ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اسرائیل باااااید از صفحه روزگار محو شود.

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۳۹ ب.ظ

پست گذاشته در حمایت از فلسطین.

در مخالفت با وحشی گری اسرائیل،

و هشتگ زده : اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود...

دقیقا دو ساعته که کامنتهای ذیل کپشنش رو فقط دارم میخونم و

گریه میکنم.


+ ما را چه شده است؟

+تو کز محنت دیگران بی غمی/ نشاید که نامت نهند آدمی.

#اسرائیل_باید_از_صفحه_روزگار_محو_شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۰
لوسی می

نظرات  (۲۲)

خون گریه کنیم هم کمه...
پاسخ:
هعی:(
کی؟ کجا؟
پاسخ:
دوستی در اینستاگرام.
اکثرا براش کامنت گذاشته بودن که مسئله ی فلسطین به ما مربوط نیست!
شاید عجیب باشه که بگم این گریه کردن سر کامنتای اینستا باااارها واسم پیش اومده!
اما از یه جایی به بعد تصمیم گرفتم غیر از مواقع خاص دیگه هیچوقت نخونمشون. وگرنه داغون میشم.
پاسخ:
آره مستر هم همیشه منو دعوا میکنه :(
یه دوستی داشتم می‌گفت اسرائیل داره از حقش دفاع می‌کنه! :|
پاسخ:
تو این کامنتها هم بود. :((
یکی از شگفت انگیز ترین و دیرهضم ترین اخلاق خانما همینه برام :)
پاسخ:
خود آزاری!
البته بی خیالی آقایون هم قابل هضم نیست اصلا.
یاد اهنگ سیاوش قمیشی افتادم...
تصور کن... 

پاسخ:
جهانی که تو اون پول و نژاد و قدرت ارزش نیست...
واااقعا تصور کردنش سخته. ولی میاد. روزهای خوب میاد. :)

عشق و زیبائی

هیچ مردی عاشق نمی شود مگر بر زنی زیبا.  و نیز در عین حال می بینیم که هستند زنانی که از دید اکثریت مردان بسیار زشت تلقی می شوند ولی بناگاه مردی پیدا می شود که عاشق و شیفته این زن زشت می گردد.  و چه بسا خود این زن نیز قبل از اینکه مواجه با این عشق از جانب این مرد شود خودش در نزد خودش برای خود زشت بوده است و یا لااقل زیبا نمی نموده است ولی بناگاه با واقعه این عشق بطرز معجزه آسائی خودش را زیبا می بیند.  پس می توان گفت که عشق انسان را زیبا می کند.... 

استاد علی اکبر خانجانی 

کتاب فلسفه وجودی زن ص ۵۲


پاسخ:
چه نتیجه گیریِ بی ربطی داشت!
ایشالا هرچی ظالمه از روی زمین محو بشه 
مرزها برداشته بشه 
انسان ها یاد بگیرن با هر رنگ و عقیده و شکلی کنار هم قرار بگیرن...
+اون مردمی که این کامنت ها رو میذارن لوسی 
خسته ان 
خسته
خیلی خسته 
مردمی که در این کشور یاد نگرفته ان به فکر دیگران باشن 
و فقط خودخواهی و به فکر خود بودن رو یاد گرفتن
مردمی که نیاز دارن خیلی های دیگه به فکرشون باشن و نیستن
و این واکنش ها خیلی دور از ذهن نیست :)  
طرف میگه گور بابای بقیه ! من رو دریابین...
پاسخ:
ان شالله. ما منتظر صبح شب یلداییم. :)
آره دقیقا مشکل همین خودمحوریه. همین گور بابای بقیه گفتنا.
خیلی ها گفته بودن تو مملکت خودمون مشکل فراوونه، نوبت به فلسطین نمیرسه برای مشکلات خودمون پست بذار.(که البته میذاره همیشه!)
صاحب پیج گفته بود هر وقت دوهزار ایرانی رو یه جا جمع کردن و در محاصره ی تحریمی غذا و دارو قتل عام کردن برای خودمونم از این پستها میذارم!
چطور میتونیم شرایطمونو یکی ببینیم؟ اصلا نمی فهمم..
 اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهیم کرد :)
پاسخ:
خودش محو بشه بهتره که :))
ولی اگه نشد ما محوش میکنیم. :)
خودش با دست‌های خودش محو می‌کنه خودش رو! چقدر خودش :)))
پاسخ:
آره نظر منم همینه. :)
لعنت بر خودش باد :)
:|
پاسخ:
#بیخیال_نباشیم.
بی خیال چیه من الان دارم آهنگ مورد بحث رو گوش میدم خب!
به نیت حمایت از  غزه
پاسخ:
تصور کن؟ :/
وقتی خونه شده بود مثل جهنمشم گوش کنین!
اونم در حمایت از فلسطینه؟
پاسخ:
نه در توجیه فرار از کشور!
حالا مگه تصور کنش در حمایت از فلسطینه؟؟! :/
خب اگه ربطی نداره پس بحث رو عوض نکنید
ما اون رو به نیت حمایت از غزه گوش میدیم وگرنه چکاره قمیشی داریم؟ والا :)
پاسخ:
والا.
۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۳۸ صـــا لــحـــه
اصلا عالمِ اینستاگرام و اینستاگرامی ها پر از خودخواهی و خوبینی هست
چه انتظاری از این آدما میره؟
پاسخ:
آره دقیقا همینطوره.
البته این کلیت داره اما عمومیت نداره.
امام موسی صدر: ان شرف القدس یاءبا ان یتحرر الا علی ایدی المومنین شرفا
شرف قدس اجازه نمیده که جز به دست مومنین با شرف آزاد بشه...



