ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4132.

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۱ ق.ظ

فک کن درست وسط ماهی که کلهم اجمعینش عیده،

یه عید هم بذارن!

اونم شب جمعه باشه.:)

نور علی نور که میگن همینه.

عیدتون مبارک :)


التماس دعا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۰
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۰ خرداد ۹۷ ، ۰۹:۵۲ میرزا مهدی
:D
پاسخ:
:)
خدا در هر شب ما رمضان بنظرتون چند نفر رو میبخشه؟
شب جمعه به تعداد کل شب های هفته می بخشه
شایدم بیشتر

اینو من از یه جا شنیدم
عیدتون مبارک :)
پاسخ:
ان شالله روزی ما و شما هم باشه. :)
عید شما هم مبارک.
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۴ بانوی مومن
بعلهههه...
بر شما هم مبارک:)))
پاسخ:
عید شما هم مبارک. :)
قطعا و حتما نور علی نور هست

عید شما مبارک
پاسخ:
بله همینطوره.
مبارک شما :)
مبارکه :)
پاسخ:
برای شما هم. :)
شام جمعه(شب شنبه)هم سالمرگ عایشه س.جمعه ی خاص و خوشحال کننده ای پیش رو داریم!
+کاری به اینکه عید دیشب(شب پنجشنبه)بود ندارم چون خواستم بگم مناسبت بعدیش هم زیباس.
پاسخ:
:/
راستش برای این مدل مناسبتها شادی نمیکنم و حس خاصی هم ندارم!
۱۱ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۵۰ مامان محمدمهدی
سلام دوستم
از کربلا بهت پیام میدم
دعاگو هستم
پاسخ:
خدای من! چی بگم الان؟
سلام و درود و یه عالمه بغض :(
زیارتت قبول سلام ما رو برسون.
ممنونم از مهربونیت. بوس بوس