ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4127.

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸ ق.ظ

خونه مامان مستر هستیم که عمه ی بچه ها هم میاد.

پسرک سریع میدوه تو اتاق و میگه: پدرجون بیاین، خواهر° پسرتون اومده!

کلی ملت درگیر بودن که چی داره میگه:)))


عمه ی پسرک بهش میگه بیا یه بوس بده.

پدرجونش میگه: بوسهای پسرک گرونه.

عمه: پسرک! بیا یه بوس بده ببینم بوسِ گرونت چه مزه ایه!

پسرک: مزه پول میده دیگه!

:))



#شصت_و_شش_ماهگی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۵
لوسی می

نظرات  (۱۸)

بچه اقتصادیه از الان:)))
پاسخ:
:))
الهی ^_^
شکلات
پاسخ:
:*
:)))
پاسخ:
:D
:)))
گاهی واقعا میمونم به جوابای بچه ها :))
پاسخ:
جدا خلاقیتشون بیسته.:)
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۷ میرزا مهدی
خدا عاقبتتونو به خیر کنه :)))))))))
پاسخ:
واااااقعا!  الهی آمین:)
مزه پول :)))))) 
خدا حفظشون کنه 😍😍😍 

پاسخ:
قربون تو😚
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے
یعنی همیشه یه جواب آماده توی آستین دارن بچه ها. ^_^ 
ای جان :*

یه سری به دختر خواهرم گفتم: 
دلم برات تنگ شده بود.
در اومده میگه: خب میخواستی پاشی بیای خونه مون. 

:/ :| 
بعد صدای خنده حضار
یعنی سکه یه پول شدما.
پاسخ:
:))))
خدایی آدمو ویران میکنن بس که منطقی هم جواب میدن:)))
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:)))
پاسخ:
:دی
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۴ بلوط خانوم
: ))
ای خدا! خواهر شوهر رو ترجمه کرده! :))
خدا حفظشون کنه.
پاسخ:
آره دقیقا :))
ممنون عزیزم. :)
خدا حفظ کنه هر دو رو

اما دختر یه چیز دیگه است.
الهی خدا دختر هم بده به شما
پاسخ:
ممنونم عزیزم.
ان شالله خدا بهترین مصلحتهاشو بر همه جاری کنه و فرزندانمونم ازمون بپذیره. چه دختر باشن، چه پسر. :)
چقدر شیرین و حاضر جوابه 😂😍
خداوند نگهدارش باشه
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم. :*
خواهر پسر یعنی عمه ؟
پاسخ:
به جای اینکه بگه دخترتون اومده گفت خواهرپسرتون اومده.
در حقیقت لغت خواهرشوهر رو برای اونها بومی سازی کرد. :)
آهان یعنی مثلا به مادربزرگش اینو گفته! :)

معادل سازی +
پاسخ:
گفتم که میگه:"پدرجون بیاین! خواهرپسرتون اومده!"
عمه رو به بابای مستر چنین معرفی کرد.:)
بومی؟ معادل؟
هردوش جواب میده انصافا.
اما قبول دارم معادل سازی درست تره.
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۰۷:۵۲ زهرا سادات

سلام

مامان نمونه ای به نظر می یاین

کاش از ریزه کاری های تربیتی هم می گفتین

پسر من خیلی ناز و نوازش دلش می خواد هشت سالشه!!!

من سختمه اخه باردارم و حالم چندان روبراه نیست

چه کنم به نظرتون ؟

 

پاسخ:
سلام. لطف دارین. راستش من مشاور که نیستم و تجربه بچه ۸ ساله رو هم ندارم اما اصولا نظرم اینه که باید دل به دل بچه ها داد. به نظرم میاد برای جلب توجهه. بیشتر بهش توجه کنین و چون بتردار هستین و می فهممتون بهتره بیشتر سرشو گرم کنین. یه جوری که بهش خوش بگذره و از توجهات کلامی شما هم بهره مند باشه. مثلا کلاس ورزشی ای چیزی که باعث بشه انرژیش تخلیه بشه و سرش گرم باشه.
اینقدر از این بچه کوچولو های شیطون بنویسید متاهلا تا ما رو هم به دردسر بندازین!!!

پاسخ:
خوبه که. اصلا قصدمون همینه. :)
پس توطئه کردین علیه ما مجردین مظلوم و بی دفاع!
پاسخ:
در جهت تشویق به امر مقدس ازدواج، بله "توطئه" کردیم :)
خدا حفظشون کنه برات، هردو رو:* آبدار:)))
پاسخ:
ممنون عزیزم همچنین دردونه ی شما رو خدا حفظ کنه. :)
۰۷ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۱ مامان محمدمهدی
پسر شیرین زبون🙂
پاسخ:
😍😚😚😚