ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4131.

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ب.ظ

یادتونه گفته بودم آزمون زبان شرکت کردم؟ اینجا

نتایج آزمون زبانم اومد!

نمره ی آزمونم معادل آیلتس ۶ و در سطح متوسط ارزیابی شد! :/

خب با توجه به اینکه دقیقا خودم بودم و سواد خودم و حتی یک منبع هم برای آزمون مطالعه نکردم بد نیست،

اما انتظار بیشتری از خودم داشتم!

همین دیگه. :)



+واقعا نمیفهمم چرا خدا اصرار داره منو بذاره درست وسططططط برزخ ماجرا!

خدایا به تو توکل کردم خودت کفایتم کن لطفا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۸
لوسی می

نظرات  (۱۵)

سلام :)
طاعات قبول لوسی می بانو ...

این که خیلی خوبه خانم دکتر !
پاسخ:
متوسط خوبه؟
خوب، خوبه. :)
ولی نشد که بشه.
ممنون از روحیه دهی. :)

+ولی خدایی پاسخ کامنتهاتونو نمیخونینا!
من بارها ازتون خواستم منو خانم دکتر صدا نکنین. :/
ممنون میشم. :)
ترک عادت سخته ولی چشم سعیمو میکنم ...

من پاسخ تمام کامنت هارو میخونم ! چطور مگه ؟
پاسخ:
لطف میکنین.:)

همین که چندبار ازتون خواستم که دکتر صدام نکنین و هیچ واکنشی نشون ندادین دیگه!
به نظرم رسید که حتما پاسخ رو نخوندین.
اختیار دارین خانم د... ( ببخشید)

من معمولا همه پاسخ هارو میخونم .
یکی از دوستان هم همچین نظری داشتن .
پاسخ:
الان خانم تسنیم به نفع شما شهادت دادن :)
قبوله. :)

راستی من جواب سلامتونو ندادم!
سلام. طاعاتتون مقبول :)
من می‌تونم شهادت بدم که جناب قدح پاسخ‌ها رو میخونن :دی

ولی چرا فک میکنین خدا اصرار داره شما رو بذاره وسط و این خودتون نیستین که خودتونو وسط نگه داشتین؟ خدای نکرده نمیخوام جسارت کنم ها، فقط برام جالبه که بدونم چرا از خدا میدونین :) [اون که همه چیز از خداست هم که قضیه‌اش جداست]
پاسخ:
ممنون از استشهاد شما. :)
به خاطر کروشه ی آخر کامنتتون که قضیه ش جدا نیست برام. :)
دیدی گفتم رد نمیشی؟ :d
: ))))))))))

+دهنم کش اومد بس که خندیدم :|
دختر نباس انقدر زیاد بخنده -_-

پاسخ:
:))
الحمدلله که موجبات خنده و شاوی شما رو فراهم کردیم :)))
دِ نه دِ! شما رو نمیگم، خودم رو عرض میکنم. کنکور نمیخونم میرم یه رشته‌ی متوسط، دانشگاه نمیخونم میشم دانشجوی متوسط، ادامه تحصیل نمیدم میشم یه کارمند متوسط، جدی دنبال دینم نمیرم میشم مسلمون متوسط، رو اخلاقیاتم کار نمیکنم میشم فرزند، همسر، مادر متوسط و قس علی هذا. خدا در تمام زندگی ما جاریه، اما ما که نمی‌تونیم بگیم خدا ما رو در حد وسط نگه داشته. اگه اینطوره پس خدا باعث تاپ شدن یه عده و ضعیف بودن یه عده‌ی دیگه هم هست دیگه. این که میشه جبر، خدا تعیین کرده کی وسط وایسته، کی اول، کی آخر!
پاسخ:
منظورتو گرفتم اما الان در شرایط من صادق نیست. (شایدم هست اما الان به نظرم میرسه که نیست!)
وگرنه حرفت درسته. سنت امداد خدا بر کسی جاری میشه که تلاش کنه.
ممنونم از تسنیم بانو :)

اینجاست که میگن شاهد از غیب رسید :))
پاسخ:
:)) بله دقیقا.
به به 
مباارکه ...
+خدایا ! بذارش اونور تر دیگه قربونت... وسط راه کع دیگه نمیشه که :* مخلصیم 
پاسخ:
سلامت باشی ولی خدایی تبریک نداره ها! :))

آرههههه وسط راه نشستم هی به بقیه نگاه میکنم. بابا یکی منو هل بده خو! :)
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۰۴ صـــا لــحـــه
پس معلومه زبانت خیلی بهتر بوده که الان از نمره شش انقدر ناراحتی... 
باید یه ذره بیشتر میخوندی... سخت نگیر :)
پاسخ:
 میخوندم بهتر می شد و حیف شد.
البته امتیازی که میخواستمو میگیرم اما خب احساس خوبی ندارم که بخوام به ملت لگم ۶ شدم! :(
خوبه که :| :))
پاسخ:
خییییییلی :)))
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۸ میرزا مهدی
سلام
شما موفق ترینی..... مطلب آخرمو بخون
پاسخ:
سلام. کاش باشم! حتما میام خونم.

پست انحرافی بود این؟
آخه نتایج هم اعلام شده:)
پاسخ:
نتایج چی؟
پست انحراف از چی؟ :/
بجز تافل آی بی تی و جی آر ای بقیه شون بدرد نخورن.
پاسخ:
به درد بخور بودن یا نبودنش رو شما تعیین میکنین؟ :)
مطمئن باشین هرکسی با توجه به دردش مدرک زبان میگیره. :))
خیالتون راحت این مدرک درد ما را هست درمان.
آخه الان استرالیا هم حتی تافل میخواد.
+من با شماها دعوا ندارم!
پاسخ:
آخه من استرالیا نمیخوام برم که!
هیچ جا نمیخوام برم!
البته اونا آیلتس هم می پذیرن.
+دعوا ندارین میدونم :)
۱۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۷ مهراد فروتن
سلام 
من کلی درباره ی دانشگاه های خارج از ایران تحقیق کردم همه ی دانشگاه های همه جای دنیا هر دو سیستم رو قبول دارم اما بستگی داره هدف کجا و کدوم دانشگاه باشه 
کشور های اروپایی بیشتر از آیلس استقبال می کنن، کشور های آمریکای شمالی از تافل. اما این به این معنا نیست که کسی که آیلس داره نمی تونه از آمریکا پذیرش بگیره یا بلعکس کسی که تافل داره نمی تونه از اروپا پذیرش بگیره. 
از نظر مهاجرت هم که فرقی نداره مهارت زبان مهمه.
پاسخ:
بله درسته. این نمرات نسبت به هم معادل سازی میشن معمولا.
و البته آیلتس ۶ هم بی ارزشه برای خارج!
اما من نمیخوام از کشور خارج بشم. :)