قدس برای آزادیش و اسراییل برای نابودیش احتیاجی به این ارازل نداره...

پاسخ:
اسرائیل خودش از بین میره به گمانم.
غمبارتر از فضای مجازی نیست...فضای واقعی هم دستکمی نداره
به چیزای خوب فکر کنید
پاسخ:
آره واقعا.
به چی مثلا وقتی ملت دارن قتل عام میشن؟
۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۵۵ صـــا لــحـــه
یعنی چطوری کلیت داره ولی عمومیت نداره؟
پاسخ:
یعنی کلا فضای اینستاگرام همینه که شما میگی( حرفت کلیت داره) اما لزوما در همه ی آدم های اینستا صادق نیست و استثنا هم داره(عمومیت نداره)
مرگ بر اسرائیل...
مرگ بر تمام وحشی گری ها،تمام ظالم ها،تمام جهالت ها...
گر ماه من ز سفر برسد...شب های غم به سحر برسد...
پاسخ:
مرگ بر اسرائیل.
سلام لوسی
پست منصوره رو میگی... منم خوندم... 
چی بگم... خیلی عجیبه 
دیگه انگار داره اون دوره ایی میرسه که نگه داشتن ایمان مثل آتیش داغ در کف دسته.... خیلی سریع داره تحولات فرهنگی تو جامعه رخ میده... کاش صبح نزدیک باشه و ما رهروش 
پاسخ:
سلام اره پست منصوره.
انشالله.
من که مدت هاست سعی میکنم خیلی کامنتا رو تو اینستا نخونم واقعا اعصابم کشش نداره 
بعضی ها رو ادم میتونه بذاره به پای کمبود اطلاعات اما اون عده ای که میان و تحلیل میکنن و دروغ میگن و چررررررررت میگن رو نمیتونم تحمل کنم... 

