ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4357.

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ب.ظ

همین الان نشستم و سرخوشانه، درصدهامو تو کنکور حساب کردم.

ینی همینقدر بهتون بگم

که اگر سطح آزمون مثل کنکور پارسال بوده باشه،

و درصدهای رتبه ها رو هم بشه با بچه های پارسال همسان سازی کرد،

به جانِ خودم رتبه م تک رقمی میشه!

:)))



+درصدهایی که حساب کردم با رتبه های یکرقمی پارسال برابری میکنه! :|

هرچند که خیلی بعیده اما کاش که سطح درصدهای قبولی های امسال مثل پارسالیا باشه.

بلند بگو الهی آمین. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۸
لوسی می

نظرات  (۱۰)

آمـــــــین :)
پاسخ:
ممنون! از حالا همه بشینن برای من دعا کنن لطفا پلیز! :)
چه اسم زببایی
پاسخ:
سپاس :)
WoOoOoOoW!!! چه هیجان‌انگیز :)
نمیشه من تو دلم بگم؟ همه خوابن!
پاسخ:
خیلی :)
صبح بگو  دیر نمیشه ولی بلند بگو :)
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۰۸ بـانـوی بـرفـی
انشالله که با بهترین رتبه قبول میشی
پاسخ:
ان شالله هرچی خیره پیش بیاد :)
آمین :)
پاسخ:
:)
ممنون.
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۰۶:۴۵ اقای متحیر
من واقعا هیچوقت نتونستم بعد امتحان جوابامو چک کنم. سخته واقعا!




ان شالله که مثل پارساله ولی مگه میخواستید مصاحبه برید؟ مگه گرتیش مورد نظرتون رو سال دیگه ارایه نمیدادن؟
پاسخ:
منم فکر میکردم نمیتونم اما همیشه تونستم :))
البته برای ارشد چک نکردم اما برای کارشناسی هم چک کردم جوابامو.
ممنونم.
خب انصافا ارزش تموم شدنِ استرس همه ی کنکورهای عالم، و جلو افتادنِ یک سال تو تحصیل به نظرم از گرایش مورد علاقه بیشتره! :دی
فک کنین که سال دیگه باز بخوام کنکور بدم! خب سخته دیگه.
ولی خب راستش دیشب همین به فکرم رسید گفتم اصلا بی خیال! که بعد مستر گفت حالا دعاهاتو کنسل نکن نهایتش رتبه ت خوب میشه انتخاب رشته نمیکنی دیگه.
دیدم درست میگه تا موقع اعلام نتایج و اینها فرصت برای فکر کردن و مشورت هست.
اما در مجموع این پست رو برای دلخوشی گذاشتم.
وقتی من نخونده میتونم این درصدها رو بزنم یعنی اونهایی که خوندن خیلی بهتر زدن. مشکل کنکور رقابتی بودن و وابستگیش به نحوه ی پاسخ دهی بقیه ست احتمال قبولیم همچنان خیلی کمه و احتمالا به مصاحبه هم نرسم.
الهی آمین
پاسخ:
قربونت:*
آمیــــــــــــــــــــــــــــــــن
پاسخ:
مرسی مرسی :)
آقو از این چیز خونا بودی و ما بی خبر بودددیم 
الهیییی آمین
پاسخ:
:)))
دکتر که نیستم خواهر جان!تو باید جوابگوی چیزخونی ها باشی :))
اینم فقط یه احتمال و هیجانه که به اشتراک گذاشتم وگرنه خیلی بعید میدونم چون اگر برای منِ نخونده ساده بوده برای خونده ها قطعا ساده تر بوده.
ولی خب راستش به این امیدوار شدم که شاید به مصاحبه دعوت بشم.

من دعا میکنم که بهترین برات اتفاق بیفته 
بهترین بهترین 
پاسخ:
ممنونم عزیزم ان شالله برای خودت هم همینطور باشه همیشه ی همیشه.