ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4364.

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ق.ظ

میگفت پل صراط توسط آتش جهنم احاطه شده،

مؤمن بدون لغزش از این پل میگذره و آتش به وجود او آسیبی نمیزنه

و به بهشت میرسه.

این دنیا هم همونطوره.

فساد، دنیاگرایی، راحت طلبی و مکاره دنیا تمام دنیا رو گرفته،

و زندگی همه ی ما رو احاطه کرده،

اگر تو زندگیت تونستی وسط این همه فساد و فریب،

راه مستقیم رو بری و آلوده ی فساد نشی،

مطمئن باش اون دنیا هم از پل صراط به راحتی عبور می کنی،

و اگر اینجا بلغزی،

اونجا هم خواهی لغزید.



+اون دنیا، جلوه ای کامل و تمام از حقیقتِ همین دنیاست.

+بخشی از یک سخنرانی دلنشین که از امام گوش کرده بودم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۴
لوسی می

نظرات  (۷)

درود بر امام :)

چه پست معنوی و زیبایی ...

سپاس
پاسخ:
بله خدا درجاتش رو زیاد کنه ان شالله.

سپاس متقابل :)
اصن من اعتراض دارم...
چرا باید تو این دنیای پر از کثافت زندگی کنم و از اون بدتر خودمو، دین و ایمون نصفه و نیمه مو حفظ کنم (تازه اگه بتونم که بعید میدونم) حالا اگرم نشد بسوزم چه این دنیا چ اون دنیا؟

پاسخ:
شما الان مشکلت با اصل خلقته؟
خب طبیعتا در عدم بودن راحت تر بوده!
البته نمیدونم برای چیزی که در عدم هست راحتی معنا داره یا نه.
اما ما مجبور به نصفه نیمه موندن نیستیما! راه بازه برای همه.
تا هر حدی که خودمونو برسونیم از مواهبش بهره مند میشیم خب این عینِ نعمته.
حرفتو قبول دارم ولی مرگ و زندگی دست من نیست چرا که من همین الانشم حاضر نیستم بیشتر از این عمر کنم.

ضمنا قربونش برم در عدالتش که شکی نیست که هر چقدر پول بدی همونقدر آش می خوری(ضربش همین بود دیگه نه؟ ) 
پاسخ:
آره همین بود ضربش :))


می فهممت اما اون یه بحث دیگه ست. حالا که فرصت داریم هنوز! خب استفاده کنیم. تنها راهش همینه. :)
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۰۲:۵۶ کسب درآمد اینترنتی
با سلام
خسته نباشید
میتونیم با ذکر منبع از مطالب شما کپی کنیم؟
پاسخ:
با ذکر منبع بله. :)
سلام.
سلام
خوش به سعادت امام (:
کاش بتونیم خودمون رو حفظ کنیم
گاهی واقعا میترسم از خودم ... خیلی دوره ی بدیه...
دائم نگران حال بچه هام هستم. از ایمان خودم میترسم نگرانم نتونم خوب تربیتشون کنم....
پاسخ:
سلام. هعی جانم هعی!
پس باید کاری کنیم که توی همین دنیا بمونیم
چون جهان آخرت دردهاش دردتره انگار!
پاسخ:
اگر راهشو پیدا کردین به ما هم بگین.
۱۵ اسفند ۹۶ ، ۰۷:۳۳ مامان محمدمهدی
ای وای:(
پاسخ:
هعی.