم می برمش :)
آره! مهندس عنوان خیلی باحالیه :) دوستَش دارم :)

قارچ سوخاری؟ o_O
جل الخالق! چه غذاها!
پاسخ:
:) مهندس هم شما رو دوست داره :)
نگو که نخوردی! اگر نخوردی حتما یه بار با سس سیر امتحان کن من که عاشقشم :)
البته بیشتر پیش غذاست اما خدایی منو سیر میکنه :دی
نمیگم، ولی اسمشو نشنیده بودم :)
از قارچ فقط تو پیتزا و بیف/چیکن استراگانف استفاده می‌کنم و لاغیر!
برم ببینم تو پاپیون دستورش هست یا نه. هم اون هم سس سیر!!!
پاسخ:
ایول که خونگیشو مصرف میکنی. آفرین واقعا. منم باید برم تو کارش.
سس سیر تو سوپرها اگر نباشه تو هایپرها حتما هست.به نظرم که همون سس مایونزه با طعم سیر! ولی خب روش نوشته سس سیر.
دستور قارچ و سسشو پیدا کردی یه ندا بده. :)
کوکوی قارچ هم خوشمزه میشه. قارچ با سیب زمینی و تخم مرغ.
کلا من قارچ دوست دارم.
بعد از یه دوره ی طولانی بی توجهی و عدم رغبت بهش الان دوباره دوستش دارم. :)
روزتون مبارک با تاخیر
نوش جونتون 
ما هربار که فست فود میخوریم همسرم میشینه حساب میکنه اگه چه چیزایی خورده بودیم ارزون تر درمیومد ... 
/:
پاسخ:
مرسی عزیزم.
:)))
با نهایت احترام به همسر شما خدایی روششون ناجوانمردانه ست :))
البته مستر هم گاهی از این کارها میکنه ولی بیشتر وقتهایی که من خواسته باشم جایی بریم نه خودش! اگر خودش باشه که غذای پرسی 100 تومن هم براش مسئله ای نیست و من هرچی بگم گرونه میگه نه خیلی هم خوبه کیفیتش ارزششو داره :)))
قارچ سوخاری در سرآشپز پاپیون

https://manashpazam.com/recipe/page/cho5bp88pdr8c06q7asq6i7l3q8n1e2l

مواد لازم برای۴ نفر
روغن زیتون یا روغن کنجد برای سرخ کردن   به مقدار لازم
سیر رنده شده  ۲ حبه
قارچ   ۵۰۰ گرم
بیکینگ پودر   ۱/۲ قاشق چای خوری
آرد   1.5 فنجان
پیاز متوسط و رنده شده  ۱ عدد
آرد ذرت   ۱ قاشق سوپ خوری
نمک   ۱/۲ قاشق چای خوری
آب   1.5 فنجان
ادویه   ۱/۲ قاشق چای خوری
فلفل   ۱/۲ قاشق چای خوری

طرز تهیه
۱- آرد، آرد ذرت ، بکینگ پودر و ادویه ها را با هم مخلوط کنید.
۲- سپس آب را اضافه کرده و خوب هم بزنید
۳- به مدت 10 دقیقه خمیر را استراحت دهید
۴- سپس سیر و پیاز را اضافه کرده
۵- قارچ ها را خوب بشویید و کنار بگذارید تا خشک شود.
۶- حالا قارچ ها را داخل مخلوط بریزید و خوب هم بزنید تا قارچ ها کاملا با خمیر پوشانده شوند.
۷- روغن را داخل ماهیتابه بگذارید داغ شود.
۸- قارچ ها را با روغن داغ شده تقریبا 5 دقیقه سرخ کنید تا طلایی شوند. بعد از پخت قارچ ها را روی دستمال قرار دهید تا روغن اضافی آن خارج شود سپس آن ها را با لیمو و جعفری خرد شده و سس تارتار سرو کنید

سایر نکات
میتونین فقط از پودر سوخاری به جای آرد ها استفاده کنید
از بکینگ پودر میشه استفاده نکرد
هر ادویه ای که دوست داشته باشید میشه استفاده کرد
از سبزیجات معطر واسه داخل پودر سوخاری میشه استفاده کرد مانند  : جعفری، نعناع، برگ کرفس , برگ بو

منبع :‌سرآشپز پاپیون
وبسایت :‌ http://manashpazam.com



قارچ سوخاری - ۲ در سرآشپز پاپیون

https://manashpazam.com/recipe/page/lff7nsbbuo96ok6nl2vgqi0bd2mah48n

مواد لازم برای ۴ نفر

قارچ   ۵۰۰ گرم
آرد سوخاری   1.5 پیمانه
تخم مرغ   ۱ عدد
شیر   ۱ قاشق غذا خوری
نمک    به مقدار لازم
روغن زیتون    به مقدار لازم

طرز تهیه
۱- قارچ ها را خوب بشویید و کنار بگذارید تا خشک شود.
۲- سپس در آرد سوخاری بغلتانید.
۳- تخم مرغ را همراه با شیر و نمک هم بزنید تا کاملا مخلوط شود.
۴- قارچ های آغشته به آرد را در مخلوط شیر و تخم مرغ بگذارید.
۵- سپس درآورید و در روغن سرخ کنید.

منبع :‌سرآشپز پاپیون
وبسایت :‌ http://manashpazam.com

این دستور دوم نگفته ولی انگار آخرش باید دوباره تو آرد سوخاری بزنیم.
سس سیر هم پیدا نکردم :)

+ دیشب می‌خواستم یه غذای سریع السیری درست کنم، قارچ اومد تو ذهنم ولی نمی‌دونستم قارچ تنها رو چجوری بپزم که خوشمزه بشه. خوبه اینو یاد گرفتم یه بار امتحان می‌کنم :) مرسی

پاسخ:
با سپاس از شما :)
البته  میگم این شام نیستا! منو سیر میکنه شاید بقیه رو سیر نکنه! یه چیزی تو مایه های سیب زمینی سرخ کرده است که فست فودی ها می فروشن! بهتره به عنوان عصرونه یه بار درست کنی :)
۰۷ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۳۹ مامان محمدمهدی
هووووم قارچ سوخاری
منم معمولا سفارشم همینه اگه فست فودی بریم:)
پاسخ:
آرههه منم. :)
:دی
یعنی فکر کنم مثبت ترین برداشت از رفتارشون رو داشتم هااااااااااا:))))
پاسخ:
دقیقا :)))
تا باشه از این مثبت اندیشی ها :)