ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4371.

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ

خدا _شاید_ ما رو به خاطر انجام ندادنِ کارهای بزرگ مؤاخذه نکنه،

اما _قطعاً_ برای انجام ندادن دم دستی ترین کارهایی که انجام اونها نه آبرویی میبرد،

نه جانی به خطر می انداخت،

و نه مالی را از بین میبرد از ما دلگیر میشه...

و این کارها به وفور در روزمره ی ما وجود داره تا فرصت جبران داشته باشیم.

اما متأسفانه نگاه عرف زده ی ما وقتی که عرضه زیاد باشه در کیفیت کالا شک میکنه!



+واقعا این جملات جای تأمل و دقت داره. کاملاً صحیحه ما بدجور در روزمرگی غرق شدیم و برای رشد کردن به دنبال انجام کارهاش شگفت انگیز هستیم! اما زهی خیال محال!

و به رسم رعایت حانب امانت عرض کنم که این متن، بخشی از این پسته که خب راستش من نمیتونم ادعا کنم همه ی "جملات" پست (و حتی تیتر) رو قبول دارم (هرچند که منظور مدنظر نویسنده چیزی فراتر از این جمله هاست، اما بیان اون منظور با این جملات، خروجیِ دریافتیِ صحیحی رو تحویل خواننده نمیده) در هر حال قصد نقد پست رو ندارم. قصدم اینه که این جملاتِ ارزشمند رو به اشتراک بذارم چون واقعا قابل تأمله.

+این رو هم گوش کنید واقعا قابل تأمله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
لوسی می

نظرات  (۴)

سلام :)

عجب پست تدبر مندی ....
پاسخ:
اوهوم..
عجب...
منم متاسف شدم...
پاسخ:
تأسف از این کامنت می باره! :)
دیگه حالا تو سر بچه نزنین دیگه. گوناه داره :دی
پاسخ:
ای بابا اختیار دارین :)
۲۲ اسفند ۹۶ ، ۰۷:۳۴ مامان محمدمهدی
دقیقا
پاسخ:
:)