ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4398.

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۳۸ ب.ظ

احوالات جسمیم خوش نیست!

وگرنه احوالات روانیم خوبه!

از این بابت خوبه که هیچ کاری ندارم :دی

گفته بودم یه تنبلیِ درونی در وجودم هست.

الان از اینکه پایان نامه ای وجود نداره

و من میتونم با فراغ خاطر کتابِ سلام بر ابراهیم رو بردارم و بخونم و عذاب وجدان نگیرم خیلی خوشحالم :)

از اینکه میتونم برای رفتن به کلاس خیلی راحت برنامه ریزی کنم و با هیچ چیزِ دیگه ای تداخل پیدا نمیکنه خوشحالم.

از اینکه میتونم صبحها گاهی که گل پسر بیشتر میخوابه منم بخوابم خوشحالم :)

کلا خوشحالم از این فراغ خاطری که ایجاد شده!

با این وضعیتِ روانیِ آسوده، گاهی شک میکنم که واقعا چرا میخوام دکترا بخونم؟! :))



+اگه ماااااایییییییم،

تا احوالات جسمیمون خوب بشه

یه چیزی میشه که احوالات راحتی و بی خیالیِ روانیمون به هم میریزه! :|

(البته اون چیز مثبت باشه ان شالله! مثلا یه کار قلمبه برام ایجاد بشه بیفتم دنبالش :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۲
لوسی می

نظرات  (۷)

میدونی یکی از بیشترین کسایی که ما رو چشم میزنن
خودمونیم :)
پاسخ:
دقیقا.
البته راستش بدم نمیاد هفته ی دیگه یه کار قلمبه بیفته رو دوشم! بیکاری هم خوب نیس
ایشالا که احوالات جسمیتون هم عااالی میشه و با روان عااالی کلی روزهای خوب و پر از ارامش رو میگذرونی 😗
پاسخ:
ممنون گلم :)
یه ماشاءالله بگو :|
پاسخ:
بله بله. ماشالله :)
البته بدم نمیاد هفته ی دیگه یه کار قلمبه برام پیش بیاد:دی
۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۱۲ مامان محمدمهدی
دقیقا من به همین علت برهم نخوردن ارامش روانیم سراغ دکترا نمیرم:)))
پاسخ:
:))
پس شما هم مثل من اون تنبلیِ درونی رو داری :دی
البته شما که شاغلی! دکترا بخونی از زندگی روزمره می مونی کلا!
تنبلی من خیلی زیاده :دی
ان شاالله که زودتر خوب بشی عزیزم (:
والا من که همش میگم این ترمم بدم و بره دیگه به درس خوندن فککککر نمیکنم 
پاسخ:
ممنون عزیزم.
آره وقتی آدم در میانه ی درسه همینو میگه! اما یه کم که بیکار میشی باز میگی بذار ادامه بدم خب! :)
چه خوب که احوالات روحی شما عالی ست
روح اگر عالی باشد جسم چاره ای جز عالی بودن ندارد
پاسخ:
اینم حرفیه :)
ممنون.
ایشالا زودتر خوب بشی :*
پاسخ:
مرسی :)