ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4129.

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱ ق.ظ

من وقتی تو مهمونیها شرکت میکنم،

بعد از خروج از مهمونی،

بیشتر از اونکه به حرفهای بقیه و منظورها و عیبهاشون فکر کنم

حرفهای خودم و برداشتهای احتمالی مستمعین رو حلاجی میکنم!

و بعد اگر چیزی گفته باشم که نباید و نشاید،

تا مدتها اعصابم داغون می مونه و از خودم حرص میخورم! :/

و این خییییلی بده که از ذهنم خارج نمیشه! :/



+ چطور افکارمون رو تحت سلطه خودمون دربیاریم؟! :/

+دیشب با رفقای مستر افطار کردیم. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۷
لوسی می

نظرات  (۱۸)

۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے
منم بسیار درگیرم با این مسئله.
البته این قدر به مرحله آزار دهنده ای رسیده بود که دارم تلاش میکنم به بیخیالی
پاسخ:
آره برای منم خیلی آزار دهنده ست. خیلی. راهکار تجربه شده ت رو بگو لطفا.
۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۳ میرزا مهدی
اگه همه ی آدمای دنیا اینطوری بودن چی میشد؟ 
پاسخ:
با یه مشت آدم خود درگیر مواجه می شدیم :))
از شوخی گذشته به نظر میرسه جای بهتری میشد. اما برای خود آدم آزاردهنده ست. یعنی من این پست رو گذاشتم که برای بی خیال تر شدن کمک بگیرم. چون تا یه حدیش معقول و خوبه. بیشتر از اون بده واقعا.
گاهی واااقعا یه چیزهایی باعث میشه دهنم رو باز کنم و اونچه رو که نباید بگم ،بگم...
و بعدا پشیمون میشم که آقا حرفت درست ولی حالا چرا گفتی !
خصوصا مواقعی که خر فرضم میکنن :/
+الویه چی شد ؟؟ :))
پاسخ:
آرهههههه. یا وقتی میخوای به شوخی یه چیزی بگی طرف جدی میگیره! بعد هرچی میخوای درستش کنی نمیشه دیگه! :/

+الویه رو امروز سحر خوردیم ولی خیلیش مونده! موندم چه کارش کنم! حس بدیه که غذای مونده ببرم برای همسایه وگرنه می بردم براش بچه داره بده ناهار بخوره!
الویه بیشتر از یه روز نمی مونه. نه؟
۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۶ اقای متحیر
چه خصوصیت خوبیه منتها اگر به مرحله خودخوری و چرا اون حرف رو نزدم یا چرا اون حرف رو زدم نرسه!!!

پاسخ:
آره دقیقا. خوبه اما تا یه حدی! من شورشو در آوردم! :/
چون تخم مرغ و مایونز داره خطر مسمومیتش میره بالا... بهتره بریزیش بره دیگه..‌. 
یا بریز برای گربه ها اگر دارین 
فقط مطمئن شو که همون لحظه میخورنش ، چون هوا گرمه بمونه گربه هام صد درصد مسموم میشن... 
پاسخ:
گربه؟ گربه های ما عمرا الویه بخورن!
فقط کباب برگ! :))))
آره به نظر خودمم دیگه موندنی نیست. هعی روزگار! ؛)
۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۱ بـانـوی بـرفـی
منم به همین فکر میکنم واکثرا هم داخل مهمونی ها یا حرف خاصی نزدم یادر حد تعریف بوده 
والا این دوره زمونه اکثرا منتظر یه حرفی هستن
در حالی که بیشتر مهمونی ها به خودم یه حرف دلسرد کننده زدن😐
پاسخ:
 منم معمولا برمیگردم خونه بیشتر از شاکی میشم که چرا با همه سر صحبت رو باز میکنم و صمیمی میشم و شوخی میکنم؟ :/
بهتره بگم احساس میکنم حرف نزدن بهتره و البته به تقوا هم نزدیکتره. ولی خب معمولا خودم جزو مجلس گرم کن ها قرار میگیرم! :/
به حرف بقیه فکر نکن اصلا. تا هدفشون واضح و مشخص و صریح نیست بهش فکر نکن ارزششو نداره. 
وااااااااااااااای مثل من
به همین خاطره که خصوصا در مهمونی های خانواده اقای همسر تا حد ممکن ساکتم
پاسخ:
وااای چه خوبه میتونی کم حرف بزنی. من اگر ساکت باشم همه میگن یه چیزیش هست قهر کرده! :/
البته که خودمم خیلی پایه ی حرف زدنم ولی سکوت رو هم امتحان کردم جواب نمیده. یعنی برای پیاده سازی این استراتژی قدری دیر جنبیدم! :/
من چون مثل شما سریع گرم نمیگیرم، زیاد با این پدیده مواجه نمیشم. ولی اگه بشم خودمو در حد ... شماتت میکنم. معمولا هم این اتفاق وقتی میفته که من تازه با طرف آشنا شده باشم و ندونسته یه حرفی بزنم که با اخلاقیاتش جور نباشه. اونوقت اینقد خودخوری میکنم که حد نداره واقعا.
حرف بقیه هم بهم بربخوره، اکثر اوقات فک میکنم یعنی من چه اشتباهی داشتم که همچین برخوردی گرفتم؟ خلاصه یه آدمیم که تو هر چیزی خودمو مقصر میکنم و عذاب وجدانش تا مدت‌ها با منه.
پاسخ:
آره خودخوری منم همون وقتهاست که یه مزاحی میکنم طرف جدی میگیره!
حالا دیروز با زندگی خودم شوخی کردما اما جدی گرفته شد و خیلی بد تعبیر شد!
:/
ولی حرف بقیه معمولا بهم برنمیخوره. خیلی مهم نیست برام. مگه اینکه مدام تکرار بشه یا هدف خبیثانه ی واضح و صریحی از حرفش داشته باشه که باعث میشه خوشم نیاد! در همین حد. ولی بهم برنمیخوره و کلا برام مهم نیست. برای همین خیلی هم جذبشون نمیکنم.(یعنی به این اعتقاد دارما! رو هرچی حساس بشی بیشتر سرت میاد! یعنی بیشتر حواست به رخ دادنش هست و در نتیجه بیشتر می بینی.)
چیزی که از بقیه عذابم میده اینه که کار نامناسب یا حرفی رو بهم نسبت بدن و نکوهشم کنن که انجامش ندادم یا نگفتم! این تا مرز جنون منو پیش می بره.
من کلاً نه به خودم فکر می‌کنم نه بقیه :|
پاسخ:
:)) اعصاب آرامی داری پس؛)
حالا چرا این :| یا این :/ ؟

