ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4399.

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۳ ب.ظ
چند وقت پیش داشتم یک کلیپی میدیدم از یکی از اراجیف گویانِ غرب نشین(اتفاقی دیدمش نه اختیاری!)

تماااام جملاتش دروغ بود و تهمت به آدمهایی که من بعضیهاشون رو از نزدیک میشناختم.

و به وضوح می دونستم که دروغه!

و مَردُم!

آه از این مردم دهن بینِ جاهل!

که زیر کلیپ رو پر کرده بودن از ناسزاگویی و لعنت به همون آدمهایی که آماج تهمت قرار گرفته بودند!

وااااای اصلا باورم نمیشد!

یکی بیاد از خودش فیلم بگیره بذاره تو نت،

بگه فلانی فلان چیز رو گفته، فلان کار رو کرده،

بعد فرتی همه باور کنن!

میشه اصلا؟

بعد من میگم سند این حرفها کجاست؟ مگه میشه همینطوری تهمت زد و سندی رو نکرد؟ بعد همه میان به من ناسزا میگن! :))

اگر بگی این حرفها که دروغه، من این آدمها رو میشناسم،

یهو همه میان از تهمتهای او دفاع هم میکنن!

یعنی دروغهای او میشه باور و اعتقادشون!

حاضر نیستن حتی یه سرچ کوچولو تو گوگل بزنن بعد باور کنن!

دنیا به واقع لبالب از ظلم شده،

نمیشه که برم بیرون از خونه و غصه نخورم،

راستشو بخواین رفقا، دیگه نمیتونم مردممون رو تحمل کنم،

چقدر تحمل کردنِ این دنیا و آدمهاش سخت شده.

چقدر فکر و تعقل و انسانیت نایاب شده،

من تا به حال برای این انقلاب حتی سیلی نخوردم،

اما اینها رو که می بینم، به پهنای صورتم اشک میریزم..

خدا رحم کنه و صبر بباره به دل اونهایی که برای این نظام و این انقلاب جگرگوشه هاشون رو فدا کردن.

وجود آدمهای جاهل و ساده لوح برکت رو از دنیا می گیره،

نفَسِ این آدمها عامل نزول بلاست.

بودن این آدمها به واقع برای عالم، و برای زمین ننگ بزرگیه.

هرچقدر میخوای به نیازمندان کمک کنی،

هرقدر میخواد کارهای به اصطلاح نیک بکنی،

وقتی نمی فهمی عقلت رو به کار بگیری،

تو در جهل مرکب ابدالدهر می مونی و هیچکدوم از کارهات نجاتت نمیده.



+در کنار این همه گناه و جهالت، یک نفر همیشه هست که خوبیهاش بر همه ی ظلمتها چربش داره،

یک نفر که به واسطه ی اوست که برکت از دنیای ما بریده نشده،

و وجود اوست که باعث میشه عالم با این همه غفلت و گناه از هم نپاشه...

چقدر خوبه که هستی،

بودنت رو باید روزی هزار بار شکر کرد،

اما آقای من،

به لب رسیده جان!

کجااااایی؟

+أین بقیة الله التی لا تخلو من العترة الطاهرة. (کجاست حضرت بقیه الله که عالم از عترت طاهره خالی نمی شود؟)


++لازم التحریر: من نمیگم همه باید حامی نظام و انقلاب باشن، من نمیگم هیچکس نباید مخالف باشه، هرکس نظر خودش رو داره و این حق رو داره که مخالف باشه، من واقعا احترام میذارم به کسی که چند روز پیش به من گفت بالکل با نظام جمهوری اسلامی مخالفه و نظام دموکراتیک رو می پسنده، و برای حرفهاش دلایل خودش رو داشت. اما می فهمید که این اراجیف گویان دروغ میگن! میگفت من میدونم که اینها مغرضانه حرف میزنن و حرفهاشون فقط برای ایجاد دشمنیه. وقتی این حرف رو زد و چند تا جمله ی دیگه که نشون میداد برای حرفهاش فکر کرده، و بی سند و مدرک هر حرفی رو باور نمیکنه، بهش گفتم که من واقعا به شما احترام میذارم. با نظرت مخالفم اما کاملا مشخصه که فکر میکنی و بعد حرف میزنی این خیلی ارزشمنده.

خیلی مهمه که آدم جاهل و ساده لوح نباشه. خیلی مهمه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۴
لوسی می

نظرات  (۴)

یه قسمتی از مصادره ای که دیروز دیدم به همین جریان میپرداخت :)) 

