ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4123.

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۶ ب.ظ

مستر دو روز ماموریت رفت.

من و پسرک تو جشن مهدش شرکت کردیم و من کلللللی به پسرمون افتخار ورزیدم و به خاطرش خدا رو سپاس گفتم.

هر دوشب بچه ها رو فرستادم تو اتاقشون که خودشون بخوابن و برای اولین بار این اتفاق به زیبایی رخ داد😊

البته شب دوم گل پسر خواست که یه کم کنارش بمونم ولی همین که حالا مثل پسرک خودش میخوابه خیلی عالیه.🤗

تو این دو روز کتاب عارفانه رو خوندم که مربوط به خاطرات شهید احمدعلی نیری هست،

کتاب خفنی نیست و به لحاظ نگارش جوری نیست که بگم اگر نخوندین حیفه،

اما واقعا حیفه اگر از احوالات این شهید جویا نشین. یه همچین آدمهایی هم بین ما هستند و ما فی غفلتنا معرضون.

پس نتیجه میگیریم که حتما کتاب رو بخرین و بخونین. 😁

یه کتاب ریدینگ زبان رو هم دارم میخونم که عالیه😏

دیروز یه عالمه مربای توت فرنگی و هویج درست کردم که عاااالی شدن و مربای توت فرنگیم عجیب خوشگله! چون توت فرنگیاش همه یه شکل و یه اندازه ان!😃

راستش اینا رو نوشتم که بمونه اما در اصل میخواستم اینو بگم که

روزهای بدون شبکه های اجتماعی چقدددددر خوبن!

حضور من در شبکه های اجتماعی به شدت کاهش یافته(بدون تلگرام، بدون لپ تاپ، بدون اینترنت) و درسته که مقاله هام مونده اما واقعا از منافع حذف اینها از زندگیم دارم بهره می برم.

خوش باشین.🙄

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۱۵)

خدا حفط کنه کوچولوها رو :)

من مربا می‌خوام *_*
پاسخ:
مرسی عزیزم. انقدر خوشگله مرباش دلم نمیاد بخوریم اصلا :))
دست به کار شو درست کردن مربای توت فرنگی خیلی ساده ست.
مصرف مربا تون پس به خاطر این بالا رفته!؟
پاسخ:
اتفاقا عمدا گذاشتم برای ماه رمضون که بچه ها بخورن. من و مستر نخوریم :)
گفتم شاید یه تاثیر و تاثری بوده میان مربا درست کردن و کاهش حضور در شبکه ها
پاسخ:
آره تاثیر و تاثر که داشت. من پریروز درگیر یه گفتگوی اینترنتی شدم که خیلی وقت ازم گرفت. نه اینکه بیهوده باشه اما ارزش اون حجم از زمان رو نداشت. یهو دیدم ظهر شده و هیچ کار نکردم. تصمیم گرفتم یه کاری بکنم که حس استفاده از زمان رو بهم بده و حس منفی هدر رفتن زمان رو در وجودم کم کنه. اولین گزینه م، مدیریت میوه های داخل یخچال بود.
کاش یدونه عکس ازش می‌گذاشتید :)))
پاسخ:
:))))
می ترسم عکس دیجیتال گویای جذابیتش نباشه:))
عه ما هم جشن فارغ التحصیلی داشتیم امروز....:)
برای خرید حلقه ی ازدواج که رفته بودیم سالهای خیلی دور، همشیره رو به من و همسر کرد و گفت: من به هیچ وجه قصد دخالت ندارماولی اینو بخرید حتما. بعد رفت تو مغازه و ما پولشو دادیم :))
مدل تبلیغت برای کتابه اینطوری بود.
جراحی هم خیر باشه انشالله. هرچیزی که برای سلامتی صورت میگیره ، قسمتی از سلامتیه... چرا ترسیدی؟ چرا رنگت پریده؟ ریلکس.....:))
شبکه ی اجتماعی... متاسفانه شده ابزار کار ما...
مخصوصا تلـ.ـگرام. یعنی فایله که پشت فایل میره و میاد. اساتید محترم هم دست بردارش نیستن و هرچه میگیم ایمیل، میگن تلگرام. اسبشون یه پا داره و مرغشون که کلا فَلَجه...
خودت خوش باشی
پاسخ:
جشن فارغ التحصیلی :) خیلی هم عالی. مبارک باشه :)
خب واقعا نگارش کتاب رو دوست نداشتم اما اصل محتواش مهم بود و جالب. دیگه نمیشد بگم نخونین ولی نویسنده هم جای تعریف درست حسابی باقی نگذاشته بود! :))
جراحی اسمش جراحیه وگرنه خیلی مهم نیست. شاید اصلا نرم!
بودن این شبکه ها خوبه اما متاسفانه من بی جنبه ام! یه پست میمون ذهن داشتم اگه دیده باشین، مغز من اون مدلیه و به شدت رفاه طلب. برای همینه که نبودن این شبکه ها باعث محدودیت میمون ذهنم میشه و مدیریت زمان زندگیم رو به دست انسان بالغ مغزم میده :)
مرغ فلج جالب بود :))

