ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

گهی پشتِ زین و...

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ب.ظ

و امتیازِ باد آورده را بااااد می بَرَد!

:)



+خیلی خوب بازی کردیم.

همینطوری خوب بازی کنیم و حذف بشیم خیلی هم خوبه.

والا!

من که حوصله ی صعود به مرحله ی بعد رو ندارم اصلا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۱
لوسی می

نظرات  (۱۶)

سلام :)

بچه ها عالی بودن ...
پاسخ:
چرا هرزنامه شده این کامنتتون؟
سلام.
بله انصافا عالی بودن :)
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۷ آقای مُرَّدَد
:)) حوصله ی استرسشو نداریم احتمالا....
پاسخ:
آره واقعا. :))
البته بودجه ای که این وسط به معنای واقعی کلمه تلف میشه هم یکی از عوامل تمایلم به عدم صعوده چون برای یکی مثل من اصلا قابل چشم پوشی نیست.
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۳ آقای مُرَّدَد
پدرِ همسرم بیش از نود سال سن داره و واقعا نمیفهمه که چرا این همه آدم دارن اینور و اونور میدَون. و نمیفهمید(فهم به معنی واقعیِ کلمه) که چرا من اینهمه میجَهَم به سمت سقف و تالاپی میخورم رو مبل. دلش به حال مبلش میسوخت. 
گفت انقدر حرص نخور حالا یه گل خورد دیگه. دلم میخواست جوابشو بدم اما پدرِ عزیزِ همسرِ عزیزم بود. گفتم بابا میدونی چقدر سرمایۀ مملکت تو همین یه بازی خوابیده پاشو به جا این حرفا برو دعا کن. زیر لب یه چیزی گفت. اون هم با پوزخند. پوزخندش شبیه این بود که زیر لب گفته: تو چقدر ساده ای بدبخت. این همه سرمایه مملکتو ریختن تو این بازی تا سرتو گرم کنن نبینی اونور تر چه خبره. 
پاسخ:
خدا حفظشون کنه. :)
راستش قبول ندارم که میخوان سرگرمت کنن که نفهمی و فلان و بهمان! هرچند که فوتبال و این شوهای ورزشی و غیر ورزشی قطعا این مقاصد رو هم داره ولی انصافا این نظام چنین مقاصدی نداره وگرنه وسط بحبوحه ی جام جهانی رهبری نمیومدن با مجلسی ها حرف بزنن یا اونطور صحبتها رو همیشه مطرح کنند که درخواستِ مطالبه گریه.
البته در اینگونه موارد سیاست نظام و دولتها همیشه قدری زیاد متفاوته!
ولی انصافا به خاطر همون بودجه ای که تو تک تک این بازی ها خوابیده دوست دارم زودتر تموم بشن. فکر میکنید اگر اینها برنده بشن و برن مرحله ی بعدی چقدر هزینه برای ما خواهد داشت؟ آیا واقعا چیزی از قِبَلش دریافت میکنیم (به لحاظ اقتصادی و فرهنگی و همه چیز) با اون حجمی که هزینه میکنیم اصلا برابری میکنه که حالا بخواد بیشتر هم باشه و ارزشی هم ایجاد کنه مثلا؟!
ولی قشنگ بازی کردن ! 
عالی دفاع کردن..
پاسخ:
