ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

چه مبارک سحری.

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۳ ب.ظ

آن شب قدری که گویند اهل خلوت،

امشب است..



+بالاتر و افضل از قرآن و عترت در کل عالم هستی نداریم.

حالا سه شبه که در پناه قرآن خدا، خدا رو به افضل موجودیتهای عالم قسم میدیم.

آخه بعد از این، چه راهی برای رسیدن صدای ما به عرش هست؟


+اصصصصصلا مهم نیست که کی هستیم و چی هستیم، چون هممون در برابر عظمت این الگو هییییچ هستیم. هیچ.


از همه دل ببرید. اینجا آخرشه. این آخرین راه برای رسیدنه و هییییچ کس کوچکترین کمکی نمیتونه بهمون بکنه جز همون خدایی که امشب سخاوتمندانه آغوش گشوده.

با قلبی سرشار از اضطرار برای تعجیل در فرج و رفع مصائب مسلمانان و کسب سعادتِ یاری فرج بسیاااار دعا کنیم.

برای رسیدن به عاقبت بخیری و عقل و قلب سلیم دعا کنیم برای هممممه. خودمون، اطرافیانمون، نسلمون، هم وطنان و هم کیشانمون.

ان شالله که خدا به حق فضیلت این شبها که از قدرت درکش عاجز هستیم، به عقل ما قدرت بده و پرده از روی قلبهامون برداره.

الهی آمین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۷
لوسی می

نظرات  (۸)

۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۵ بانوی مومن
الهی آمین...
التماس دعای فراوان لوسی می عزیز:)
پاسخ:
حاجت روا باشی.
محتاجم به دعا عزیزم.
ان شاءالله همه حاجت روا بشیم
پاسخ:
الهی آمین.
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۳ میرزا مهدی
سلام

انشالله به همین سه شب ختم نشه... آمین!
که میشه!
که شده!
پاسخ:
سلام. میشه که این الگو رو باز هم پیاده کرد اما اون شبها دیگه فضیلت شب قدر رو ندارن که تنزل ملائکه و روح باشد.
و برای شبهای دیگه هم الگوهای دیگه داریم مثل دعای ام داود و اینها.
اما شنیده م که بزرگی به نیت درک شب قدر، یک سال تمام شبها به احیا و انجام این الگو می پرداخته و در نهایت هم شهید شده. به گمانم از شهید مفتح میگفتند. یادم نیست کدوم شهید.
حالا انشالله تو همین سه شب حاجاتتون روا بشه دیگه :)

خدایا،... یقین دارم که در جاى عفو و رحمت مهربان‏ترین مهربانانى و در جایگاه مجازات و انتقام، سخت‏‌ترین کیفرکننده‏‌ ...

پاسخ:
خدا نکنه که در مورد ما غضبش بر رحمتش پیشی بگیرد.
و البته امشب شب سلام است تا مطلع الفجر. امشب شب سبقت رحمت است.
خیلی التماسِ دعا
پاسخ:
محتاجم به دعا عزیزم.
حاجت روا باشی.
التماس دعا 
پاسخ:
به اسم دعات کردم ^_^
حاجت روا باشی
خوش به حال اونایی که دیشبو درک کردن
ما که فقط ادای شب‌زنده‌دارا رو درآوردیم
پاسخ:
همون اداشم خوبه. همه مون تو یه سطحی از ادا هستیم دیگه. والا تو مسلمونیمونم ادا در میاریم.من دیشب فکر میکردم خدایی کیه که بتونه ادعا کنه چیزی برای عرضه آورده؟
ما همه به امید کرم خدا رفته بودیم و به رحمتش طمع کردیم و وعده هایی رو که برای دیشب داده بود، در سطح خودمون باور کردیم که رفتیم. حالا اونهایی که درکشون بالاتره اعتمادشون به این کرم و رحمت بیشتره. ان شالله که به همه ما عنایت شده باشه که حتما شده. من مطمئنم.
ممنونم یه دنیا ((((((((((:

پاسخ:
قربونت. حاجت روا باشی :*