پاسخ:
منم سعی میکنم اما خب گاهی هم نمیشه.
وای دقیقا!
نمیدونم چرا سخته که بپذیریم بعضی چیزا رو نمیدونیم
این جمله یه جمله ی احمقانه است و کاملا دور از خرد 
چون بُعد سیاسی داره توضیح می دم 
هیچ وقت نباید بر علیه یک کشور مستقیم شعار داد. ببینید اسرائیل هیچ وقت مستقیم نگفته که ایران باید نابود شود ولی از چهل سال پیش تا به حال طی یک برنامه ریزی بلند مدت عملا ما رو نابود کرده. تمام تحریم هایی که از چهل سال پیش تا حالا بر علیه ایران وضع شده به خاطر رفتار ایران با اسرائیله جنگ ایران و عراق به خاطر اسرائیل و رفتارها و احساس خطر اسرائیل اتفاق افتاد. جنگ های یمن، سوریه، افغانستان، عراق همه به خاطر رفتار ایران با اسرائیل رخ داد. واقع بین باشیم. به پروژه های عمرانی که خوابیدن نگاه کنیم، به مردمی که بهشون کافیه بگی تو تا شروع کنن به دعوا، به قیمت ارز، به حکومتی که از ترس این که مردم با هم ارتباط نداشته باشن راه های ارتباطشون رو مسدود می کنه، به حکومتی که فهمیده مردم باهاش مخالفن اما همچنان به سیاست های غلطش ادامه می ده، به حکومتی که حاضر نیست به جوان ها میدون بده چون می دونه تفکر جوان ها با تفکر و ایدئولوژی حکومت متفاوته، به تعداد فقیر ها، دست فروش ها، بیمارهای اعصاب و روان و.... 
این کشور به خاطر شعار های بی محتوا و سطحی جمهوری اسلامی نابود شد. 
خواهش می کنم واقعیت رو ببینیم. ببینیم که تو سیستان مردم انقدر سطح توقعشون اومده پایین که چون دولت چند تا کانکس به عنوان مدرسه واسشون برده خوشحالن. 
ببینیم که 30% جمعیت سرپل ذهاب به کرمانشاه مهاجرت کردن چون دولت نه تنها رسیدگی نمی کنه بلکه اجازه هم نمی ده مردم خودشون رسیدگی کنن. کمک های نقدی مردم رو که به حساب امثال علی دایی واریز شده بود رو بلوکه کرده. این کشور رو حکومتش نابود کرد این اظهر من الشمس. 
هیچ جای دفاعی برای جمهوری اسلامی باقی نمونده. این حکومت از بالاترین رکنش تا پایین ترین و بی تاثیر ترین عضوش بوی چرک و خون و کثافت می ده 
لطفا از شعار های جمهوری اسلامی دفاع نکنید. 
حتا اگر اسرائیل باید نابود شود می شد با سیاست رفتار کرد و اسرائیل رو رو به مرگ برد. نه کاری کنیم که خودمون رو به مرگ باشیم.
پاسخ:
سلام. به نظرم شایسته نیست وقتی با چیزی مخالفیم حامیانش رو احمق خطاب کنیم و شعار رو احمقانه بدونیم! اونم وقتی داریم با یک حامی اون شعار صحبت میکنیم! شما با یک هم فکر خودت بشین صحبت کن و به حامیان این شعار بگو احمق! هرچند که اونم شایسته نیست اما از جبهه گیریِ مخاطب علیه خودتون و حرفهاتون ( حتی اگر به حق باشه) جلوگیری میکنه. بدتر از اون وقتیه که با همین جمله صحبتمون رو شروع کنیم!
حالا چون من شما رو میشناسم و احتمالا از در رفاقت دراومدید نادیده میگیرم.
دوم اینکه شکی نیست که تمام جنگ های این ناحیه به خاطر محصور کردن جمهوری اسلامی و رشد نظام شیعه بوده اما ناشی از مرگ بر گفتنهای ما علیه امریکا و اسرائیل نیست. ناشی از تفاوت ایدئولوژیهای ماست. امریکا و اسرائیل و ما هرگز نمیتونیم با هم کنار بیایم چون مشکل اون تفکریه که ما داریم و کاملا مخالف نظام سلطه ست در نتیجه برجام و این مذاکرات چیزی رو عوض نمیکنه جز یه سری اقدامات که مثلا ما محدود بشیم و اونها پولهامونو پس بدن مثلا. وگرنه مخالفت ما با هم و مبارزه ی جمهوری اسلامی و نظام امپریالیستی و استکباری ادامه داره، حتی اگر ما "مرگ بر" نگوییم اونها ساکت و آروم نمیشینن که ما زندگیمونو بکنیم چون مخالفت با سلطه گری، کلا اصل نظام فکری و پیدایش جمهوری اسلامی بوده و اونا هم اینو می دونن.
اتفاقا بارها و بارها گفتن جمهوری اسلامی باید نابود بشود! عجیبه که نشنیدین!
مشکلاتی که شما گفتین درست و به جاست اما ناشی از اینه که دولتهای این مملکت هیچوقت اسلامی رفتار نکردن. مال و قدرت پرستی مملکت رو به اینجا رسونده. مگه تو اصل نظام جمهوری اسلامی اختلاس کردن مجازه که اینقدر اختلاسگر داریم؟
مشکل اصل نظام و نوع حکومت نیست مشکل آدمهای روی کار آمده هستند که قانونها رو جوری تصویب میکنند که راه برای چپاولشون باز بشه و من از اون پاک دستهایی که اسلامی رفتار میکنند حمایت میکنم و تلاش میکنم خودم اسلامی زندگی کنم حتی اگر کل مملکت رو اختلاس و خون و چرک و کثافت بگیره چون این رو عین اخلاق میدونم.
حالا به من بگین منظور شما از این حرفها اینه که شما دوست دارید ما مثل عربستان باشیم تا در اوج رفاه مادی و آرامش سیاسی قرار بگیریم؟ اینو به من پاسخ بدین.
علاوه بر همه ی اینها قتل عام فلسطینیها در مبارزه با ایران نیست و از سی چهل سال پیش از انقلاب وجود داشته.  کار اونها غارت یک مملکت و کشوره. و اینکه هر انسان آزاد اندیشی این فجایع رو ببینه و دم نزنه و مرگ بر ظالم نگه باید به انسانیتش شک کرد.
وقتی ظلم تا این حد و به صورت آشکار و مدااااوم داره اتفاق میفته چطور میشه از ظالم حمایت کرد و یا سکوت کرد؟