ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4369.

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ

امروز برای اولین بار مادر و پسری رفتیم حرم.

با توجه به بُعد مسافت خونه ی ما از حرم،

ساعت نه صبح راه افتادیم،

و تو حرم هم فقط به قدرِ قرائت یک زیارت امین الله روبروی ضریح توقف داشتیم،

و الان تازه رسیدیم خونه.

و منتظر پسرک عزیزم هستیم :)



+خونه ی ما دوره اما یک بی آر تی از سر کوچه مون مستقیم میره حرم :)

+به پیشنهاد آقای الف سین به جای شیرینی فارغ التحصیلیم براتون دعا کردم:)

میخواستم یه نماز زیارت هم از طرف بلاگی ها بخونم که خب چون گل پسر باهام بود نمیشد.

نماز باشه طلبتون دفعه ی بعدی ان شالله :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۹
لوسی می

نظرات  (۱۰)

سلام :)

زیارت قبول ...

شیرین کام شدیم .
پاسخ:
سلام.
متشکرم انشالله که قبول باشه.
۱۹ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۴۵ اقای متحیر
پس چقدر خوش بحاال بلاگی ها


قبول باشه زیارتتون
پاسخ:
سلامت باشین.
البته من در حدش نبودم اما خب یادی از دوستان بود به رسم ادب.
ان شالله که همه حاجات دنیا و آخرتشون برآورده و ختم به خیر باشه.
ممنونم.

زیارت تون قبول مادر جان :)
روزتون هم با تاخیر مبارک باد 🌹
پاسخ:
سلامت باشین :)
عید شما هم مبارک.
خوش به سعادتتون :)

پس شما هم مثل "محبوبه شب" بانو بچه محل امام رضا علیه السلام هستین ...
پاسخ:
بله بله. ما همگی همسایه ایم :)
ممنونم مادر جان :**

+

سلام منو هم به آقا برسونین :)
اگر مهمون و خونه تکونی آخر سالی نداشتم قطعا با تور آخر سالی می اومدم مشهد :)
ولی خب قسمت نشد :)
التماس دعا
پاسخ:
ان شالله بهترین وقتش قسمتتون بشه زیارت با معرفت :)
پس دفعه بعد که مشرف شدین ان شاءالله ، قدح فراموش نشه :)
پاسخ:
این بار هم همه ی دوستان بلاگ مدنظر بود. :)
سلام علیکم
به به...
زیارتا قبول باشه و دعاها مستجاب :)
پاسخ:
سلام.
متشکرم ان شالله که همینطوره برای همه.
خووووش به حالتون
پاسخ:
:)
ان شالله به زودی روزی شما.
دفعه ی بعد برای ما هم دعا کنید :) 
پاسخ:
معمولا هروقت حرم میرم برای همه ی کسانی که دوست داشتند اونجا باشن دعا میکنم :)
حتما شما رو هم دعا کردم :)
۲۲ اسفند ۹۶ ، ۰۷:۳۴ مامان محمدمهدی
زیارتا قبول
روزی ما باشه بزودی ان شاءالله:)
پاسخ:
ان شالله به زودی :)