ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4124.

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ب.ظ

حال دل مملکتمون خوب نیست.

واااقعا ۷۲ ملت شدنِ خودمون رو دارم به چشم می بینم!

و کاش که فقط ۷۲ ملت باشیم!

کاش فقط به یک راه معتقد بودیم که اون یک راه هرچقدر هم غلط میبود اما وحدتی که ایجاد میکرد ارزشمند بود. خیلی خیلی ارزشمند. 

قرار بود اینطور باشه... اما خب..

چه میشه کرد!


+قل تعالوا الی کلمه سواء بیننا و بینکم.

بگو بیایید بر سر آن چیزی که بین ما مشترک است پشت به پشت هم دهیم و در عمل به آن و حمایت آن بکوشیم.(۶۴ ال عمران)

به نظرتون چی بین ملت ما مشترکه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۸
لوسی می

نظرات  (۱۴)

دوست ندارم اینو بگم اما هیچوقت انقد ناامید نشده بودم از کشورم.
تنها دلخوشیم اینه که رهبری هنوز هم به آینده امیدواره..
پاسخ:
راستش من هم.
از دولت نه ها! که بارها پیش اومده، کلا از این از مملکت و آدمهاش ناامیدم. احساس میکنم همه مون تبر برداشتیم ریشه ی مملکتو میزنیم.
و واقعا امیدوار بودن در این روزگار، ایمانی در حد رهبر رو می طلبه.
دقیقا، درد اصلی الان مردم‌ان. همون دولت هم عصاره‌ی همین ملته :(
پاسخ:
درسته. 
این ملت مستحق عذاب الهی ست. صرفا بخاطر اعمال خودشون و نه مسئولین و سیاسیون!
پاسخ:
کسانی بین همین ملت هستند که نفسشون مانع عذابه.
و ما کان الله لیعذبهم و انت فیهم.

دقیقا هرچه بر سر مملکت میاد از خودمونه. ما به هم رحم نمیکنیم:(
امیدی به این کشور ندارم....
مردم ما همدل و همراه نیستن...
لزوم همدلی و همراهی الزاما دین و مدخب و عقیده ی مشترک نیست ! احترامه ! 
ما یاد نگرفتیم به هم احترام بذاریم 
یاد نگرفتیم که کنار هم باشیم ، نه این که هم دیگه رو هل بدیم و از روی هم رد بشیم و بزنیم جلو... 

پاسخ:
نه لزوما دین و مذهب و عقیده ی مشترک نیست. ولی برای همدلی و همراهی یه حرف مشترک لازمه. یه چیز مشترک برای شکل گیری مسیر مشترک.
احترام فقط باعث زندگی مسالمت آمیز میشه نه همراهی.
البته باهات کاملا موافقم که حتی همون احترام رو هم بلد نیستیم! از روی هم رد میشیم خییییلی راحت. تازه میگیم اگه من از رو جلویی رد نشم پشت سری از رو هردومون رد میشه! 
وای چه تاسف برانگیز.
حرف مشترکه باید رشد و پیشرفت باشع 
وقتی همدلی و کنار هم بودنه نیست...
برای همینه که از هر طرف نگاه کنی اینقدر عقبیم... 
پاسخ:
درست میگی از هر طرف نگاه میکنم مشکل داریم :/
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید

اگر ما در زمان 15 خرداد 42 و ایناهم بودیم تا این اندازه نا امید بودیم.

الان شرایط از اون زمان به مراتب خیلی بهتره

و ما به ظهور امیدواریم

معتقدم اگر قرار بود ما بتونیم بهترین شرایط رو ایجاد کنیم چه نیازی به ظهور بود؟
خدا می خواد شیرفهم بشیم بدون امام زندگیمون گوارا نیست و ظلم فراگیر خواهد شد.
پاسخ:
نمیدونم حس مردم ۱۵ خرداد چی بوده. ولی بعید میدونم مثل حس الانمون باشه.
ما داریم خیانت بزرگان رو می بینیم و این دردیه که امام به خاطرش آرزوی مرگ میکرد.
اون موقع ملت به شرایط خو گرفته بودند یا لااقل دلشون به خودشون گرم بود ولی الاااان! اگر به خاطر سیاستهای دولتهامون له نشیم خودمون همدیگه رو میخوریم!
ما خیلی چیزها می بینیم که مردم اون دوره باور نمیکردن تو جامعه ای وجود داشته باشه چه برسه به ایران خودمون.
بله وعده ی ظهور همیشه بوده اما تا طلوع فجر شمع روشن کنیم. 
خیلی سعی کردم مثبت پاسخ بدم اما الان میبینم که نشده! :/
یه روزی همه چی درست میشه. فقط باید صبر کرد... شاید چند ده سال!
پاسخ:
قضیه ی بزک نمیره؟ :))
ان شالله. :)
والا اگه هر آدمی تو این مملکت خودشو اصلاح کنه نیازی به این همه انتظار نیست.
۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۵۷ مامان محمدمهدی
سلام
یادته یبار از سازمانمون و آدمها و مسئولینش، تعریف دادم؟
باور میکنی بعد این مدت کوتاه نظرم نه تنها عوض شده که فقط دلم میخواد فرار کنم ازش و بیام یه گوشه خونه بخزم و هیچکسو نبینم، تازه همینو هم از ترسشون جرات ندارم، چون با چشم خودم دیدم که هرکسی که طاقت نیاورد و خواست فرار کنه مفتضحش کردن و ...
از بس که ببخشید، گند زدن بهش هم مسئولینش و هم خود کارمنداش
و سازمان نمونه کوچیکی از کشورمونه و بنظرم کل کشور همینطوری شده و نظر شما کاملا درسته
ههههععععیییییی
پاسخ:
سلام. آره یادمه.
ولی یادمه که میگفتی از دوره قبل خییییلی بهتر شده. باز مثل قبل شده؟
فکر میکنم هر دولتی چهارسالش فقط خوشه یا بهتره بگم قابل تحمله!
ما همون آدمهاییم. دولت هم از خودمونه.
۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۲۷ نیوشا یعقوبی
همون کامنت های دلژین و جمله دوم کامنت آقای سین

