ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

خب بگووووو از غم دل!

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰ ب.ظ

دوستی که میگفت دشمنمه(!) کامنتهایی برام گذاشت و منو به باد انتقاد گرفت.

ینی باد نگو آقا طوفان!

خواستم رسماً ازش تشکر کنم

که باعث شد تو همین دو روز کلی چیز یاد بگیرم،

و یه کار عقب مونده رو هم به سرانجام برسونم.

ازت ممنونم. :)



+آقا حرفتونو بزنین تو دلتون نگه ندارین. 

اصلا ناشناس بگین! من هیچ وقت ناشناسهای وبمو چک نمیکنم که مچگیری کنم.

ولی اولا منصف باشین و دوما خودتون به گلایه هاتون مبتلا نباشین(یعنی با فریادزدن نگو خیلی داد میزنی!) اینا جزو اصولشه.

+معلوم شد که میخوام بگم من خیلی خوبم و سعه صدر دارم؟ :دی

دیگه ما اینیم دیگه. :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۶
لوسی می

نظرات  (۱۹)

۰۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۱۱ مهندس رضا عباسی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
این ویژگی که انتقادها باعث اصلاحتون شده عالیه
خواستی بیا همو دنبال کنیم
****
پاسخ:
سلام. باعث اصلاح که نشده. هنوز اصلاحی رخ نداده.
۰۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۱۳ ارز دیجیتال Dash (دش) چیست
خیلی زیبا بود جملاتتون
پاسخ:
:)
۰۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۲۶ پلڪــــ شیشـہ اے
فقط دو تا کامنت اول :)))))
پاسخ:
والا! :)))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام خواهر
من انتقاد ندارم
فقط دو تا سوال داشتم که چندوقتی زهنمو مشغول کرده وروم نمیشد ازتون بپرسم
چند هفته است که از طریق یک وبلاگ دیگه با وبلاگتون آشنا شدم و در این مدت آرشیوتونو دارم میخونم
اگه فضولی نیست خواستم بپرسم ******* ***** *** ** **** ** ************ ****** ** *** * *** ***** ** ********* ***** *** *** * **** *** ***** ***** ***** **** * ****** *****
سوال دومم اینکه میشه بدونم اون پستی که عنوانش برای دوستی که رفیق نیمه راه شد بود رو برای کی نوشتید؟ چونکه *** ** *** ** ***** **** ** ******* ** ** ******* ** ** *** *** ** *** *** ******** *** * ** **** *** *** *** *** *** ********* ** ****** * ***** ** ****** ****** * ******* ******
پاسخ:
سلام. 
البته این پست صندلی داغ نیستا :)))
ولی میگم.
اولین سوال بله یه جورایی. اما نه در اون حد که فکر کردین.
دومین سوال بعید نیست همون شخص باشه. حدستون رو بگین بگم ایشون بودن یا نه. :)
البته به نظرم فهمیدنِ این موضوع خیلی هم ارزشمند نیستا. :)
با پوزش از سانسور شدن متن شما. :)
دنبال بازی دوست داری؟
بیا همو دنبال کنیم 😂😂

+همشهریتم 😉
پاسخ:
:)))

+نکنه منظورت دنبال کردنِ همدیگه تو پارک ملته؟ :)))
۰۷ تیر ۹۷ ، ۰۵:۵۹ مامان محمدمهدی
سلام سلام
دوست با سعه صدر من
حالا میخوای از دشمنات درس یاد بگیری، بگیر و خیلی هم محل نده شون مخصوصا دشمنای فضای مجازی رو
پاسخ:
سلاااام. الگوی رفتاری من شمایی اصلا :)

خیالت راحت اصلا محل نمیدم :)))
انقدر خوشحالم دارم مثل شما میشم ^_^
۰۷ تیر ۹۷ ، ۰۸:۲۰ آقای مُرَّدَد
وبلاگ خوبی دارید لطفا مرا دنبال کنید.
:)))
میگم ببین من شخصا اعتقاد دارم لوسی می مهربان است/. بعد مگه آدم مهربان دشمن هم داره؟ مگه میشه؟ 
پاسخ:
:))
لطف دارین ولی اون پست جاذبه و دافعه رو دقیق بخونین دیگه :)
مثلا من خیلی با شخصیت و هدفمندم و این صوبتا. :))
آره مشخص شد :))
پاسخ:
الحمدلله غرض حاصل شد :))
تا باد مخالف نباشه هیچ بادبادکی هوا نمیره
پاسخ:
بسیار زیبا :)
جزو کسایی هستی با عقاید کاملا متفاوت با خودم، که کوچکترین مشکلی در وب با خودشون، وبشون ، کامنت هاشون و ... ندارم :) 
+با انتقاد هیچ مشکلی ندارم... بارها ازم انتقاد شده... دقیقا استقبال میکنم و باعث میشه به فکر فرو برم... 
ولی با توهین خیلی مشکل دارم ! یک عده مرز بین این دو رو نمیفهمن :) 
پاسخ:
الحمدلله. ^_^

