ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4367.

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۳۳ ب.ظ

و من فارغ التحصیل شدممممم.

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۶
لوسی می

نظرات  (۱۸)

تبریک
پاسخ:
متشکرممم.
۱۶ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۳۶ بـانـوی بـرفـی
مبارکه عزیزم😘
پاسخ:
ممنون عزیز مهربون. :*
مباررررررکه
پاسخ:
ممنونمممم.
#شیرینی
: ))
تبریک
پاسخ:
پیشنهاد بده چطوری شیرینی بدم؟
مرسی گله.
تا ما شیرینیش رو نخوریم رسمیت نداره  والااا
پاسخ:
پیشنهاد بده چطوری شیرینی بدم؟
بقول پدر بزرگ مرحومم : خدا رو صدهزار مرتبه شکر :)
پاسخ:
واقعا هم. خدا رحمتشون کنه.
شیرینیش رو بیارین :)
پاسخ:
پیشنهاد بدین چطوری شیرینی بدم؟
به به مبارک باشه
خدا رو شکر
ان شاالله قبولی دکترا (:
پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزم ان شالله هرچی خیره.:)
۱۶ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۴۳ اقای متحیر
مبارک باشه خانم لوسی می

ما منتظر شیرینی هستیماااا
پاسخ:
متشکرم. پیشنهاد بدین چطوری شیرینی بدم؟
شیرینی اهل بیان فراموش نشه =))
پاسخ:
پیشنهاد بدین چطوری شیرینی بدم؟
#بقیه رو کاری تدارم ولی من که بیخ گوشتم :دی
حضوری ^_^
پاسخ:
:)))
عزیزمممم روشت زیادی خلاقانه بود. :دی
پیشنهاد بدین چطوری شیرینی بدن خب! این همه شیرینی‌طلب، دریغ از یه پیشنهاد!
من پیشنهاد می‌کنم لوسی‌می خانوم لیست مهارت‌هاشونو بنویسن، هرکی فراخور نیاز و سلیقه‌ش یه سفارش بهشون بده، ایشون هم انجام بدن :))
مثلا نقاشی/طراحی/خطاطی، پاورپوینت یا مثلا پرزی!، مشاوره و برنامه‌ریزی، طراحی لوگو/سایت/قالب وبلاگ، انجام تحقیق و مقاله، انجام تکلیف شب بچه‌هاتون، انجام کارهای اداریتون، زیارت نیابتی، نماز و روزه قضا، استخاره و... نهایتا اگه هیچ‌کدومو پسند نکردین شماره کارت بدین بهشون ;)

مبارکا! به سلامتی و دل خوش استفاده کنین و کنن.😊
پاسخ:
والا! من به همه هم گفتم پیشنهاد بدین! یه همچین دل سخی ای دارم :دی
نماز و روزه ی قضا رو خوب اومدی :)))

مرسی عزیزم.
تبریک
پاسخ:
مرسی عزیزم.
حالا بیا بگو ببینم زردچوبه رو چطوری باید دود کرد؟
تو قابلمه تفت بدم مثل آرد؟
آخه گفتی گازم کثیف میشه چه کار مگه باید بکنم؟
از این به بعد هر موقع رفتین حرم یه کوچولو از زیارتتونم سهم اهالی بیان
پاسخ:
با افتخار :)
خیلی وقته که خاموش دنبالتون میکنم فکر کنم دیگه به مناسبت فارغ التحصیلیتون هم که شده باید روشن شم؛)
خیلییی خیللییی مبارک باشه برات لوسی می جا🌹😍
پاسخ:
متشکرم متشکرم متشکرمممممم :)
کامنت دلچسبی بود کامنت شما :)
تبریییییییک
واجب شد واسه شیرینی فارغ‌التحصیلی تو هم که شده بیام مشهد دیگه ^__^
پاسخ:
متشکرم :)
ان شالله :)
توی جااسپندی بریز دود کن.
بعد از سوراخاش میریزه گازتو کثیف می کنه
پاسخ:
من کف جا اسپندی یه ورق آلمینیوم  گذاشتم دود کردم!
البته فایده ای نداشت و دودها هنوز که هنوزه بعد از سه روز هست!
تبریک فراوان:*
پاسخ:
قربون شما :*