ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اِنَّ الشیطانَ کانَ للاِنسانِ عدوّاً

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۲ ب.ظ

به بندگانم بگو سخن نیکوتر را بگویند، که شیطان در کمین است تا میان آنها دشمنی ایجاد کند.


۱. یه جوری حرف بزن و یه چیزی بگو که شیطان نتونه ازش سوء استفاده کنه و با حرف تو بینتون دلخوری و دشمنی ایجاد کنه. :)

۲. حالا اون یه حرف بدی زد، یه خبطی کرد، 

تو چرا اجازه میدی شیطان تو دلت جولان بده و کینه ی او رو به دلت بندازه و پر و بالش بده؟!

راه شیطان بر دلت رو ببند. :)


مواظب زبانها و دلهامون باشیم.


+ آخ که اگه قرآنی بودیم با همین یه آیه نود درصد مشکلات زندگیهامون حل بود. 

#قرآنِ_مهجورم :((

+و قل لعبادی یقولوا التی هی احسن، ان الشیطان ینزغ بینهم.(۵۳ اسراء)

+تیتر: به راستی که شیطان دشمن انسان است. (ادامه ی همون آیه ی ۵۳ اسراء)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۳
لوسی می

نظرات  (۱)

پناه بر خدا
پاسخ:
امین.