+آفرین :)
بعضیا ادبیات بدی دارن که مسلما توهینه. اما بعضیا کلمات و ادبیاتشون نرماله ولی چون لحن از پس متن منتقل نمیشه ما وابسته به احوالاتمون ممکنه توهین آمیز بخونیمشون. برای خودم خیلی پیش اومده! که تو کامنتم حتی اپسیلونی ناراحت هم نبودم اما در پاسخ بهم گفتن چرا دعوا داری یا هرچیزی مثل این! :/
انتخاب کلمات هم خیلی مهمه ... من واقعا گاهی مشکل دارم ولی ... در کل محترمانه به نظر میاد نظر ، ولی یکی دو تا کلمه توش موج میزنه طرف داره منفی میده ! 
من خودمم گاهی اینی که میگی برام پیش اومده ...
پاسخ:
اره خیلی مهمه. منظورم این بود که گاهی کلمات هم خوب و درستن اما لحنش به نظرمون بد میاد. کلا منظورم این بود که خوبه تا جایی که میشه مثبت بخونیم :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** *****
پاسخ:
بله.
کاش نمی پرسیدین. از این پاسخ دادن حس خوبی نداشتم.
۰۷ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۷ مامان محمدمهدی
کلی خندیدم:)
چون من دلم میخواد مثل لوسی می بشم و لوسی دلش میخواد ...:))
پاسخ:
:))
خب شما تو یه جنبه هایی من باش منم تو یه جنبه هایی شما باشم دیگه :))
توافقی:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حیف شد
***** **** **** *****
** *** *** ***** **** **** ********
*** ** ***** **** *****
*** ******** ******** ** ***** *** *** ***** **** **** *** *** ****** ****** ******** *** *** *******
**** ** ** *** **** *** **** **** * ****** ******* **** *******
قضاوتتون نمیتونم بکنم که چی گذشته بینتون. *** **** **** **** * ***** **** ******* حتما خیلی اتفاق مهم وبزرگی بوده که رفتن.
به هرحال هر دوتون قابل احترامید برام

پاسخ:
برای همین چیزها بود که گفتم حس بدی داشتم از پاسخ دادن.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ناراحت نشین لطفا
منم قصدم خیر بود ازپرسیدنش
***** ****** *** ** ******** *********** *** ** ** ***** **** ******* **** ******* **** *** **** ********* **** ***** ***** ******** ** **** ****** **** **** ***** ****** *** *** **** ** *** **** ** ******** **** ***** *** ** *** ***** ** ** ********** **** ******** ****** ** ******* ******* ****** ****** **** ***** ** **** ***** ***** ** ** ** ***** ** ****** *** **** ** ******* * ******** ******** * *** ********** * ** **** ** *** ** ****** *** ******* **** ****** **** * **** ** **** ********* ****** ** *** ****** ************* *** *** ***** *** ******** ****** **** ********** *** ****** ****** *** **** *********
********** *** ****** ****** ** ** ***** ********* *** ** ** ********** ************ **** ** *** *** ** ** ****** ******* ****** ****** ***** ***** ***** **** ******* **** ***** ** ******** ***** **** ******* **** * ******** ** ********* ********* ** *** ************
پاسخ:
نه ناراحت نشدم. برداشتهای شما کاملا قابل درکه. :)
ولی خواستم توضیح بدم.
بله بله مشخصا منطبق بر همین توصیفات شما بودن. کاملا مشخص بود. :)
راستش به نظرم وقتی ایشون تمایلی برای این موضوع نداره، درست نیست وارد حریم شخصیشون بشم‌.
ممنون که به من اعتماد کردین.
ببخشید همه کامنتهاتون سانسور شد :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** *** *** ** **** **** **** ********* ** ********* ******** ******* ****** ***** ** *** ***** ********* ******* ****
********* ***** ********** ** ******* ****** ************* ********* ** *** *** ******** **** *** ******** **** ***** ****** ***** ***** **** ********** **** *** **** **** ***** ***** ** ********** **** **** ***** **** ** ** ** ** ********* *********** * **** ** **** **** *** ****** ***** ****** ** ***** ******* *** ***** ***** **** ****** *****
**** **** ***** **** ** ****** ****** ******** *** ***** ***** ***** *** ** ***** ** *** ** *** ** ***** ** ** ****
پاسخ:
:)
خواهر یه باره بگوبرم اسممو تو شناسنامه عوض کنم بزارم ستاره ****
=)))))
تر وخشکو باهم ستاره دار کردی
وزیرعلوم نشی صلوات =)))
پاسخ:
:))
تر و خشک نیست همه ش خشکه خب! :))
هر جمله ی کامنتتون کاملا نشون میداد در مورد کی حرف میزنیم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ******** *** *** **** ****** *** ****** ***** ****** ****** ** *** **** ****
**** *** **** ******* ** ** **** ******* ** ******* ***** ** *** ****** ** ***** ** ****** *****
به هرحال من به ستاره دار کردنتون انتقاد دارم =))))
پاسخ:
بله خیلی واضح بود مخصوصا برای زرنگها.
ببخشید من پاسخم رو ویرایش کردم و از بابت نگارش قبلیم عذر میخوام نمیدونم چرا اونطوری نوشتم! :/
بیرون بودم و قدری شاکی. نمیدونم خوندین یا نه اما لازمه که بهون بگم که خیلی ممنونم از محبت شما در اون موردی که می دونین.

امیدوارم این پاسخ رو بخونین.
ماشالا...
ماشالا...

چه خبره اینجا
سبزی پاک میکردن خانوما؟ :)
پاسخ:
سلام. خوبین؟ راه گم کردین؟ :)
بعله. جای شما خالی :)