ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4380.

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۱۲ ب.ظ

عجب بهاری بشه امسال! 

خدایا این بهار رو به کرم خودت به حق مولود رجب و به حق مبعوث رجب و به حق همه ی رجبیون بهار دلهامون قرار بده...

در این ماه به ما توفیق عبادت و خدمت عطا کن

و عاجزانه ازت میخوام ما رو به انتهای رمضان برسونی،

و توان درک شب قدر رو به دلهامون بدی.

از صمیییم قلبمممم بهاری بدون خزان برای دلهاتون آرزو می کنم.



+این الرجبیون؟!

+یه پست خیلی مهم میخواستم بذارم نمیدونم فرصت میکنم یا نه،

ان شالله که بشه. :)

اگر نشد: سال نو مبارک دلهاتون باشه. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۷
لوسی می

نظرات  (۶)

ما رو هم در ماه رجب دعا بفرمائید ...
پاسخ:
محتاجیم به دعا :)
همچنین شما لطفا.
لیلة الرغائب از رگ گردن نزدیک تر است :))


سال نوی متفاوت و شادی داشته باشید
پاسخ:
همچنین شما.
شب ها و روزهای خوبی رو تجربه کنین انشالله.
هنو وقت هست بالام جان 
منتظر پست مهمت هستیم 
+سال خیلی خوبی داشته باشی ایشااالا 
پاسخ:
وقت که هست اما به گمانم کل وقتم به کارهای خونه بگذره! :/
سلام علیکم
سپاس بابت دعاهای خوبتان.
ان‌شاء‌الله سال بسیار خوبی پیش رو داشته باشید!
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم. :)
۲۹ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۱۶ زهرا غلامی
عیدتون پیشاپیش مبارک :)
سال پرخیر برکت و موفقت باشه براتون ان شاءالله
خیلی خیلی التماس دعا دارم :)
پاسخ:
ممنونم همچنین شما:)
محتاجیم به دعا.
۰۸ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۱۵ مامان محمدمهدی
آمین
پاسخ:
آمین.