ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4359.

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۲۶ ب.ظ
این نرم افزار خیلی خوبه. امروز خیلی کمکم کرد.

کمکتون میکنه که برخی صفحات پی دی اف رو حذف کنین.

بعد میتونین به کمک این سایت خیلی خیلی مهربون

با یه سری صفحه ی جدید پی دی اف هاتون رو سرهم کنین.

:)




+روشهای دیگه ای هم برای ترکیب پی دی اف ها هست که شاید به نظر ساده تر بیاد،

اما من اینو بیشتر دوست داشتم.

امکانات دیگه ای هم تو سایت برای مانور دادن رو پی دی اف هست که واقعا خوبه.

+دقیقا از ساعت هشت صبح که فهمیدم به جریمه خوردم،

مشغول کارم :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۹
لوسی می

نظرات  (۳)

یاد اون میمونه افتادم ...
قشنگ فرمون رو گرفته بوده تو دستش تا این جریمه هه رسید 😂 
+مرسی بابت معرفی این ها 
عالین 
پاسخ:
:)))
دقیقاً.. قشنگ زدی به هدف :))
آخه برای هر دوره از این دفاع دو سه روز پای فایل ورد می نشستم! نمیدونم چرا با من سازگار نیست!
هردوره که میگذشت دیگه واقعا کششِ پیگیری رو نداشتم و همیشه هم با پی دی اف کارمو راه انداختم فکر نمیکردم برسم به غول مرحله ی آخر که اونم ورد بخواد! :((
البته کنکور هم بهانه ای شد که مهلت رو فراموش کنم. :(
در هر حال فایل وردم بازم یه فایلِ سر هم بندی شده ست! امیدوارم بهش ایراد نگیرن و ایران داک تأییدش کنه که تموم بشه دیگه.

+قربونت:*

خدا رو شکر که مشکلتون حل شد :)

پایان نامه عالی قبول
پاسخ:
سپاس :)
ممنون بابتِ معرفی :)

همیشه لبخند بزنید ^_^
پاسخ:
قربون شما. :)
چشم ؛)