ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

یه سوال فنی! موقت.

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۲۵ ق.ظ

دوستان همراه اولیِ دائمی!

آیا شما هم نمیتونین بسته اینترنت همراه بگیرین یا این فقط مشکل خط منه؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۱
لوسی می

نظرات  (۶)

من کلهم نمیتونم به نتش وصل شم... چه برسه بسته :/
پاسخ:
واقعا؟ من به نت وصل میشم ولی نمیذاره بسته بخرم!
میگه امکان فعال شدن بسته برای شما وجود نداره!
حالا نمیدونم مشکل از خط منه یا همراه اول.
فکر میکنم مشکل همراه اوله 
چون بانو چند روز پیش ها هر کاااری میکرد نمیتونست بسته بگیره...

پاسخ:
بترکن! :/
من همراه اول اعتباری‌ام اما مشکل خرید بسته واسه منم وجود داشت. خصوصا تو اون یه هفته‌ای که اعلام کردن واسه ارتقای سیستم‌هاشون خرید و تمدید بسته تا یه مدت غیرفعاله. که البته واسه من هیچ پیامکی که بهم اطلاع بده نیومد و حسابی رفت رو اعصابم که هیچ بسته‌ای نمیتونستم بخرم. هرچی هم وایستادم دیدم درست نمیشه ولش کردم رفتم ایرانسل گرفتم. دیگه همراه‌اول زیادی ایراد داره. 
پاسخ:
عه! ینی قشنگ مشتری رو پروندنا!
منم فکر کنم همین کار رو بکنم.
الان نمیدونی سرویسش چطوریه؟ قطعه یا فعال؟ اون یه هفته ای که میگی کی بود؟
نه والا الان بی‌خبرم. فکر میکردم واسه دائمی ها این مشکلات به‌وجود نمیاد.
اون یه هفته اوایل اردیبهشت بود. فکر کنم ششم هفتم اردیبهشت.
پاسخ:
هنوز که هنوزه من مشکل دارم! :/
اول باید شترژ کنید بعد بخرید یعنی مثلا اگه بسته ده تومنی میخوای اول دوازده تومن شارز کن بعد بخر حل میشه
پاسخ:
سیم کارتم دائمیه!
از  ستاره733 مربع هم امتحان کنید برا خرید
پاسخ:
اونم امتحان کردم! نمیشه.