پاسخ:
عجب! زودباوری و جهل و کم خردی و حماقت؟ :دی
بعضیا از سر دشمنی به این و اون تهمت می‌زنن، بعضیا از سر جهل. بعضیام زودباورن و حرفای اینا رو باور می‌کنن :(
پاسخ:
چرا آخه؟!
درد همینه! چرا بدون اینکه یه لحظه فکر کنیم که شاید دروغ میگه حرفاشونو باور میکنیم؟!
همینو نمی فهمم :(
این غرب نشینا و فالووراشون که عذر دارن و قابل هضمه. من بچه مذهبیا با یه عالمه ریش و عقبه ی فرهنگی رو می شناسم که از این کارا می کنن و بعد یه عده دیگه شون زیرش میان اون بنده ی خدای سوژه رو تکفیر می کنن... قشنگ تکفیر می کنن ها... یعنی اگه یه کِلاش بدی دستشون چه بسا حکم براش صادر کنن و بزنن بکشنش :| 
آدم وقتی دردش می گیره که اینا پیش خودشون واقعا عقیده دارن که لشکر مخلص امام زمانند. ذره ای به قضاوت هاشون شک نمی کنن... قشنگ شعبه بچه شیعه های داعش رو تأسیس کردن :/
این خیلی درد داره... خیلیییی...
پاسخ:
آخ آخ آخ!
اینو گفتین یاد ماجرای انتخابات افتادم! اون روزهایی که گاهی مجبور میشدم از رئیس جمهورِ هم اکنون منتخب دفاع کنم و بگم بابا این چیزایی که میذارین کذب و تهمته! بعد خودم آماج تهمت میشدم که تو آدم فلان فلان شده ای هستی از گروه ما برو بیرون! :|
آره اونم خیلی درد داره!
کلا درد، درد بی فکریه. درد کم خردی.

یا أَیُّهَا الرَّسُولُ لا یَحْزُنْکَ الَّذینَ یُسارِعُونَ فِی الْکُفْرِ مِنَ الَّذینَ قالُوا آمَنَّا بِأَفْواهِهِمْ وَ لَمْ تُؤْمِنْ قُلُوبُهُمْ وَ مِنَ الَّذینَ هادُوا سَمَّاعُونَ‏ لِلْکَذِبِ سَمَّاعُونَ‏ لِقَوْمٍ آخَرینَ لَمْ یَأْتُوکَ یُحَرِّفُونَ الْکَلِمَ مِنْ بَعْدِ مَواضِعِهِ یَقُولُونَ إِنْ أُوتیتُمْ هذا فَخُذُوهُ وَ إِنْ لَمْ تُؤْتَوْهُ فَاحْذَرُوا وَ مَنْ یُرِدِ اللَّهُ فِتْنَتَهُ فَلَنْ تَمْلِکَ لَهُ مِنَ اللَّهِ شَیْئاً أُولئِکَ الَّذینَ لَمْ یُرِدِ اللَّهُ أَنْ یُطَهِّرَ قُلُوبَهُمْ لَهُمْ فِی الدُّنْیا خِزْیٌ وَ لَهُمْ فِی الْآخِرَةِ عَذابٌ عَظیمٌ (41) مائده

اى پیامبر! کسانى که در کفر مى‏ شتابند تو را غمگین نسازند، چه آنان که به زبانشان گفتند: ایمان آوردیم و دل‏هایشان ایمان نیاورده، و چه آنان که یهودى ‏اند که به شدت شنونده دروغند [با آنکه مى‏ دانند دروغ است‏] و به شدت گوش به فرمان گروهى دیگرند که [از روى حسد و کبر] نزد تو نیامده ‏اند. [آن گروهى که‏] کلمات [خدا] را پس از استوارى در جایگاه‏ هایش تحریف مى‏ کنند، [و معناى حقیقى ‏اش را تغییر مى‏ دهند و به مقلّدان و مطیعان بى‏سواد خود] مى‏ گویند: اگر [از طرف پیامبر اسلام‏] احکام [و فرمان‏هائى مطابق میل ما] را به شما ابلاغ کردند بپذیرید، و اگر آن را [مطابق میل ما] ابلاغ نکردند [از آن‏] بپرهیزید. و کسانى که خدا عذاب [و رسوایى و ذلت‏] شان را بخواهد، تو هرگز نمى‏ توانى چیزى از عذاب خدا را از آنان برطرف کنى. اینانند کسانى که خدا نخواسته دل‏هایشان را [از آلودگى‏] پاک کند؛ براى آنان در دنیا خوارى و رسوایى، و در آخرت عذابى بزرگ است. (41)



سَمَّاعُونَ‏ لِلْکَذِبِ أَکَّالُونَ لِلسُّحْتِ فَإِنْ جاؤُکَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ أَوْ أَعْرِضْ عَنْهُمْ وَ إِنْ تُعْرِضْ عَنْهُمْ فَلَنْ یَضُرُّوکَ شَیْئاً وَ إِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطینَ (42)

آنان فوق‏ العاده شِنواى دروغ ‏اند [با آنکه مى‏دانند دروغ است و] بسیار خورنده مال حرام؛ پس اگر نزد تو آمدند میان آنان [در آنچه تو را داور قرار دادند] داورى کن، یا [اگر نخواستى داورى کنى‏] از آنان روى برتاب. و اگر روى برتابى هرگز هیچ زیانى به تو نمى ‏رسانند. و اگر میانشان داورى کردى به عدالت داورى کن؛ زیرا خدا عدالت پیشگان را دوست دارد. (42) مائده


سمّاع اسم مبالغه هست. خداوند صفت گروهی از افراد رو «بسیار شنوای دروغ» مطرح کرده. و به پیامبرش هم گفته غصه این گروه رو نخور و بابتش محزون نباش و ازشون روی برگردان.

شماهم هم همین کارو کنید.

پاسخ:
دل آدم می سوزه :((
ممنونم از آیات واقعا  دلگرم کننده ای که گذاشتی :*
سمّاعونَ للکذب..