ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4401.

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶ ق.ظ

1. خدا لعنت کنه تک تک سردمداران آمریکایی رو.

جدا جدا!

مرگ بر آمریکا دیگه جواب نمیده.

لعنت خدا بر تک تک سردمدارانشون الهی که همه شون به هلاکت بفتن.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.


2. حالا که بهرام زند فوت کرده،

کی دیگه میتونه به جای رابرت دنیرو صحبت کنه؟! :(

خدا رحمتش کنه.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.


3. خجالت میکشم از فکر کردن به تصمیمی که عید مبعث پارسال گرفتم،

و مورچه وار در اون پیشرفت کردم! تقریبا هیچ پیشرفت خاصی نکردم!

اما خب این عید، عید مبعوث شدنه،

خدایا بیا و ما رو یه روزی یه جایی یه وقتی همین روزها، در راه خودت مبعوث کن.

عید همه مبارک.



+امروز زیاد استغفار کنیم.

یا ابانا استغفر لنا لطفا.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۵
لوسی می

نظرات  (۶)

واقعا خذا لعنت کنشون
اینهمه اتفاق وقتی خواب بودم افتاده یه حس خیلی بدی دارم! از خودم بدم اومده یه جورایی
یه عمر خواب بودم وگرنه کاری از دستم برمیومد...

کلی ایرانی شهید شده این چند وقت. حمله امروزو خدا میدونه...
پاسخ:
الا العنت الله علی القوم الظالمین.
خدا لعنتشون کنه 😠


پاسخ:
الهی آمین.
خدا لعنتشون کنه !

عیدتون مبارک :))
پاسخ:
:)
الهی آمین و سپاس :)
سلام
تصمیم گرفتم دیگه اشتباه تایپی و املایی نگیرم :دی
ولی این آیه قرآنه، "و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون" :)

مبعث عید خیلی بزرگیه برای ما و ما نمی‌فهمیم.
پاسخ:
بله همینه. اونم اشتباه تایپی بود :)
خوب شد گفتی.
سلام.
حالا چی بود اون تصمیم ؟ :)
پاسخ:
روم نمیشه بگم!
اما پارسال نوشته بودمش :)
1)الهی آمین 
2)خدا رحمتش کنه
3)ینی هنوز زمان اون نرسیده که مبعوث بشیم و به رسالتمون عمل کنیم؟! :(

پاسخ:
1 و 2) الهی آمین.
3) جمله ی قابل تاملی بود :)