ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

رفتی ولی از رفتنت خاطر پریشان نیستم.

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ب.ظ

هیچ وقت به این علت که کسی منو دنبال میکنه نوشته هاشو دنبال نکردم،

و هرگز از کسی که دنبالش میکنم نخواستم که دنبالم کنه.

اما امروز برای اولین بار سنت شکنی کردم

و به خاطر اینکه کسی منو از لیستش حذف کرده بود،

من هم از لیستم حذفش کردم! 

اونم فقط به این خاطر که احساس کردم با ادامه ی بودنهام دارم آزارش میدم.

:/



+اصلا دوست ندارم تفاوت عقیده و نوع نگاه به موضوعات باعث دوری و جدایی بشه؛

اما متاسفانه یه وقتهایی که من خودم اوضاع روانیم رو کنترل میکنم و همه چیز رو نشنیده میگیرم و پشت گوش میندازم،

طرف مقابلم نمیتونه چنین بکنه! :/

خب دیگه نتیجه ش میشه همین!

+دوستت داشتم و دارم و برات آرامش و سعه ی صدر آرزو میکنم رفیق. برای خودم نیز هم. و اصلا برای همه ^_^

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۴
لوسی می

نظرات  (۱۰)

من اصلا لیست دنبال کننده هام رو چک نمیکنم :) 
منم مثل تو ؛ از نوشته های کسی خوشم بیاد دنبال میکنم... 

پاسخ:
منم هیچ وقت! امروز اتفاقی چک کردم!
اونم نه سر اینکه کی دنبالم میکنه! فقط خواستم همین آدمو چک کنم که بعد از اختلاف سلیقه و بحثمون در یک موضوع خاصی منو حذف کرده یا نه! دیدم حذف کرده منم حذفش کردم :دی
مطمئن باش اگر ثابت میخوندتت ، علی رغم حذف کردنش ، میاد بهت سر میزنه :)))
پاسخ:
شاید. نمیدونم. من میخوندمش ولی احساس کردم بودنم تو وبش ناراحتش میکنه. بی خیالش شدم. یعنی مجبور شدم :(

۰۴ تیر ۹۷ ، ۲۳:۲۵ محبوبه شب
منم سخت دنبال کننده های وبمو دنبال می کنم.
همیشه اول پستای وبی رو می خونم اگه دلخواهم بود دنبالش می کنم : )))
فرقی نمی کنه دنبالم میکنه یا نه.
پاسخ:
آره منم همینطورم. هرچند که غالب دوستان رو هم مخفی میخونم :) دوست ندارم کسی به این علت دنبالم کنه که دنبالشم :)
عجب عنوانی (:
منم چک نمی کنم این عنوان رو خوندم تحریک شدم برم یه سر به دنبال کننده هام بزنم خخخ
پاسخ:
:)))
دست به عنوانم خوب شده هااااا! بعد چهار هزار تا شماره زدن خوب راه افتادم :))
به نظرم اضافه کردن این امکان به بیان (دیدن دنبال‌کننده‌ها) در کل اشتباه بود.
به کار خاصی هم نمیاد جز اینکه فقط دردسرای الکی داره.
پاسخ:
خیلی درگیرش نبودم! نظری درموردش ندارم راستش.
۰۵ تیر ۹۷ ، ۰۷:۴۰ زهرا سادات

سلام

حذفش از روی هوای نفس نبوده باشه (چشمک)!!!!

پاسخ:
:))
پناه بر خدا :))
سلام :)
فقط برای جمله آخر: ممنون:دی
پاسخ:
قربون شما :))
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۸:۵۸ لیلا سادات
بابا تو ام ک هر چن وقت ی بار میای مینویسی از یکی شاکی شدی یا یکی ازت شاکی شده
از بس همه جا کامنت میذاری بقیه رو دلخور میکنی😊
بعدم مینویسی من چقدر دوست داشتم و تو چقدر دوسم نداشتی و من چقد لوسی می مهربونم و تو چقد فلانی😬
اصن تو خوبی😂😂
پاسخ:
:)))
ما اینیم دیگه :)) نمیدونستی که آدمهای خوب دشمن زیاد دارن؟! :دی
دیگه باید کم کم عادت کنین :دی

+البته من تا حالا از کسی شاکی نشدم یا اینکه شدم اما الان یادم نمیاد :)
شایدم به خاطر صداقت زیادتر از حدمه که حرفهامو همیشه با اسم و امضای خودم کامنت میذارم، لیلا سادات جان ;)
جواب هاتون به فاطمه و مریم و ستاره رو بخونین بعد به دیگران حق بدین که وقتی می نویسین "من خودم اوضاع روانیم رو کنترل میکنم و همه چیز رو نشنیده میگیرم" بهتون حق ندن. من اولین باری که وبلاگ شما رو دیدم اونم از طریق وبلاگ صالحات، با جوابی به کامنت خانمی به اسم ستاره بود و هر از گاهی هم که مراجعه کردم صحنه های مشابه دیدم. من واقعا به پدر و مادر فاطمه خانوم تبریک می گم بابت تربیت دختری به متانت ایشون که توی رد و بدل جواب با شما به دام توهین نمی افته. واقعا خوشحالم که ستاره سکوت می کنه و چیزی نمی گه ولی متعجبم که مثلا شما نوشته ات غلطه اما مریم خانوم رو نصیحت می کنی که خوب بخونه و قس علی هذا...
پاسخ:
من برای تایید شدن و حق دادنهای بقیه پست نمیذارم و ذیل این پست هم کامنتی با اسم نویسندگان فاطمه و مریم و ستاره پیدا نکردم.
متاسفانه هیچکدومو نشناختم. :)

اون جمله ی تو گیومه تون که نقل قول از منه، یه "یه وقتهایی" هم اولش داره که خیلی رو معنیش اثرگذاره.

و مریمی که بهش گفتم خوب بخونه، کامنتش ذیل این پست نیست. و من ضامن برداشتهای عجیب دیگران از جملاتم نیستم. من ضامن نیت خودم و جمله ی خودم هستم. :)
برای شما هم توضیح بدم که هر دولتی منتخب بعضیهاست؟ و این در تمام دولتها صادقه؟
و اصلا حتی گیرم که منظور من دولت روحانی باشه که توش اختلاس بوده، آیا واقعا معنیِ این جمله اینه که بقیه مقدس و مهدوی بودن؟ برداشت شما هم همینه؟ اگر بله، پس شما هم سعی کنید درست خوندن و تفسیر نکردن رو تمرین کنین.
من دارم میگم منظورم این نیست و هرگز بقیه دولتها رو تقدیس نمیکنم و بهشونم رای ندادم. چه اصراریه حرف تو دهن من بذارین؟ این اصرار شما عجیبتر نیست؟ :/
۰۷ تیر ۹۷ ، ۰۶:۲۵ مامان محمدمهدی
خدا صبرت دهد خواهر:)
پاسخ:
هعی:))