ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4416.

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۳۷ ب.ظ

عید شما مبارک.



+دیشب و امروز مدام به این فکر کردم که چه پیام تبریکی برای امروز بنویسم!

هیچی به ذهنم نرسید.

الانم ده بار نوشتم و پاک کردم.

انگار واقعا هیچ لغتی گویا نیست،

پس زیاده عرضی نیست.

عید شما مبارک.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۲
لوسی می

نظرات  (۷)

عید شماهم مبارک
پاسخ:
متشکرم. :)
سلام :)

مناسبت خیلی بزرگه و واقعاً نوشتن در موردش سخته !

عیدشمام مبارک :))
پاسخ:
سلام. بله واقعا.
ممنونم.
عیدتون مبارک :))
پاسخ:
ممنون عزیزم.
مبارک 🌹
التماس دعای فرج
پاسخ:
ممنونم.
مثل من 😂
عیدتون مبارک 🌷
پاسخ:
:)
ممنونم.
همین عالی بود. به همین سادگی... بر شما هم تبریک
پاسخ:
سلامت باشین. :)
۱۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۶:۲۰ مامان محمدمهدی
عید شوما هم مبارکا
پاسخ:
قربون شما.