کاش یه روز همه به خودشون بیان و بخوان خودشونو درست کنن جای متهم کردن بقیه و بخصوص مسئولین چون اگه مردم خودشون درست بودن هیچ مسئولی جرئت نمیکرد درست رفتار نکنه ولی جایی که قانون جنگل حاکمه اگه یه کفتار هم بشه رئیس جای تعجب نیست چون زورش چربیده 
پاسخ:
آره دقیقا.
اکر خودمون درست بشیم همه چیز درست میشه. :)
بحث فرامیهنی هست :)
پاسخ:
منظورت رو واضح تر بگو. :)
به نظر من تنها وجه مشترک بین ما: ، پنهان شدن پشت نقاب خَـریته.....(بلا نسبت کی؟) هیچکی... 
وقتی سر خم کردیم. به قول دوستان حرف میزنیم و عمل نمیکنیم، به قولی تن داده ایم به هر بلا(واج )
و همه پشت یه نقاب چند رنگ به هم لبخند میزنیم، میشه خریت نامیدش.... این نظر منه. از همه پوزش میخوام. 
یه جا شبیه همین مطلبو خوندم بیشتر از پنجاه  نفر نوشته بودن. وجه مشترکمون: آقاست.... بعد مطالب خودشونو میخوندی میدید کلا ضد آقان....
الان آقا برای جوونا شده بُلد....مخصوصا فرهیختگان بین بیست تا چهل ساله... رو تیشرت و پیرهنشون دیگه چگوارا و ماندلا و آرم آدیداس و نایک و I Am Monkey و GAP و هخامنش و غیره و غیره نیست. دیگه طرح اغلب تیشرت ها و مانتو ها شده آقا. آقا از چپ، آقا از راست. آقا اینجا اونجا همه جا. با چپیه. بی چپیه..... 
وقتی میپرسی میگن آقا قلب ماست. مای لایو مستر آکا.... (لهجشون میشه غربی دلشون میشه شرقی...) این خریته. خریت واژه ی از دهان یک فرد عصبانی بیرون آمده ی "جهله"
ما مشکلمون جهله.... تا وقتی هم که جهل غوغا کنه، حتی خود آکا...
ببخشید آقا هم نمیتونه کاری بکنه. تا ببینیم خدا چی میخواد.
پاسخ:
واقعا آقا بولد شده؟ من ندیدم! 
ولی این که اسمش جهل نیست. اینکه باری به هرجهت باشی و صبح بگی درود بر مصدق و شب بانگ مرگ بر مصدقت بلند باشه اون اسمش جهله.

+سوال جدی: چفیه درسته یا چپیه؟
جواب جدی: چفیه درسته.... من معذرت میخوام
جهل اونه که نپذیریم در غلطیم. 
جهل اونه که بدانیم در غلطیم و نخوایم تغییر کنیم. 
اونی که شما فرمودید جهل نیست، نفاقه. منافق ها اینطورن....

پاسخ:
نفاق از جهل شکل میگیره دیگه! نه؟ نمیدونم!
من حرفهاتونو قبول دارم ولی ربط جهلی که گفتید و عکس تیشرتها رو نفهمیدم.
روی هم رفته میخواستم بگم وجه مشترکمون هیچی نیست.. :)
ببینید اصلا من خودم جانم فدای رهبر! خوب؟
تو خیابون و تظاهرات و راهپیمایی میبینیم که همه گوش به فرمان رهبرن. آقا اگه نباشه این مملکت متلاشی میشه.... تلوزیونو که سرچ میکنی میرسی به رهبر، مکث میکنی میگی: هیس بذار ببینیم آقا چی میگه..... 
ولی در عمل همون آقا هم وجه مشترکمون نیست. 

ادا در میاریم....نمیدونم.... نمیتونم نظرم رو درست بیان کنم شاید
پاسخ:
آرههههه دقیقا. ادا درمیاریم. کلا برای همه ی خوبی ها داریم ادا درمیاریم.
اگه این همه آدم جانشون فدای رهبر بود که اصلا امام زمان ظهور میکردن!
سلام
وجه مشترک اغلب ایرانی ها حلال زاده بودن هست...
و اهل عقل میدونن این چه بستر خوبی هست برای تغییر...
نا امید نشید...
اهل شعار نیستم اما محسن حججی ها و رضایی نژاد ها و احمدی روشن های این خاک کم نیستن...
و البته ما امیدمون به خداست... به نصرت خدا...
مهم اینه که مومنین درست کار کنن... دغدغه اصلی اینه... خائنین که باید مشغول کار خودشون باشن...
پاسخ:
سلام. بله زاویه نگاهتون امیدوارکننده ست