ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4406.

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ب.ظ

این روزها هوا قدری سرد شده،

اما تابلوی نمایش شاخص آلودگی هوا که تو مسیرم قرار داره همه ش علامت هوای سالم رو نشون میده و همین به تنهایی پر از انرژی مثبته،

چه برسه به اینکه درختها در خوشرنگ ترین حالت سبزشون قرار دارن،

و بدون اغراق هربار که میینمشون تا مرز غش کردن پیش میرم.

فضای دانشگاه انقدددددر قشنگه که اصلا دلم نمیخواد برگردم خونه.

به قول استادمون(درحالی که  از پنجره ی اتاقش به فضای سبز دانشگاه و بارون نم نمش نگاه میکرد!):

آدم اصلا باورش نمیشه اینجا ایرانه!

اونم مشهد!

:)


+یه همچین استاد غرب زده ای دارم من :)))

شوخی میکنم. انصافا فضای سبز دانشگاه هیچی کم از اروپای سبز نداره. :)

من بارها به مستر گفتم برای پیک نیک و دور همی باید بریم دانشگاه اصلا :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸
لوسی می

نظرات  (۸)

سلام :)

درسته هوا سرد شده ولی واقعاً عالی شده ...
پاسخ:
سلام. بله واقعا فوق العاده ست‌.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ******** ******** منم در حالی که همین الآن کنار یه پنجره نشستم و خوشحالم از دیدن این حجم از سبزِ زیبا، تایید می‌کنم :)
پاسخ:
بعععععله. عالیه عااااالی. به جای منم نفسسسس بکش:)
:)) چشم! :)
پاسخ:
قربون شما. :)
برو بیرون از طبیعت لذت ببر و نیم ساعت دیگه برگرد. من همین جام تا برگردی! شما ایرانیا عقده ای بار اومدین. برو عقده هاتو خالی کن دخترم! می دونی؟ ما از این هواها زیاد داشتیم تو سوئد -_-

[جملات بیست و پنج سال آینده اینجانب به یکی از دانشجوهام که دو تا پسر داره و بعد قبول نشدن تو کنکور دکترا قراره یه دختر بیاره؛ در حالی که از پنجره اتاقم به فضای سبز دانشگاه و بارون نم نمش نگاه می کنم!]
پاسخ:
سوئد که خیلی سرده! نیست؟ :دی
ههه هه! خب باید بدونین اون دانشجوی شما به من گفته که تا وقتی که دکترا قبول نشه مسئولیت بچه ی سوم رو قبول نمیکنه، پس بهتره دعا کنیم زودتر قبول بشه! اونم تازه چی؟ یک دختر! :دی
ان شالله 25 سال دیگه در چنین جایی باشین :)
واقعا این هوا جون میده برای بیرون رفتن و قدم زدن :)
یا لمیدن و کتاب خوندن و آش رشته و چای خوردن :)
یا اصلا شمااااااااال رفتن:)
کلا این هوا جون میده:)
ولی اصلا حال نمیده برای یه خونه تکونی دو،سه روزه که از فردا میخوام شروع کنم:(
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا.
شمال دلم میخواد اتفاقا یه عالمه هم دلم میخواد تا کِی بشه که بریم.
:))
خب بعد از دو سه روز می بینی که ارزشش رو داشته :) انرژی مثبت زیادی به آدم میده خونه ی تکانده شده:)
فک کن تو این هوا خونه ت هم بوی بهشت بده :)
عجب هوایی بود واقعا(:

خوشحال میشیم بهمون سر بزند(:
پاسخ:
سلامت باشین. ان شالله.
دانشگاه اصفهان هم واقعا فصل بهار رویایی میشد
پستت منو یاد جمله استاد شفیعی کدکنی انداخت، که احتمالا خوندیش...
پاسخ:
کلا فصل بهار همه جا رویاییه. انصافا اکثرجاهایی که من تو بهار رفتم از بهشتی که متصور هستم چیزی کم نداشته.
نه نمیدونم کدوم جمله رو میگی!
بگو احتمالا که نخونده باشم.
نمیدونم چقدر صحت داره، منبع موثقی ندیدم، فقط این طرف و اون طرف خوندم:
دانشکده ادبیات دانشگاه تهران بود و بهار بود و پنجره باز …
استاد شفیعیِ کدکنی رو به ما دانشجو ها : خاک بر سرِ دانشجویی که عاشق نشود!
همین!
پاسخ:
هههه ههه!
نه اصلا نشنیده بودم :))