ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4393.

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۲۵ ب.ظ

به تجربه دریافتم کسانی که بیشترین میزان مطالبات و ادعا رو درمورد آزادی* دارند،

کمترین تحملات رو هم در شنیدن حرف مخالفان دارن!

چرا اینطوریه؟!



+خب اول خودتون جنبه شو داشته باشین بعد از دیگران بخواین!

ما ادعایی نداشتیم از اول اما تحملمون از شماها بیشتره!

*هر جور آزادیِ مدرنی که اینور و اونور گفته میشه و جا افتاده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
لوسی می

نظرات  (۷)

اونی که ازش دم میزنن آزادی نیست!
دقیقا ولنگاریه


پاسخ:
هرچی که هست!
مسئله اینه که نظر ملت در مورد ولنگاری برای اونها اصلا قابل تحمل نیست اما ادعاشون اینه که هرکسی در ولنگاری و غیر ولنگاری آزاده!!
چون آزادی رو به معنای متعالیش نمیخوان.
میخوانش تا به قول کامنت اول ولنگار باشن.
و آدم ولنگار هم فقط دنبال ولنگاری خودشه، 
از آزادی دم زدنش هم فقط واسه منفعت خودشه.
و چشم دیدن همون آزادی ها واسه بقیه رو نداره.
چون ولنگاری خودش رو خدشه دار میکنه!

نمیدونم تونستم منظورم رو برسونم یا نه.
پاسخ:
اوهوم. چون ولنگاری خودشو خدشه دار میکنه.
4392 کو پس؟
پاسخ:
یک پست ثبت موقت و غیرعمومیه. :)
پست خاصی نیست با تغییر روش وبلاگ نویسیم از انتشارش خودداری کردم وگرنه اگر به سبک گذشته بودم منتشر شده بود! منظور اینکه خفن یا خصوصی نیست.
چون این ادما ازادی رو منحصر در عقاید خودشون میبینن...
منم زیاد دیدم متاسفانه...
پاسخ:
متاسفانه.
۲۰ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۰۷ کوچک‌های بزرگ
سلام لوسی می جان. سال نو مبارک. من خودم تفسیر گوش میکنم عموما و از آنجایی که واژه شناسی قرآنی خیلی برام جذاب بوده همیشه، تفسیر بیان آقای دکتر محمدعلی انصاری رو در این حوزه گوش میکنم. در کنارش صوت‌های مختلف از مدرسه قرآن رو هم گوش میکنم، از دکتر غفرانی، آقای چیت چیان و ... سخنرانی‌های حاج آقای فاطمی نیا که در کانالشون هم موجوده و در واقع تفسیر صحیفه سجادیه است رو هم گوش کردم. اگر هم فایلی از دکتر سید حمید خویی که به صورت ویژه روی نهج البلاغه کار میکنن به دستم رسیده گوش کردم. ضمن اینکه به جهت ارادت قلبی به آیت الله مجتهدی تهرانی صوت‌های ایشون هم خیلی خوب بوده برام. پیش‌ترها هم خیلی زیاد جلسات آقای پناهیان رو گوش میدادم اما الان کمتر. فعلا همین‌ها به ذهنم رسید اگر موارد دیگری بود ذکر میکنم. 
پاسخ:
سلام مهربان بانو.
ممنونم عزیزم خدا توفیقاتت رو زیاد کنه :)
بهونه میخوان برای اینکه هر حرفی به هرکی دلشون میخواد بزنن ؛
بدون شنیدن پاسخ یا اهمیت دادن به جواب اون فرد!

درحالیکه، دوران بزن و دررو به سر اومده! :)
پاسخ:
اتفاقا به نظرم دوران بزن و در رو تازه وارد دوران تمدنها شده!
الان فرهنگ همینه! بزن و در رو!
وقتی آزاد و ولنگاره، قطعا آزاده که مخالف خودش رو تبخیر کنه!
پاسخ:
اینم حرفیه.