ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4126.

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۳ ب.ظ

گل پسر میگه:

من با پدرجون رفتم کوه. قورباغه بود. اما من ندیدم.

میگم اگه ندیدی از کجا فهمیدی قورباغه بود؟

میگه پدرجون یه سنگ برداشت، انداخت، گفت اینه! اینه! قورباغه اینه!

اما من بازم ندیدم. :)


+این روزا هزاااار بار غش میکنم از حرف زدنهای گل پسر:)

ان شالله روزی همه.

#سی_و_دو_ماهگی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۴
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۸ اقای متحیر
اوایلی که با اینجا اشنا شده بودم گل پسر اینقد بود به گمانم!
حالا ببین چه شیریین زبونی هایی میکنه :)))
پاسخ:
بچه ها به سرعت برق و بااااد بزرگ میشن. هعی!
پایین سی و دوماهگی رو تو ذهنم سی و دو هفتگی خوندم ، فکر کردم بارداری 😂😂😂😂 
خدا حفظش کنه :)) بلبل زبونیاشون عشقه یعنی 😍
پاسخ:
خدا نکنههههههه! 😅😅
ینی نمیشه یه بچه ای تو سی و دوهفتگیِ پس از تولدش باشه؟! نگا دیگه!😅
ممنون عزیزم. 😊
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
^_^ 
ماهم ذوق میکنیم. چه رسد به مادرش
پاسخ:
قربون شما :)
خدا حفظش کنه : )
پاسخ:
قربون تو.
الهی ^_^
دو روز گل‌پسر رو به من قرض می‌دهید؟!
پاسخ:
:)))
عزیزم ان شالله کوچولوی خودت^_^
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۵ نیوشا یعقوبی
ای جونم :) من قبلا پسربچه ها رو دوست نداشتم جدیدا با خوندن پستای شما و بیگ بلاگر داره ازشون خوشم میاد :)
خدا براتون نگهشون داره هر دو تا فرزندتون رو
پاسخ:
خیلی موشن که:)
چرا خوشت نمیوند؟
ممنون عزیزم.:)
ممنون ^_^
حالا شما دو روز بدیدش به من :)
پاسخ:
دو ساعت رو پایه ام. ولی چطوری مبادله کنیم خب؟ 😁🤔
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۹ نیوشا یعقوبی
چون پسربچه هایی که دیده بودم بی ادب بودن
پاسخ:
عجب! 😞
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۵۲ میرزا مهدی
خدا حفظش کنه...
پاسخ:
سلامت باشین. ☺
۰۷ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۲ مامان محمدمهدی
ای جانم
این بچه کی اینقدر بزرگ شد که بتونه اینطور زبون بریزه خدا!!🙂
پاسخ:
نمیدونم! آخه چرا اینقدر زود بزرگ میشن؟ 😢