خیلی عالیه مخصوصا وقتی شبکه های اجتماعیه همسرجان رو حذف کنی:)
پاسخ:
:)))
آره واقعا:)
همه به کنار فقط اون مرباهه
صبح یه تیکه نون سنگک داغ بکنی ، روش خامه  بزنی ، دو تا توت فرنگی مربایی درسته رو بندازی روش...
بعد لقمه ی بعدیت کره بمالی ، دوباره دو تا از اونا بندازی روش ، بعد یه قلپ چای بخوری ، یه دونه از اون توت فرنگیا با شهدشم بندازی تو چای...
اخ اخ اخ 
پاسخ:
وااااای نگو خبببببب! خوردیم به ماه رمضون که :(((
:دی
 درباره خوشمزگی روزها بدون  شبکه های اجتماعی کاااااملا موافقم:)
پاسخ:
آره واقعا. :)
۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۵۹ مامان محمدمهدی
منم از چندماه پیش که تلگراممو اختیاری حذف کردم زندگیم بهترتر شده شکر خدا
درد انگشتهام هم کمتر شده شکر خدا
مربای توت فرنگیتو هم تونستی عکسشو بزار تا حداقل بصری حظشو ببریم
پاسخ:
آره خدایی. اتفاقا مدتها بود میخواستم ازت بپرسم چرا رفتی. هههه هه.
باشه ولی آخه ماه رمضونی گناخ دارین که!
سلام
یه عکس از مربا هاتون بذارید ببینیم چقدر خوب شده؟
پاسخ:
سلام. آخه ماه رمضونی گناه دارین که!
بعد افطار نگاش میکنیم!
پاسخ:
:))
باشه میذارم
وای آی های 
-___- مربااا ... سرچ زدم عکساشو  نیگا کردم تونت
شیش ساعت دیگ تا اذان ... :|
پاسخ:
ای خدا این چه کاری بود آخه؟ :/
واقعا عالیه محیط بدون این شبکه ها...دست مسئولین درد نکنه که باعث آسایش ما شدن،البته این بار هم ناخواسته!‌:)

کاش ما را نیز راهنمایی بفرمایید در خصوص مطالعه ی زبان...البته راهنمایی که چه عرض کنم...اصل کار همان پشتکار است که...اون هم هست البته...آوار سیرهای مطالعاتی با موضوعات مختلف زیاد است...از حقوق بین الملل گرفته تا اقتصاد و سیر اعتقادی و شعری و ....

دعا کنید فرج را دعا اثر دارد
پاسخ:
البته واقعا دست اونا نبودا! اونا دوست داشتن من به شبکه ایرانی مشغول بشم که نشدم. :)
والا من خودم پای در هوام! اما روشی که برای خودم جواب داده برای آموختن زبان گفتگو و مکالمه، فقط فیلم دیدن(نه فیلم، که انیمیشن! فیلم خارجی دیدن خودش اثرات منفی رو آدم داره مگر اینکه با موارد دیگه اثراتشو خنثی کنین)، ریدینگ و کتاب خوندن، حفظ کردن جملات و بیان کردن اونهاست. اگر پارتنر زبان آموز هم داشته باشین که عالیه.
برای دروس تخصصی هم که باید مقاله زیاد خوند.
یه شبه حاصل نمیشه. مداومت زیاد لازمه و ناامید نشدن. شاید اثرات این کارها به چشم نیاد اما اثرشو میذاره و من بالاخره روزی که موهام مثل دندونام سفید شه به انگلیسی مسلط میشم. :)
البته یه بخش مشکلات من گرامر بود که کتاب آمادگی دکترای مدرسان شریف رو خوندم چون دم دستم بود. بد نبود کتابش و برای اون آزمون زبانی که شرکت کردم مفید بود. ولی گزینه ها و کتابهای دیگه رو بررسی نکردم که ببینم چطوریان.
حفظ لغت مفید فایده واقع نشده است تا بدین لحظه!
فیلم دیدن هم اثرات مخربی دارد که باعث می شود از خیرش بگذریم

تهش همون پشتکاریه که عرض کردم و فرمودین...

دعا کنید برای ما...
و ممنون بابت راهنمایی
پاسخ:
برای منم حفظ لغت مفید نیست. ولی حفظ جملات چرا. مفیده.
بله عرض کردم که فیلم اصلا خوب نیست، انیمیشن ببینین.
منم همینطورم.
آخه انیمیشین هم دهان مبارک شون متناسب با اون کلمات تکون نمی خوره که حداقل بتونیم لب خونی کنیم :)

البته میگم همش بهونه است...اگه واقعا احساس نیازه در کسی باشه به این مسائل توجه نمی کنه

نمی دونم چمه...

دعا بفرمایید
پاسخ:
چراااا! غالب انیمیشنها صدا و لب زدنشون سینکه. نود و نه درصدشون.
ان شالله که موفق میشین. گاهی آدم نیاز به یه دوره ی قهر و اشتی با زبان داره. منم داشتم.
محتاجیم به دعا.