ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4414.

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۳۱ ق.ظ

ای وای از کسی که،

"لپ تاپ مرده" باشد..

علمش درون لپ تاپ،

لپ تاپ، مرده باشد.


+ این منم. یک عدد لوسی میِ "لپ تاپ مرده"!

خدا لپ تاپاتونو براتون حفظ کنه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
لوسی می

نظرات  (۱۳)

چونان رستم وفتی که رخشش زخمی شده بود و داشت باهاش وداع میکرد....




ان شالله لبتاب نو
پاسخ:
:))
سوادم رو چه کار کنم؟ :((
خدا رحمتش کنه :دی
پاسخ:
خدا اموات شما رو هم رحمت کنه^_^
خوب مگه هارذش اسیب دیده؟
جدا میشه و اطلاعاتش منتقل میشه نگران نباشید
پاسخ:
امیدوارم :(
به فاصله‌ی یک هفته گوشی و فلشم به رحمتِ خدا رفتند :(
پاسخ:
آخ آخ آخ! داغ بزرگی بوده.. خدا صبر جمیل بهت بده.
منم داغ فلش و گوشی دیده م.. داغ سنگینیه. :دی
منم فلشم گم شده
پاسخ:
وای! امیدوارم پیدا بشه. 
یاد اون شعری افتادم که می‌گفت این منم، زنی تنها در آغاز فصلی سرد. :)
پاسخ:
بعله. توصیف زیبا و به جایی بود از وضعیت من. :)

ولی فکر میکردم با پست، اول یاد این شعر بیفتین:
ای وای از اسیری کز یاد رفته باشد ؛)
تسلیت...
پاسخ:
ممنون. 
الفاتحه:)))
پاسخ:
 والصلوات :))
یاد یه داستانی افتادم 😊
کلا قابل تعمیر نیست؟
پاسخ:
کی بیایم داستانشو بخونیم؟
نمیدونم. امیدمون اول به خداست بعد به دستان شفابخش دکترای سیستم.
داستانش گفته شده است و خیلی قدیمیه (براتون ارسالش می کنم)
ان شاءالله که تعمیر شه
پاسخ:
ممنونم برای هر دو مورد. :)
مو به تنم سیخ شد :)))

بعد از ۶ سال الان دیگه لپ تاپم مثل یکی از اعضای بدنمه :))))
پاسخ:
آه و فغان از اینکه لپ تاپ منم شش ساله بود. :((
بر اساس نسخه‌ی اصلی باید می‌نوشتین ای وای "بر" کسی که! :)

قبلنا علم‌هامون تو کاغذ بود، بر گرده‌مون حمل می‌کردیم؛ الان حتی فیزیکا هم نداریمش! البت این به اصل نزدیک‌تره، چون علم که دیده نمیشه. اصن چی گفتم من؟؟؟ به قول شما ههههه هههه
ان‌شاءالله خدا سوادتونو برگردونه :)))
پاسخ:
نه اگه میخواستم عین نسخه اصلی باشه که میذاشتم موقع اسارت مینوشتمش :))
ان شالله. :)
۱۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۶:۲۱ مامان محمدمهدی
:)))
پاسخ:

:)