ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

و من رنجی بَرَم در مکتب عشق!

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۹ ب.ظ

وقتی پسرک با جورچینهاش برای من یک گردنبند و دستبند پلاستیکی درست کنه،

و من با اینکه دارم به شددددددت عرق میریزم،

و اصلا نمیتونم به این گرمای وحشتناک عادت کنم،

اما همچنان دلم نمیاد از گردنم بازش کنم! 

:|



+ترکیده چقدددددر در احساس گرما اثرگذاره! :| 

این مهربون بازیا رو بذار برا زمستون مادر! :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۵
لوسی می

نظرات  (۷)

تیتر نوش جانت :)


اینو بذاری اون وب تاثیرش بیشتره ها :)
پاسخ:
وای یادم اومد که اون وب چقدر مهجور مونده :(
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۴:۴۹ پلڪــــ شیشـہ اے
:)))
خدا این گوگولی مگولیای مهربون رو براتون حفظ کنه.
پاسخ:
:)
سلامت باشی ان شالله از بچه های شما بخونیم :)
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۰۰ بانوی مومن
آخی عزیزم حدا حفظش کنه:)
خیلییییی گرمه:(
پاسخ:
سلامت باشی ممنونم.
آره خییییییلیییییییی! :((
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۰۳ پلڪــــ شیشـہ اے
ممنون از دعای خیرتون.
ان شاءالله.
پاسخ:
^_^
ان شالله در بهترین زمان و موقعیت :)
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۷ لیلی بانو
:)

یادمه چند وقت پیش هم چنین کاری کرده بود
انگار عکس هم گذاشته بودی ازش


خدا حفظش کنه
پاسخ:
آرهههههه همچین کاری کرده بود ^_^
البته یادم نبود که پست گذاشتم.
وااای ممنون که یادت بود. بوس بوس:*
عزیزمممممممممممممم
چقدر شیرینه ، تازه فکر کن پسری تا این حد به فکر مامانش باشه:*
پاسخ:
آرههه واقعا ^_^
۰۷ تیر ۹۷ ، ۰۶:۱۲ مامان محمدمهدی
الههههییییی

پاسخ:
:)