ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4375.

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۲۶ ب.ظ

تو دنیایی که برای یه کوچولو امر و نهی کردن به معروف و منکر،

باید نیم ساعت فکر کنی و جمله کنار هم بچینی

که مبادا به تریج قبای طرف مقابل بر بخوره،

و یه وقت کل دین و ایمان هر دوتون زیر سوال نره،

بعضیها هم پیدا میشن که خیلی خوبن :)

عاشقشونم!

:)


+ایشون و ایشون :)

+کثر الله امثالهم :)

+امر به معروف و نهی از منکر رو به واجب فراموش نشدنی تبدیل کنیم. :)

+چیزی که فوق العاده ست اینه که هر دو متن من میتونه با حالتِ تند و توپنده خونده بشه (هرچند که قصد این نبوده) اما هر دو بزرگوار بسیار بسیار متواضعانه نکته ی اصلی مطلب رو دریافت کردند و به حواشی دامن نزدن. خدا خیرات و برکات زندگیشون رو زیاد کنه :) مثل اونها باشیم. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۶)

سلام. :)
من متوجه موضوع دومی نشدم...

واقعا چقدر خوبن آدمایی که حساسیت دارن و حرفشون رو منتقل میکنن نه فقط تو دلشون بگن و غر بزنن که عجب جامعه ای شده...
پاسخ:
سلام. دومی اونیه که براش نوشته بودم از اسامی رسمی اشخاص استفاده کردین؟
ایشون یک سایتی داره که به اسم رسمی خودش یعنی با اسم و فامیل خودش مطلب میذاره.
بعد در مورد یک نفر دیگه ای چیزهایی نوشته بود و گله هایی از اون آدم کرده بود و اسم اون رو هم گفته بود! من این متن رو خوندم و به صاحب سایت گفتم که کارت درست نیست که اسم آدمها رو میاری و گله میکنی! چون شاید خوانندگانت اونها رو بشناسن این نوعی غیبته.
که اینقدر خاضعانه ازش جواب گرفتم. بعدم متنش رو ویرایش کرد اسم اون شخص رو حذف کرد.


+الان از من تعریف کردین؟  :) خیلی مرسی :) خیلی ذوق کردم :)
ولی از اونها بهتر اون کسانی هستند که یسمعون القول و یتبعون احسنه. (حرف رو می شنوند و بهترین ها رو تبعیت می کنند)
فکر میکنم انقدر که نگفتیم حالا جامعه ای عجب شده تحویل گرفتیم. باید بگیم. واجبه دیگه.
بله منظورم همون بود.
آهان...

+خب من اولش درست متوجه نشدم و فکر کردم این پیام ها از افراد دیگه ایه و شما تحسینشون کردید وگرنه اینقدر واضح تعریفتونو نمیکردم‌ :دی
دور از شوخی، هم کار شما جای تحسین داره که بفکرید و حساس، و هم طرف مقابلتون که اینقدر خوب برخورد کرده. خدا خیرتون بده :)
پاسخ:
:)))
خیلی ممنونم لطف دارین :)
۲۲ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۳۲ میرزا مهدی
چقدر خوب! اینکه یکی بخواد نقد کنه باید و باید و باید اول از همه روش بیان نقد رو یاد بگیره ، بعد روش نقد کردن. سپاس. من الان از شما یه نیمچه ای یاد گرفتم. فتبارک الله
پاسخ:
خیلی ممنونم از لطفتون. قصد اصلی من از بیان این پست این بود که از اون دو بزرگوار یاد بگیریم که حتی اگر طرف مقابل با لحنی صحبت میکنه که میشه سوء برداشت ازش داشت (آخه متنهای من قابل قرائت با لحن تند بود هرچند که قصدم این نبود) بازم میشه اصل مطلب رو گرفت و به حواشی دامن نزد.
اما خیلی ممنونم از نظر لطف شما :)
فکر کردم فرد مورد امر به معروف قرار گرفته شمایید رسیدم آخرش فهمیدم نه برعکسه. :)
سخن دو پهلو داره. یکی پهلوی تیز و برنده و یکی پهلویی نرم. این ماییم که کلمه‌هارو کنار هم می‌چینیم. و اعتراف می‌کنم چقدر خوب این کار رو انجام دادین شما. :)
پاسخ:
نه برعکس بود.
من این دو مورد رو گذاشتم به این منظور که بگم با وجود اینکه لحن من میتونست خیلی بد خونده بشه (یعنی نهی از منکری که کردم خیلی حرفه ای نبود) با این وجود اون دو بزرگوار اصل مطلب رو گرفتند و به حواشی نپرداختن. بیشتر قصدم این بود که بگم مثل اون دو نفر نقد شنیدن بیاموزیم :)
باید اعتراف کنم الان در استفاده از واژگان نرم خیلی بهتر شده م! :))
خیلی ممنونم از لطف شما :)
۲۳ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۴۳ خونه مادری
بندگان خدا
پاسخ:
اوهوم واقعا همینطورن :)
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۴۲ مامان محمدمهدی
اره واقعا
خوب باهات برخورد کردن خداییش
پاسخ:
خدایی خودم که کپ کردم! انتظار دعوا داشتم و نهایتا اینکه میگم من انچه شرط صلاح بود با تو گفتم. ولی خب کلی برای خودم آموزنده بود.