ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4133.

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۰۵ ب.ظ

قسم به وعده ی شیرینِ "من یمت یرنی"

که ایستاده بمیرم به احترام علی




+هرکس بمیرد مرا می بیند.(امام علی علیه السلام)

+التماس دعا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۵
لوسی می

نظرات  (۹)

سلام
فمن یمت یرنی

التماس دعا
پاسخ:
سلام.
محتاجیم به دعا. حاجت روا باشین.
یا حیدر کرار
پاسخ:
یاعلی.
چقدر زیبا
یاعلی
پاسخ:
یا علی.
خیلی التماسِ دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا عزیزم. 
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۰۹ علی خراسانی
عشق به علی عشق به عدالت
پاسخ:
علی صدای عدالت انسانی^_^
کتاب جرج جرداق خدا بیامرز. :)
چه‌قدر دل‌نشین :)

پاسخ:
اواوم :)
موتوا قبل أن تموتوا...
ببینید علی را پیش از آن که ببینید...
پاسخ:
قشنگ بود.
حسابى محتاجیم به دعا :)
پاسخ:
ان شالله حاجت روا باشین :)
درود بر شما
پاسخ:
 و بر شما نیز هم.