نیمه ی دوم منظورم بود.
نیمه ی اول که یه اتوبوس آدم بودیم جلوی دروازه! من اصلا دفاع عالی رو با بازی قشنگ در هم نمی آمیزم.
ولی بعد از گلی که خوردیم خیلی خوب بازی کردیم.
فکر کنم فوتبال جزء تنها مواردیه که ذهنم رو مشغول خودش نمیکنه و بهش فکر نمیکنم...
گل میزنن هم از سر و صداها و پایین اومدن سقف خونم میفهمم :)) دیشب دیگه پسر صاب خونه تو کل خونه یورتمه میرفت و صداهای عجیبی در میداد 😂😂😂 
ایشالا که موفق باشن در هر حال ! 
پاسخ:
آره منم مشغول نمیکنه.
خب حالا که درگیرت نمیکنه پس ببازن دیگه! بیا این دعا رو بکنیم اصلا :))
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۷ آقای مُرَّدَد
اصلا جوابت به دلژین خبر میدهد از سرِّ درون:)))
پاسخ:
دقیقا :))
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۶ آقای مُرَّدَد
میدونم . شناختمت تا حدودی آخه :)))))
پاسخ:
امیدوارم شناختتون به من نزدیک باشه :)
عجب اسمِ وبلاگی دارین! شاید نوستالژیک ترین فیلم نیکولاس کیج :)
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۷ آقای مُرَّدَد
داور قاضیِ خوبی نبود {در ادامه صحبتتون با مرتضا} شما که انگار بازی رو خوب ندیدید ولی داور با ایرانی ها با پرخاش حرف میزد و با اسپانیولها با لبخند و مهربانی.
تبعیض قائل بود. 
پاسخ:
خدایی فقط شوخی کردم :)
آره اصلا هوای یک هشتم خوب نیس
اصلا خودمون نمیخوایم‎:D
*ورزش یجور دیپلماسی پنهانه
فوتبال از همه قدرتمندتر
کسی که بتونه طرفدار احساسی توی کشورهای دیگه داشته باشه، به راحتی گوشه رینگ نمیفته
دیروز نشون میداد یکی از یه کشور اروپایی به عشق جهانبخش اومده روسیه طرفداری ایرانو میکنه
یه ماه ایران اومده مسافرت
عاشق ایرانه و ...
این آدم توی هر جمعی چرت و پرت های رسانه ای رو خنثی میکنه
همونطور که یه عده غرب رو توی ایران اینطور محبوب کردن
عوارض توریستی و فرهنگی و .... این میادین بعدش مشخص میشه‎(:‎
پاسخ:
بله ممنون که اینها رو گفتین من همه ش دنبال این بودم که یکی بیاد مزایاش رو بگه. لطف کردین.
البته مزایای فوتبال برای کشورهایی مثل اسپانیا و اروپا واقعا جای حرف نداره و هزینه های ما رو هم نداره براشون. ولی برای  امثال ما، این یک برنامه ی دراز مدته و با یک بار صعود یا عدم صعود چیزی عوض نمیشه. یه وقتی باید صعود کنی که واقعا حرفی برای گفتن داشته باشی نه با گلِ مردم و این حرفها. در غیر این صورت بیشتر هزینه می پردازی تا اینکه منفعت ببری.
خدایی دیروز امثال جهانبخش و سردار هییییچ حرکتی انجام ندادن که قابل بیان باشه.
عاشقتم که به تقوای داورم فک میکنی :)))))

