ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4388.

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ب.ظ

خب ما برگشتیم :)

امروز صبح ساعت نه از خونه رفتیم بیرون و ساعت نه و نیم شب هم رسیدیم به خونه مون :)

جای شما خالی مقصدمون مسیر مشهد نیشابور بود!!

آخه آخرش به نیشابور نرسیدیم :))

ولی خوش گذشت جای شما خالی.

هم آب بازی کردیم و هم خاک بازی و هم آثار باستانی بینی و هم زیارت (عکس بی ربط! :دی) و هم اسب سواری.

چیزی کم نداشت سفرمون :)

با مستر قرار گذاشتیم از این سفرهای دوازده ساعته بیشتر بریم شهرهای اطرافمون رو لااقل ببینیم :)

به بچه ها هم خوش میگذره :)

جای شما خالی.

رفتیم بوژان.

واااای خیلی قشنگ بود خیلی خیلی خیلی.

من هزار بار غش کردم برای این طبیعت...

اینا رو ببینین آخه!

اینجا و اینجا و اینجا، همه ش همون یه جاست! :))



+یه پست پر و پیمون گذاشتم دیگه :)

گفتم پستهای بی مزه ی نوروزیم جبران بشه :)

همین امروز کلا نوروز ما رو هم جبران کرد! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۵
لوسی می

نظرات  (۱۱)

درواقع کل نوروز رو شست و برد :-)
پسرک و گل پسر و خودتون توی پست حضور داشتین ولی مستر نبود چرا؟ :))
پاسخ:
دقیقا :))
مستر هم هست! مستر اون فاقله سالاریه که داره آهسته می رونه کارام جانم نرود! :دی
افسار اسب دست مستره :)
خخخخ زیارتو خخخخخ 
عاشق فسقلات شدم ^_^ ماچ

میگما تو این سفرهای یک روزه تون دره ارغوان رو هم بگنجونید.
جای بسیاااار قشنگیه.
هم آب و رودخونه داره و هم طبیعت بکر و زیباااا 
البته بذارید واسه اردی بهشت
پاسخ:
:))
تازه پسرک رو در و دیوار مقبره ی عطار و خیام هم هی دست می کشید می کشید به صورتش :))
واقعا ممنونم از پیشنهادت حتما میریم ان شالله.
همین که طبیعت بکر باشه عالیه.
این جاها مثل همین بوژان معمولا دست خورده ان و کلی ویلا و سوییت دارن!
البته وضعیت بوژان از درود (همون حوالی) خیلی بهتره! بهتر مونده! :|
دیدید گفتم؟

بههه
گل پسر و پسرک رو ببین :))))))))))
پاسخ:
بله خب میدونستم :)
مگه ندیده بودین بچه ها رو؟
بارها عکسشونو گذاشته م.
سلام :)

خوش برگشتین :)
پاسخ:
سلام.
سلامت باشین.
چه عکسای قشنگی !

خدا حفظشون کنه دسته گلاتونو ...
پاسخ:
واقعا جای قشنگی بود :)
ممنونم از شما.
گذاشتید ولی خوب هر دفعه شیرینی خاص خودشو داره :))
پاسخ:
:)
ممنونم. خیلی لطف دارین.
فکر کردم ندیدید اون پستها رو!
۱۶ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۰۲ بـانـوی بـرفـی
عکس ها عالی بود مخصوصا اون درخت های پر شکوفه😍
بوژان کجا هست؟
 انشالله همیشه به تفریح باشی عزیزم
پاسخ:
:)
آرهههه فک کن کل راه پر از درختهای پرشکوفه بودکه بین درختهای بی شکوفه بودن :) خیلی خوشگل بود.
بوژان بین مشهد و نیشابوره. البته بهتره بگم نزدیک نیشابوره.
ممنون عزیزم کاش این آرزو برای همه محقق میشد!
سلام علیکم
عکس‌های دل‌انگیزی بود. خدا خیرتان دهد و سالتان خوب و خوش!
پاسخ:
سلامت باشین. ممنونم از نگاه مثبتتون :)
سلام.
سال شما هم خوب و خوش باشه ان شالله.
الحمدلله که خوش گذشته :))
پاسخ:
متشکرم:)
چقدر پسرک لاغر و کوچولو شده!!
پاسخ:
:|
نه اتفاقا کاملا برعکسه و ما برای لاغر شدنش رژیم طراحی کردیم! :|
۱۸ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۴۱ مامان محمدمهدی
همیشه به سفر
باید این روزها رو تا اومدن گرمای شدید و البته ماه رمضون، برای گشت و گذار قدر دونست
عکسها جالب بودن. آقای مسترتون هم برخلاف تصور بودن
پاسخ:
مرسی گله البته خدایی این اسمش سفر نبود :)
آره باید قدر دونست مخصوصا ما که بچه ی مدرسه ای هم نداریم نمیدونم چرا قدر نمیدونیم تا پسرک بره کلاس اول!
تصورت چی بود؟ :)
یه بار دیگه هم عکس مستر رو گذاشته بودم.البته از دورتر.