ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

گفتمش نقشی بزن تا غم زِ دل آید برون!

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ق.ظ

وقتی گل پسرم اولین نی نیِ آدمیزادیشو رو سرامیکهای خونه نقاشی میکنه.

این خودِ جیگرشه و اینم نقاشیشه. ^_^



+وقتی نگارگریش تموم شد یهو گفت: عِه! بابا شد که! :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۷
لوسی می

نظرات  (۱۶)

۰۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۱ محبوبه شب
اوخ فداش بشم ^___^ 
بیام بچلونمش؟ *_*
خدا حفظش کنه
پاسخ:
قربون تو. خدا نکنه :*
ممنونم الهی آمین :)
نقاشیش مثل شخصیت شماره یک انیمیشن 9 شده :))
پاسخ:
باید ببینم :))
😂😂😂😂😂
براش به دیوار اتاقش از این کاغدهای گنده بزنین سر تا سری ، رو دیوارم بکشه...
باحاله 😍
پاسخ:
نه بابا میکنن!
رو خود دیوار بکشن راحت ترم! :)))
عادت بود :)
پاسخ:
:)
راحت باشین. :)
۰۷ تیر ۹۷ ، ۱۷:۱۴ مامان محمدمهدی
ای جونم:))
یه بوس واسه خودش یه بوس هم واسه نی نی ش
قربونش که عه گفتنش به خاله سمیه ش رفته:))
پاسخ:
قربون تو خاله سمیه ی مهربون :)
گل پسرِ حدود سه ساله
پاسخ:
بعله. میدونم بچه هام تو نقاشی بی استعدادن‌. :))
مثل مامانشون!
نقاشی مامانشون رو ندیدیم ما :)
ولی خودشون خیلی باذوق و با انرژی ان
پاسخ:
حالا نقاشی منم می بینین. :)
۰۷ تیر ۹۷ ، ۲۰:۰۳ لیلی بانو
عزیزم
نازی

من گل پسر رو خیلی دوست دارم چون هم سن دخترک منه:)
حدود ده روز کوچکتره انگار. 
ولی دخترک من الان فرزند ارشد خونه اس و توقع دارم عاقل باشه:(

دلم میسوزه براش.... 
پاسخ:
آره خیلی طبیعیه. منم پسرک این سنی بود هزار برابر ازش توقع داشتم! سخت نگیر طبیعیه ولی بذار بچگیهاشو بکنه که میدونم میذاری :)
فدای اون دستای خوشگلش...
من از بچگی دستای آدما برام جذاب تراز چهره شون بوده.
پسرمنم تقریبا سه سالشه و دستاش تو همین مایه های گل پسر شماست. اگه اجازه داد از طرف من دستاشو چندتا بووووس محکم بکنین.
پاسخ:
قربون محبت شما. لطف دارین. منم همینطورم.
 شما هم گل پسرتونو ببوسین ^_^
سلام 
بلاخره نمردم  بچه هاتون رو دیدم :))
خدا حفظشون کنه 🙏
حالا چرا تو دفتر نقاشی نمیکشه ؟:))

مامان لوسی می راستی یه چیز 🙈
بگم؟
نگم‌؟
موندم ؟
:|:)))



پاسخ:
سلام سلام. دور از جونت.:*
چه میدونم! بچه جماعت کلا همیشه از رعایت اصول فراریه!

چی بگم والا؟ به من باشه که میگم بگو دیگه :))
میخوای به یه چیزی تو عکس اشاره کنی؟
عزیزممممممممممممممممممم:*
بابا:))))))
پاسخ:
:))
مستر هم رویت شد دیگه :)))
۰۹ تیر ۹۷ ، ۰۹:۳۶ آقای مُرَّدَد
سلام. یکُم اینکه جیگرِ شما از لُپهاش معلومه که خوردنیه/.
دُیُم اینکه: قیافۀ مستر از اون جایی که میگه شما شبیه لوسی می هستید، جذاب تره...
:D

جیگر شما= پسرتون. شخص حاضر در عکس..

پاسخ:
سلام طبیعتاً از نظر منم خیلی خوردنیه. :)
دوم هم دقیقا همینه. اصلا شک نکنین :)
یعنی انقدر دلت بزرگه که در حاشیه فرش نقاشی میکنه؟؟؟
من الانم میخوام یه چیزی بخورم مادر جان میگه یه چیزی زیر خودت پهن کن فرش کثیف نکنی...
بابا شد؟معلومه بابا تو ذهنش کاملا قاطع شکل گرفته
پاسخ:
تازه کجاشو دیدین! :))
آره خب بعضیا به این چیزا حساسن من واقعا حساس نیستم الحمدلله.
البته با افزایش سن آدم حساستر میشه :)

نمیدونم چرا فکر کرد شبیه باباش شده :دی
سلام 
مرسی 


دوز شوخیم دیشب گرفته بود الانم هست ها :))
پس با اجازه تون تریبون رو  میگیرم و میگم :)
مرسی 
خواستم بگم امروز شنبه است :))
یعنی  دیشب خواستم بگم فردا شنبه است ناخن های کوچولو یادتون نره که کوتاه بشه فردا کوتاه نشده نیاین مدرسه ها 🙈:))))
(البته که میدونیم تابستون است و تعطیلات )
همین :)
مرسی 
پاسخ:
میدونستم اینو میگی. برای همین گفتم به چیزی تو عکس میخوای اشاره کنی؟ که متوجه بشی گرفتم نکته تو! :)
بعد عکس ناخنهاش کوتاه شد و بعدم رفت حموم خانم ناظم :)

سلام.
ناظم قدیم ها بود الان شده معاون مدرسه  :دی 
والا ما ناظم نیستیم خواهر بزرگم یه زمانی ناظم بودند بعد شدند معاون الانم بازنشسته :)))
ما کجا و ناظمی کجا آخه  ؟:)))))
فقط یهو چشمم به انگشت های وروجک تون افتاد :)
که ببخشید :)

خب خدا رو شکر :)
عافیت باشه :)
دیگه شنبه و‌روزهای هفته بیاین مدرسه :)))

ایشالا همیشه سایه شما و پدر گرامی شون رو سرشون بمونه.



+

من از دیشب تا الان ۴ ساعت خوابیدم برای همین نگرفتم که شما مطلبو گرفتین :))
ر دوست دارین میتونین کامنت قبلیم (دومی ) رو سانسور کنین :))
بازم ممنونم بابت تریبون :))

پاسخ:
قربون شما :)
کسی نمیگفت خانم معاون! سمتشون معاونت بود ولی همون خانم ناظم صداشون میکردن :)

نه بذار باشه. وقتی عکس رو میذاشتم خودم حواسم بود. اگه نمیخواستم نمیذاشتم :)
خواهش میشه. :)
خدا حفظش کنه براتون 
قشنگم کشیده ها:) 
پاسخ:
سلامت باشین. ممنونم. آره واقعا شبیه آدمه :))