پاسخ:
چون موبایل دستمه.
آره :)
مامانم هم درگیر بشه بعد از مهمونی‌ها میگم بیخیال مادرِ من گذشت دیگه
پاسخ:
خب چطوری بی خیال شیم؟
منم بارها به خودم میگم بابا گذشت دیگه. ولی خب فایده نداره! :/
نه منظورم اینه که بیخیالش بشید
 :)
پاسخ:
چطوری خب؟
هی حرص میخورم دیگه.
به سختی :|
وقتی واقعاً تصمیم بگیرید از یه جایی به بعد بیخیال باشید و سعی هم بکنید آروم آروم درست میشه :)
پاسخ:
آره واقعا سخته. البته خوبه آدم به کرده ی خودش فکر کنه اما خب حدی داره و نباید سلب آرامش کنه.
بله
خودآزاری هست یجورایی
+ کلوچه‌هاتون چطورن؟! :)))
پاسخ:
دقیقا خود آزاریه!
+^_^ الحمدلله خوبن. الان دارن اینجا سر تصاحب یه کیف کوچولو کشتی میگیرن! :)
الهی ^___^
پاسخ:
:***
۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۳ پلڪــــ شیشـہ اے
من همیشه یه صحبتی رو میکنم از روی صداقت و ساده دلی، بعد میبینم طرفم یه چیزی از توش در آورد، یا به خودم میگم که نگاه کن چه قدر زشت شد اون قدر خنده داشتی همش. متین و سنگین باش .
ولی ی استادی میگفتن، روی اعتماد به نفستون کار کنید و تلاش کنید خودتون رو بپذیرید. توی ذهنتون واسه خودتون ارزش قائل بشید و بگید اونچیزی که گفتم و برخورد کردم، همون کار درست بوده توی اون لحظه.
مثلا من از صدای خنده خودم بدم میاد. یه وقتایی هم هیجان زده میشم و توی خنده صحبت میکنم. چند بار توی خانواده خودم تذکر گرفتم :/ یکی دوبارم توی فیلمایی که گرفتم دیدم که وای چه بد. 
برای همینم همش رو مغزم بود.
دیگه حالا سعی میکنم به خودم بقبولانم که اون چیزی که شده و گفتم بهترین بوده و طرف این قدری که من ریز میشم این مدلی نگاه نمیکنه. 
یا فرضا اگر کسی چیزی گفت و بهم برخورد، به جای اینکه خود و بخورم که چرا چیزی نگفتم، همونجا محترمانه جوابش رو میدم. :)  
الان دیگه تا حدودی بهترم. 

پاسخ:
درسته شایدم از کمبود اعتماد به نفسه.
آدمی که اعتماد به نفس داره براش مهم نیست بقیه چه تصوری ازش دارن.(هرچند که رعایت عرف لازمه)
منم باید رو خودم کار کنم. ممنونم.
۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے
:* 
ممنون از شما
پاسخ:
:***
۰۷ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۷ مامان محمدمهدی
من خیلی کم پیش میاد اینطوری با خودم درگیر شم
البته حرفها وکنایه های بقیه رو هم با خودم از مهمانی و مجلس بیرون نمیارم و بی تفاوت ازکنارشون میگذرم
خداروشکر
پاسخ:
آره شما همیشه تو این موضوعات الگوی ایده آل منی😍