ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4118.

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۵۸ ب.ظ

لعنت خدا بر بعضیا...


+و ترامپی که از برجام خارج شد..

دروغ چرا؟ احساس ذلت میکنم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۹
لوسی می

نظرات  (۹)

+ از اول مگه معلوم نبود؟! از اول مگه نگفتن؟! از اول مگه...
پاسخ:
جانا غم دل گو که غریبانه بگرییم
سر پیش هم آریم و دو دیوانه بگرییم :((
ذلت که هیچی، نظرات ایرانی ها پای پست اینستاگرامی ترامپ رو که من خوندم احساس خفت و خواری و له شدگی و سیری از زندگی کردم!
پاسخ:
اون که همیشه بووودهههه. یادمه منم یه پست از اون مدل خفت نوشتم.
دندون لقی بود که فقط با بازی بازی کردن باهاش داشتن بیشتر ازارمون میدادن.
حداقل حالا اگه همت کنیم میتونیم جبران کنیم روز های گذشته رو.وقتی همه میگفتم هیچ فایده ای نداره ما فقط خودمونو مسخره کردیم با پایبندی کاملمون!

اون قسمت تحقیرش واقعا دردناک بود.اگر حرف های اقا نبود امروز قطعا دق میکردم!

اه از این همه سرمایه ای که پای حماقت و بی توجهی یه عده تباه شد.
کاش درس بگیریم.کاش...
پاسخ:
اتفاقا من میگم دمش گرم که تکلیف ما رو معلوم کرد!
چیزی جبران نمیشه. ما هنوز داریم بازی میخوریم.هنووووز. :((
من با حرفای آقا دق کردم :(((
هعی....
پاسخ:
درد ما را نیست درمان الغیاث :((
به قول حضرت آقا
ترامپ هیچ غلطی نمی تونه بکنه
پاسخ:
مسئله غلطهای ترامپ نیست!
حضرت آقا هم میدونن اون غلطی که میخواست رو کرده.
۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۱۳ صـــا لــحـــه
اینقدر این حسِ ذلت زیر پوستی و دردناکه که نمی دونیم چی بگیم...
چی کامنت بذاریم... :(
پاسخ:
کامنتت واقعا گویا بود :((
دیروز آقای خامنه ای در باب همین ذلت گفت: خدا از سر تقصیراتشان بگذرد.....
پاسخ:
به نظرتون خدا میگذرد؟ من بعید میدونم.
فراتر از احساس ذلت هست
پاسخ:
وحشتناااااکه... اولین باره که چنین حجمی از این حس رو دارم!
ترامپ چیه برجام رو همون روزهای اول تولد اوباما نقض کرد با تحریم های جدید! اینا همش خیمه شب بازیه...

خود ظعیف الممالک هم اعتراف کرد که آمریکا اصلا توی برجام نبوده که بخواد خارج بشه!
پاسخ:
اینو نگن چی بگن؟!
درد الان چیز دیگری است!