ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4385.

جمعه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۱۹ ب.ظ

نظرتون چیه در مورد اینکه

گاهی آدم برای اینکه کسی رو مجبور کنه که دست و پاشو جمع کنه،

و حد خودشو بشناسه،

یه چیزهایی رو به روش بیاره؟!



+من فکر میکنم کار سخیفیه

که نقطه های تاریک زندگی آدمها رو به روشون بیاری،

و بهشون بفهمونی که منم یه چیزایی میدونم!

هیچوقت تا به حال این کار رو نکردم،

اما خب گاهی فکر میکنم راهی جز این نیست!

چیزی که میخوام بپرسم همینه!

که آیا واقعا گاهی راهی جز این نیست؟

جز این چه راهی هست؟

من از هر روشی جز این استقبال میکنم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۰
لوسی می

نظرات  (۱۰)

به نظر من هم کار خوبی نیست !
پاسخ:
روش جایگزین؟!
نمیدونم راستش ولی فکر کنم اینکه بگید یه چیزایی درموردت میدونم دقیقا مثل اینه که بگید فلانی تمام دغدغه من تو شدی! و خوب اینطوری یعنی خودتونو تا حد اون شخص پایین بردید
پاسخ:
نهههه! خب اینو که یهویی نمیرم بهش بگم! یه وقتی که داره چرت و پرت ردیف میکنه بهش میگم که برای همیشه تمومش کنه! نه اینکه زنگ بزنم بگم فلانی یه چیزایی ازت میدونم! :|
یه برخورد جدی، صریح و کوبنده بکنید تا برای همیشه حرمت ها و مرز ها حفظ بشه و جرات نکنه کسی پاشو فراتر بذاره نه مقابله به مثل

پاسخ:
ههه هه! مستر هم همینو میگه! اما به نظرم بی فایده ست. چون بارها قبلا این کار رو کردم.
اما قبول دارم روش بهتریه.
من یکی دوبار پیش اومده غیر مستقیم اشاره کردم و طرف نشسته سرجاش :) 
پاسخ:
فکر میکنم اثر قابل توجهی در نشاندن افراد بر سرجاهاشون داره :))
بنظر من باید مرگ موش ریخت توی چاییش -_-

+ بنظرم اگه اثر داره به نیت تربیت کردنش برای خدا این کارو بکنین. و اگه عقلتون می گه بی فایده س توی خلوتتون دعاش کنین و بعدشم از ذهن و قلبتون پرتش کنین بیرون. لای دست باباش :دی
پاسخ:
راستش گاهی اونقدر از تغییر اینطور آدمها احساس عجز میکنم که دااااغووووون میشم.
آدم عجیبیه. من فقط اسمشو میتونم بذارم بیمار. شاید قابل تغییر باشه اما به عللی که تو بحث مهم گفتم، از من حرف شنوی نداره.
کاش میتونستم ارتباطم باهاش رو کلا کات کنم. نمیشه. هرچند که با مستر قرار گذاشتیم ارتباطمون رو کم کنیم.
چنین آدمای هیچ وقت کوتاه نمیان بیشتر کینه ای میشن. یا باید خودمون رو ار زندگیشون یا اونا رو از زندگیمون حذف کنیم
پاسخ:
بله اینم نکته ایه. بیشتر تحریک میشن تا انتقوم بگیرن.
خب طبیعتا هرکسی قابل حذف نیست متاسفانه.
یعنی تا حالا تجربه نداشتین؟
که به صورت تهدیدآمیز به طرف بگین من چیزای زیادی از شما میدونم و...
پاسخ:
نه واقعا پیش نیومده.
طرف خودش باید حالیش بشه که من میدونم دیگه! ولی متاسفانه اونایی که میدونن من میدونم، اینم میدونن که من هیچوقت چیزی نمیگم! :))
درنتیجه پرروتر از حد تصور ظاهر میشن!
البته بعید میدونم شما هم چنین تجربه ای داشته باشین!
منم این مشکل رو دارم اما یه مشکل دیگه م دارم اونم اینه که هیچوقت روم نمیشه به روی طرف بیارم که منم یه چیزایی میدونم احساس می کنم شخصیت خودم پایین میاد 
اگه راهی پیدا کردی به منم بگو /:
پاسخ:
دومی که مشکل نیست! خیلی هم خوبه :)
نه بابا
ما چیزای آشکار بقیه رو به روشون نمیاریم
چه برسه به چیزهای اینجوری ...
پاسخ:
خوب می کنین!
ما نیز هم.
۱۳ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۴۸ مامان محمدمهدی
وقتی این کار سخیفه که طرفت یه ادم معقول و درست و حسابیه
و نباید بروش اورد عیبهاشو و دونسته هامونو از عیبهاش
ولی وقتی طرفت یه ادم ..، هست بنظرم سخیف نیست
من در مواجهه با دسته دوم بی رودروایسی ام و در مقابلشون کم نمیارم چون اگه نگی و کمرویی کنی فقط گستاخترشون کردی ولی در مواجهه با گروه اول و اشتباه اتفاقیشون هیچوقت چیزی بروشون نمیارم
حالا باز اگه در مواجهه با گروه دوم به نتیجه بهتری رسیدی به اشتراک بزار😉
پاسخ:
نمیدونم واقعا. ولی تا به حال این کار رو نکردم و فقط یک نفر هم هست که گفتن این چیزها بهش اساسی قلقلکم میده!
بقیه رو اعصابم بوده ن ولی دوره ای بوده و قابل گذشت. این یکی مداومه!