ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4120.

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۲۲ ب.ظ

از دیروز تا حالا خدا تومن خرج خرید هدیه برای اساتیدم کردم،

و احساس میکنم کمرم خمیده زیر بار این هزینه ها😣

اما مستر اصلا غمش نیست😒

خیلی تلاش کردم نیتم خالصانه باشه نمیدونم چقدر شد!😅

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۲۰ درصد هم بوده باشه کافیه :)))
پاسخ:
خب پس بوده 😃
با توجه به اینکه شوهر شما موافق این کار هست پس بدون حتما سود دنیوی در این کار است.


که البته منافاتی با خلوص نمی تونه داشته باشه :)
پاسخ:
:))
نه مستر هم از این حجم هزینه کپ کرد ولی کلا اهل غصه خوردن برای سانک کاست نیست.
Sunk cost!
معادل فارسیش چیه؟
هزینه های از دست رفته؟ :/
نمی دونم ما که دیروز ازمون نداشتیم :)
+همچینا هم سانک کاست نیستا :|


میگما 3678 رو تقسیم بر 365کردم
شد 10 سال ممیز 07671232876712
پاسخ:
بله اساسی تو جو آزمونم! باورتون میشه امروز یه کتاب زبان خریدم؟  :دی
خوشحالم که با زبان آشتی کردم :)
کلا همه ی سانک کاستها رو گفتم که به پاشون حرص و غصه نمیخوره اما من تا مدتها ته دلم شاکی می مونه!

متوجه منظور و قصدتون از این کار نشدم!
فضولی جایز است آیا؟
نیتمون اینه که به عنوان تجربه ذخیره‌ش کنیم! :)))
پاسخ:
اختیار داری ولی سوال نپرسیدی که!
وقتی اومد جواب کامنتم رو ببینم
یکم دیر لود شد
ادرس /لینک/ جلب توجه کرد
مخصوصا عددش

بعد چون شبیه 365 بود به ذهنم رسید تقسیم بر اینش کنم :|
پاسخ:
خوشم میاد از سانک تایمهاتون هم بهترین بهره برداری رو می کنین :)
اینی که حساب کردین یعنی اگر سابقه ی وبم یک سال بوده باشه باید تا الان روزی ده پست گذاشته باشم! 
گفتم اول بپرسم که فضولی بکنم یا نه، بعد بپرسم :)
چی چیا خریدین؟

اونی که جناب دچار گفتن یعنی اگه تمام پست‌ها رو منتشر کرده باشین و هر روز هم یه پست گذاشته باشین، بیش از ده ساله که شما تو این وب می‌نویسین :)
پاسخ:
اختیار داری راحت باش اینجا. اینجا همیشه صندلیهاش داغه!😉
صنایع دستی خریدم. برای استاد راهنمام یه ظرف مینا کاری روی مس خریدم و یه جعبه شکلات که نزدیک هفتاد تومن شد.
برای استاد داورم یه تابلوی فیروزه روی سفال خریدم(یه همچین چیزی!) که شکل یک دست بود و روش اسم حضرت عباس بود. اینم چهل تومن تقریبا (البته من براش یا علی خریدم و اینو میخواستم بدم به مربی مهد پسرک، که اشتباهی اونو بردم و این یکی قسمتش شد.)
خب گفتم که یکی هم برای مربی پسرک خریدم. برای همه همکلاسیهای پسرک و جشن سوره ی همزه شون هم جایزه خریدم که به نظرم به نسبت هدایای قبلی بقیه زیادی لوکس بود که نزدیک صد تومن شد.(جشن این سوره نوبت من بود). سرجمع چیزی حدود ۲۵۰ تومن شد هزینه های هدیه خریدنِ امروزم!
به خاطر این حجم از هزینه کلا استاد مشاورم رو بیخیال شدم! زورم اومد باز پول بدم 😉 

آره. یا میشه گفت اگر یه ساله که مینویسم میانگین روزی ده تا پست گذاشتم!
آره تقسیم اون اعداد بر هم هردو معنی رو میده، من معنی مدنظر جناب دچار رو گفتم.

من کلا نمی‌دونم نقش کدوم استاد پررنگ‌تره! فک می‌کردم استاد مشاور از استاد داور جلوتر باشه در هدیه گرفتن.
خسته نباشید بابت این همه هدیه :)))
پاسخ:
نقش استاد راهنما پررنگتره.
اما خب بعضیا برای مشاور هم میخرن بعضیام برای هیچکس نمیخرن ولی خودم ندیدم کسی برای داورش هدیه بخره! اینم که من براش هدیه بردم به خاطر داور بودنش نبود به خاطر کمکهایی بود که کلا بهم کرد تو همه زمینه ها. اینکه میگم داور برای اینه که نگم یک استاد دیگه! یعنی خواستم یه صفتی براش پیدا کنم که بدونین این همون داوره ست وگرنه به خاطر سمتش در پایان نامه م هدیه نخریدم.
ممنونم کمرم فقط درد میکنه😁
منم چند روز پیش بحث هدیه خریدن برای استاد راهنما و داورم بود برا یک سال دیگه 
نمیدونم چی بخرم
تو فکرم بود براشون کتاب حافظی چیزی بگیرم...
چی باید گرفت اصلا ؟
پاسخ:
برای داور برای چی بخری؟ همون راهنما کافیه خب. به نظرم صنایع دستی چیز خوبیه. همه پسنده و استفاده هم میشه.
من‌برای راهنمام یه ظرف میناکاری خریدم.
سلام :)
خدا تومن یعنی چقدر اونوقت خانم دکتر ؟
پاسخ:
سلام. 
حدود ۲۵۰ تومن. این حجم از هدیه برای من کمرشکنه! :)

من دکتر نیستم. اما دکترها رو دوست دارم:)
اگه برای شما نون نداشت برای ما یه لغت جدید داشت به اسم sunk cost

:)

الحمدلله
و ممنون

+به قول جناب شهاب مرادی کسی که هدیه دادن رو دوست داره آدم کریمیه
پاسخ:
خب الحمدلله. اتفاقا عبارت خوبی هم هست؛ پرکاربرده، معادل فارسی درست درمونی هم نداره :)
واقعا؟:)
دلم روشن شد. خدایی اگه محدودیت های اقتصادی نبود من همه ش در حال هدیه دادن و مهمونی برگزار کردن می بودم :)
۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۴۹ مامان محمدمهدی
آفرین خانم و مستر دست و دلباز
منم خیلی دوست داشتم برای داورم که همه جوره کمک بودسر جلسه دفاع ، کادو بخرم ولی بعد از همدانشگاهی ها شنیدم که بنده خدا اصلا تو دفترش یافت نمیشه و اگه کادو ببرم ممکنه نباشه و به منشیش مجبور شم تحویل بدم و ازینا که کلا بیخیال شدم
پاسخ:
مگه استاداتون منشی دارن؟ :/
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۵۳ مامان محمدمهدی
اره خب معمولا یا وکیلن یا قاضی و در هر حال منشی دارن
پاسخ:
چه جالب. اینجا چند بار رفتم دانشکده حقوق استادای وکیل ما اینجا منشی ندارن. مثل بقیه ن.
۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۵۶ مامان محمدمهدی
وای خدا کشتی منو
من دفترشون میرفتم سراغشون نه تو دانشگاه
وگرنه تو دانشگاه که منشی ندارن اساتید معمولا
پاسخ:
همون دیگه:))
خب پس چرا نمیری دانشگاه؟ :))
تلاش برای زجرکش کردن:)))