+چرا اصلا دعای برد و باخت کنیم ؟؟؟ دعای بهترین اتفاق رو بکنیم :))
پاسخ:
:))
آرهههه این همیشه بهترین دعای ممکنه :)

اگه با پرتغال هم مثل دیشب بازی کنن حتی اگه حذف بشیم بازهم خوبه و ارزش داره
پاسخ:
آرههه منم همین عقیده رو دارم :)
خدایی من که دلم نمیاد جام تا آخرش اسپانیا یا پرتغال رو نداشته باشه که ما رو به خاطر یه بازی بیشتر داشته باشه؟! :))
آره واقعا حیفه بودجه صرف فوتبال شه. پول کم می مونه واسه آقایون تحت حمایت نظام که اختلاس کنن. خودشون همچنان در راس باشن. ته مجازات پادوهاشون هم بعد هفت سال خروج از کشور محرومیت از مشاغل دولتی باشه. حیفه بودجه اینجاها صرف شه.
پاسخ:
آقایون تحت حمایت نظام یا دولت منتخب بعضیها؟ :)
آدم جلوی ضرر رو از هر جا بگیره منفعته مریم جان. بی ربطه واقعا ولی حرفت منو یاد اونی انداخت که میگفت اگه من نبرم یکی دیگه می بره! 
نظرت چیه ما خودمون هم بریم تو کار اختلاس و دزدی که بقیه نبرن؟ :/
بودجه ی مصرفی اگه به حق باشه ما باهاش مشکلی نداریم. اما بودجه ی فوتبال و صعود هیچ جاش حق نیست.
جهانبخش که بیست دقیقه آخر اومد
سردار هم ‎:|‎
طبیعتا اگه صعود کنیم یعنی بازی خوبی داشتیم و قابل دیدن و پیگیریه
الانم اگه انقدر ترسیده و دفاعی بازی نمیکردیم حقمون مساوی بود‎(:‎
کم کم معروف شدن و جا باز کردن بین اسمهای مطرح از همین خاک صحنه خوردنها شروع میشه‎(:‎
ما با همون عکسهای کت و شلواری بازیکنها قلبها رو فتح کردیم‎:D
پاسخ:
سردار که از اول بود‌.
آره خدایی حقمون مساوی بود. انصافا. حتی می بردیم هم خییییلی ناعادلانه نمیشد. ولی بازی قبلی حقمون برد نبود.

اون سردار هم  یعنی حرفی در موردش نمیشه زد
دهانم دوخت‎:|‎
بازی قبلی ‎:|‎
مراکش انصافا خیلی خوب بوده تا اینجا
پاسخ:
آره طفلکیا. :(
بدشانس بودن.
من همچنان معتقدم وقتی باید صعود کنیم که جنبه ی عمومیش در همه ی حوزه ها یا لااقل اکثر حوزه ها در بین مردم و مسئولین و مملکتمون وجود داشته باشه.
الان جنبه شو نداریم اصلا.
Come On
جنبه چی
پاناما برای رفتن به جام جهانی یه روز تعطیل و جشن ملی گرفتن
فکر کن صبر کنن جنبه عمومی پیدا کنن بعد صعود کنن
قشنگ میشه سه نسل بعد

پاسخ:
جنبه ی خیلی چیزا. رازی نهفته در پس حرفی نگفته است/ نگذار درد دل کنم و دردسر شود ...
شما بگو ده نسل. نریم آقا اصلا :دی
من که به این دولت رای ندادم خدا رو شکر اما از حق بینی و حق گویی شما بسی سپاسگزارم که متذکر شدید که اختلاس ها و دزدی ها و ... فقط در همین دولت اتفاق افتاده و ما قبلش مدینه فاضله مهدوی داشتیم و فقط هم در دولت اتفاق افتاده و در سایر قوا هرگز نبوده. همین حد از حق گویی تون به من نشون داد که چقدر حرف های امثال شما قابل اعتماده. خداحافظتون.
پاسخ:
میگن یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به بقیه.
"دولتِ منتخبِ بعضیها" معنیش شد این همه جمله؟ یا للعجب! فکر نمیکردم از یه عبارت سه کلمه ای که جمله هم نیست یه چنین تذکر پرمغزی دربیاد :)
ذهن خلاقی دارین.
وقتی اون جمله رو نوشتم به خودم دست مریزاد گفتم که یه جمله ای نوشتم که در همه دولتها صدق میکنه و حامیانِ همیشه طلبکارِ همه شون بخونن و من الحمدلله و المنه نه به این دولت رای دادم نه به قبلیش و نه به قبل ترهاش. 
جالبه که فکر کردید که مثلا با ادعای من (که اگر به فرض محال ادعایی کرده باشم که نکرده ام و این ادعا ساخته ی ذهن خود شماست.) دولتهای قبلی یهو مهدوی میشن! یه جوری که انگار اختلاس در دولتهای قبلی به این راحتی قابل کتمانه! هههه هه :دی
حالا از حق گویی و عدم تهمت شما به نظام و بنده که باید حتما بگذریم ولی بیا و لااقل درست خوندن رو تمرین کن مریم جان. :)
خدا نگهدار شما.