ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4409.

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱ ب.ظ

وَ ما أَنْسانِیهُ إِلَّا الشَّیْطانُ أَنْ أَذْکُرَهُ.




+برای خودم متأسفم.

+یه کارایی دارم میکنم مثلا، به حساب خودم یه برنامه هایی ریختم برای رسیدن به چیزی که در رسیدن بهش طمعِ بسیار دارم،

اما نمیشه! انگار یه جاهای کار می لنگه و نمیذاره به هدفم برسم، و این یعنی برنامه ی من بسیار بیخود و بی نتیجه ست!

خب از طرفی هم نمیخوام برنامه هامو بیخیال بشم چون دیگه چیزی برام باقی نمی مونه که به نتیجه امیدی داشته باشم!

اما واقعا مونده م که چه کار کنم :((

کاش بفهمم کجای کار میلنگه :(

برام دعا کنین.

+و تنها شیطان بود که باعث شد آن را فراموش کنم(63کهف).

+چطور یادم رفت اعیاد روتبریک بگم؟؟! :|

دوباره متنِ اصلی! :((

عیدتون مبارک :*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۱
لوسی می

نظرات  (۷)

هممون گاهی فراموش میکنیم
گاهی وسط کاری که اولش با نیت خالص شروع کردیم به خودمون نگاه میکنیم و میبینیم که واقعا چقدر همون ادم هستیم! همهمه چی یادمون میره گاهی
پاسخ:
بله بعضی فراموشی ها به نفع شیطان است!
:((
سلام :)
ان شاءالله حاجت روا ...
ممنون خانم دکتر
تبریک بر شما
عید شمام مبارک :)
پاسخ:
سلام.
ممنون.همچنین.
اشکال نداره :)
بنده به شما تبریک میگم
پاسخ:
متشکرم.
عیدتون مبارک :)
پاسخ:
ممنون همچنین برای شما.
سلام.

إن شاء الله میشه
پاسخ:
سلام. ان شالله.
ممنون.
۳۱ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۰۱ صـــا لــحـــه
عرفت الله بفسخ العزائم...
عید شما هم مبارک :)
پاسخ:
:)
کاش اینطور باشه.
ممنونم.
به اعتقاد من برای هر گفتن و نوشتنی باید دلیلی داشته باشیم
و مهم تر اینکه اون مطلب انقدر مفید و ارزشمند و ناشی از یک دغدغه والا بوده باشه که ماندگار باشه...حتی بعد از مرگ ما
این مطلبتون رو خوندم خانم لوسی می
و بنظرم نوشتنتون بسیار بسیار می تونه قوی تر، ارزشمندتر و پرمحتواتر باشه؛
به عنوان مثال یک فردی رو در نظر بگیرید که از وبلاگ نوشتن فقط دغدغه های روزانش هست؛
مثلا یک کارمند که دوست داره مسائلش رو از کارمند زیراب زن همکارش گرفته تا رئیس بدقلقش رو یک جا خالی کنه و به آرامش بشه...و یا یک دخترخانم هنرمند ..و یا فردی که طلاق گرفته...حتی دل نوشته هم می تونه یک محتوای عالی باشه
امیدوارم در مسیر وب نویسی آهسته و پیوسته بروید
ارادتمند
پاسخ:
کاش منظور اصلیتون رو بیشتر توضیح میدادید.
راستش اصلا متوجه نشدم.