ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

ملاقاتهای غیر منتظره!

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ب.ظ

یه جوری که انگار فامیلیم خیلی براش آشناست میگه خانمممممِ لوسی می!

خیلی عجیبه که من نشناسمتون! نه؟!

میگم: آره چون من صداتونو خوب میشناسم! شما آقای فلانی هستین. درسته؟

کپ میکنه و با تعجب نگام میکنه.

میگم من لوسی می هستم. همونی ام که یه کار پایان نامه م به شما مرتبط شده بود!

یه لحظه مکث میکنه و میگه آهاااا یادم اومد!

بعد یهو سکوت میکنه و میره تو فکر!

هردومون ترجیح میدیم دیگه ادامه ندیم!

آخه مشخص بود که یادش اومده که ما باهم دعوا کرده بودیم. :))


+همو ندیده بودیم و مکالماتمون تلفنی بود!

+پست مرتبط


+ممنون بابت کمکهاتون در پست قبلی. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۱
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۴ بانوی مومن
خخخ...بنده خدا:)))
لوسی می جان نیستی،قبلا به ما سر میزدی عزیزم:)
پاسخ:
:))
هنوزم سر میزنم عزیزم.
غالبا یکی از اون موافقان پستهات منم ^_^
۱۲ تیر ۹۷ ، ۰۸:۴۳ آقای مُرَّدَد
انقدر از این صفحه به اون صفحه فرستادیمون نزدیک بود برای دچار کامنت بذارم....:)) بابت کمک های پست قبلی هم اگه ممکنه نقدی حساب کنین. :D مثلا منم کاری کردم...:))
پاسخ:
تعبیر جالبی بود :))
اختیار دادین شما هم کامنتتون بود دیگه. :)
ممنون