ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4387.

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷ ب.ظ

قراره فردا صبح به یک سفرک یک روزه بریم.

بچه ها هنوز بیدارن و من فرصت نکردم ناهار فردا رو آماده کنم.

احساس میکنم بهتره نریم!



+غالباً شبهای سفر این حس بهم دست میده!

کارهام تلنبار میشه و من حس میکنم چقدر خوب میشه اگر فردا نریم و مثلا پس فردا بریم! :|

بعد از این همه تنبلی و بی برنامگی شاکی میشم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۴
لوسی می

نظرات  (۱۰)

سلام :)

به سلامتی ان شاءالله
پاسخ:
سلام سلامت باشین.
ما هم یه سفر در پیش داریم اگه خدا بخواد.

+پسرک رو نفرستادی مهد؟
پاسخ:
ان شالله به سلامتی.

+نه! چون مستر تا هفدهم تعطیله ما هنوز تعطیلات عیدمون ادامه داره :)
منم منم منم
مخصوصا صبح موقع رفتن. دلم می خواد از زیر پتو نیام بیرون🙈
همش می گم خب که چی😁
پاسخ:
آره واقعا :))
میگم اگر هدف سفر برای رسیدن به لذته که لذت من الان در خوابیدنِ بیشتره :)))
بعد وقتی قرار نیست بریم سفر هی میگم بریم بریم!
به این میگن خوددرگیری مزمن :)))
قبلش همینطوره و بعدش که رفتید کلی خوشحال میشید از رفتن
خوش بحال شما خوش بحال مستر
خوش بگذره
پاسخ:
دقیقا همینطوره.
ممنونم.خوش گذشت :)
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۰۳ بـانـوی بـرفـی
سلام عزیزم
سال نو مبارک
دقیقا این حسیه که من دارم ولی وقتی میری خیلی خوش میگذره
پاسخ:
سلام عزیزم ما سال نو رو به هم تبریک نگفتیم؟! :|
سال نوی شما هم مبارک ببخش اگر تبریک به تأخیر افتاده.
آره منم همینطورم.
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۱۲ مامان محمدمهدی
منم همواره قبل سفر در همین حسم و تنها انگیزه م برای حرکت و ادامه فقط و فقط ذوق و شوق بچه هاست
یعنی اگه بچه ها نبودن عمرن سفر میرفتم و چه بسا قبل تولد م م خیلی کم و بزور میرفتم سفر و اول حرکت هم از فشار روحی ناشی از تنبلی هم یه دعوای مفصل راه مینداختم با همسری ولی حالا سالهاست که مثل بچه آدم سرمو میندازم زمین و فعلالانه راهی میشم:))
پاسخ:
ههههه هه! خب من واقعا خودم اهل سفرم! اما با بچه ها انگیزه م همین شده که گفتی بس که با بچه ها سفر رفتن سخته!
تو ماشین واقعا از کنترلشون عاجزم! بهشون هم حق میدما! واقعا انتظاری نیست که کل راه رو بشینن ولی خب...
یعنی اگر خودم و مستر بودیم من دم به دقیقه به مستر غر میزدم که برای سفر مرخصی نداره و خودشم خیییییییلی پایه نیست.
البته الانم کم غر نمیزنم :))
ولی خب شب سفر همیشه مدلم اینطوری میشه :))
امیدوارم خوش بگذره
پاسخ:
ممنونم خوش هم گذشت جای شما خالی :)
خوش بگذره
پاسخ:
ممنون خوش گذشت.
از سفرایی که زن باید غذاشو بپزه اصلا خوشم نمیاد!! :/
حاضری ببر :)
پاسخ:
آرههههه من اصلا نمیتونم تو سفر غذا بپزم!
اگر یه روزه بریم که تو خونه درست میکنم و اگر نه مهمون مستریم :)
دیرگفتی! رفتیم اومدیم!
اما به توصیه ت گوش فرا داده بودم پیشاپیش :دی
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۵۹ بـانـوی بـرفـی
نه عزیزم خوندمت ولی فرصت نشد کامنت بزارم
انشالله که سال خوبی داشته باشی و کنار هم شاد باشین😍
پاسخ:
مرسی عزیزم.
همچنین شما ان شالله سالی پر از برکت داشته باشین با همسر و گل دخترت.