ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4389.

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲ ق.ظ

امروز به حول قوه ی الهی و با توکلات اساسی،

دومین سونامی زندگیمون رو شروع کردیم!

باشد که چهار پنج روزه تمام بشود و مثل پسرک یک ماه ما رو درگیر نکند!

:)



+دعا کنین برای صبوری من و آرامش و همکاری گل پسر :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۶
لوسی می

نظرات  (۱۰)

ایشالا به سلامتی فارغ بشید
نادعلی زیاد بخونید و بیاد خدا باشید 
پاسخ:
متشکرم :)
بابت توصیه ها نیز هم.
سونامی بزرگ زندگی؟
دارید اتاقشون رو تمیز میکنید یعنی؟
پاسخ:
نه داریم گل پسر رو از پوشک میگیریم:)
این از اون سونامی تره! :))
مراسم از پوشک‌گیران دارین؟ :)))
پاسخ:
بعله بعله :دی
تعبیر جالبی بود :)))
در این سونامی سربلند و طاهر بیرون بیاید :))
پاسخ:
بسیار گویاست :))
ممنون.
سلام :)

اللهم وفقنا فی سونامیات ...
پاسخ:
سلام. الهی آمین.
الهیییی 
ایشالا که به خیر و خوشی تموم میشه :) 
نه خسته بااانو
پاسخ:
مرسی :)
والا من که کلافه شدم تا همین الان! :|
فقط یه نکته بگم که تو این مسیر یه موقع دعواش نکنین 
اگر کارخرابی کرد رو فرشی جایی ، دعواش نکنین اصلا و جلو روش هم شروع به تمیز کاری نکنین 
این نکته ای بود که متخصص اطفال بهمون گفت ، خصوصا در بچه هایی که شب ادراری دارن و جاشون رو خیس میکنن 
چون این باعث به وجود اومدن احساس گناه و ترس میشه درشون و دقیقا برعکس عمل میکنه و اگر قراره مثلا ۳ روز طول بکشه تا یاد بگیره ، ۳ ماه طول میکشه با کلی آثار روانی ‌و ... .یا اگر شب ادراری دارن ، خیلی سخت این مساله اشون حل میشه و ممکنه به مدت خیلی طولانی ادامه پیدا کنه ... 
بیشتر از طریق تشویق و جایزه تعیین کردن و تنبیه مثبت پیش برین ... 
واقعا واقعا نه خسته که کار خیلی سختیه 
پاسخ:
ممنونم از راهنماییت. آره میدونم این چیزها رو البته قبول ندارم که اینقدر که روانشناسها و دکترها میگن حساس باشه و به خودِ بچه هم خیلی بستگی داره بعضی بچه ها کلا روحیه شون حساسه بعضیها هم نه خیلی بیخیالن! آخه دکترها گاهی میگن تو زندگی اگر یه داد هم سر بچه بزنی انگار بهش چاقو زدی :|
در حالی که واقعا بعضی چیزها تو مسیر تربیت طبیعیه! چون والدین هم بشر هستند دیگه!
حالا نه اینکه بخوام خودمو توجیه کنم که میخوام اینطوری رفتار کنما! نه خدایی اینطوری نیستم ولی منظورم اینه که اینطوری که اونا میگن هم نیست.
ولی خدایی همه ی ابناء بشر با تشویق بیشتر راه میان تا تنبیه. :)
ممنون از راهنماییت. :)
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۵۸ بـانـوی بـرفـی
انشالله که زود یاد میگره و تموم میشه
من چون دخترم حساسیت داشت یکسال و چهار ماهگی مجبوری از پوشک گرفتمش خیلی اعصابم خرد میشد
پاسخ:
واااای ولی راحت شدی زود! چقدر خوب :)
اصلا الان باورم نمیشه که گل پسر همکاری نمیکنه ازش انتظار بیشتری داشتم! چون دو سال و نیمشه.
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۰۵ بـانـوی بـرفـی
عزیزم خیلی سخته
الان اوج لجبازی بچه س خیلی باید صبور بشی
پاسخ:
آره واقعا :(
سخته!
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۰۹ مامان محمدمهدی
سلام
اگه همکاری نمیکنه کامل ولش کن و بزار دو سه ماه دیگه شروع کن
خیلی از متخصص اطفالها که اصلا معتقدن تا سه سالگی نباید با پسر بچه ها کار داشت
بزار بچه راحت باشه:))
پاسخ:
سلام.
خب روز اولشه. قطعا هیچ بچه ای نمیگه من دیگه پوشک نمیخوام و بریم دستشویی و بعدم دیگه پایه باشه!
قبل از این اتفاقا میگفت! هر از چندی میبردمش دستشویی. اما باز پوشکش میکردم چون درگیر پایان نامه بودم نمیخواستم برم تو فاز پوشک گیری!
فکر میکردم دیگه الان کاملا همراهی کنه که نمیکنه!
اما خب طبیعتا روز اول و دوم بچه کلافه میشه که هر نیم ساعت باید بره! و همکاریش هم کمتر میشه.
مشکلم با پسرک این بود که نمیومد و به هیچ صراطی مستقیم نبود که بیاد!!
اما گل پسر میاد الحمدلله، میاد ولی کارشو نمیکنه و وقتی برمیگردیم تو خونه کارشو میکنه! :))

اتفاقا میگن هرچی سریعتر پوشک رو حذف کنی به نفع بچه ست مخصوصا پسر بچه ها!
تاکید بر پوشکه البته. یعنی میگن اگر میخواین ادامه بدین مثل قدیمها لاستیکی و پارچه نخی استفاده کنین.
حالا دکتر حبشی که میگه به محض اینکه بچه می فهمه که داره عملی به اسم دستشویی کردن رو انجام میده واجبه که از پوشک گرفته بشه هر سنی که هست.
البته هرکسی چیزی میگه اما خب من خودم دوست ندارم بچه م تا سه سالگی پوشک باشه! بابا راحتی هم حدی داره دیگه :))