ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4383.

شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ق.ظ

به سلامتی و ان شالله مبارکی دعای ندبه ی معهود رو برگزار کردیم.

هنوز تو بدو بدوهای عید دیدنی هستیم.

راستش گاهی خیلی خسته م میکنه اما هرطور حساب میکنم چشم پوشی کردن و حذف عید دیدنی ها کار شایسته ای نیست و بهتره این سنت حفظ بشه.

از اونطرف کار دانشگاهی دارم با یه عالمه برنامه برای خانواده مون!

نمیدونم به کدومش میرسم!

حالا وسط این شلوغیا پایتخت نشینان رو هم برای شام دعوت کردم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۴
لوسی می

نظرات  (۳)

عجیب روزایی هست این روزای نوروز! همش دوس داریم بیان استراحت کنیم و دیدوبازدید بریم و تفریح کنیم بعدم که تعطیلات عید شروع میشه اینقدر فکر و گرفتاری میاد تو ذهن آدم نمیفهمه چی شد اصلا!! :)))
خوش به حال پایتخت نشینان :)
پاسخ:
بله! :)
تقرییا در همه حال :)
۰۸ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۱۳ مامان محمدمهدی
سلام دوستم
سال نو مبارک
خب ما اصلا بدو بدو نداریم و تا الان حتی یک نفر هم منزلمون نیومده جز مامانم اونم به تنهایی و خودمون هم که فقط خونه مادرا و عمه گرامیمان:) بعیده دیگه بیشتر از این بشه
پاسخ:
سلام سلام.
سال نو شما هم مبارک.
نه بابا! ما هم چون دعای ندبه داشتیم دیگه خیلیها همونو میذارن یه حساب عید دیدنی و نمیان ولی خودمون تو رفتن به عید دیدنی سرمون شلوووووغه! حیفه همین روابط سال به سال هم از بین بره! صله رحم و از این حرفا. :)