ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

تا تا تا..بِستانه! تابستانه!

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۹ ب.ظ

خبببب میریم که استارت بزنیم شروع رسمیِ فصل تابستان رو!

تابستون، تابستون ما داریم می آییم :)

و برای شروع،

امروز خونه رو کاملا مرتب میکنیم،

و فردا پییییییش به سوی خونه ی ییلاقی. :)




+ امسال میخوام یه برنامه ی مدون و مشخص برای ایام تعطیلی داشته باشیم.

دوست دارم این تعطیلات خیلی خاص و قشنگ و خانوادگی باشه ^_^

برنامه های تابستونیِ شما برای خودتون و خانواده تون و بچه ها چیاست؟!

منم میام برنامه هامو میگم.

+عنوان رو یادتونه؟ :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۳
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۶ نیما رجبی نیا
سلام

خیلی خوب بود احساس خوبی بهم انتقال دادید امیدوارم که همیشه صحیح و سالم باشید و همیشه درکنار خانواده به شما خوش بگذره

بنده این تابستون کلا مشغول ترجمه کتاب و ترجمه مقاله هستم.فکر نمیکنم بتونم جایی برم.برای من تابستون فرصتی برای تقویت زبان انگلیسی که با دارالترجمه آنلاین آپ کار کنم و زبان خودمو تقویت کنم چون خیلی سخت میگیرند زبان منم هروز بهتر میشه

امیدوارم به همه خوش بگذره
پاسخ:
سلام. ممنون از گفتن اینها. زبان تو برنامه های منم هست :)
همچنین به شما :)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۷:۴۱ آقای مُرَّدَد
ما در یک خط راست پیش به سوی انتهای زندگی میتازیم... WOOOWW 
بهارمان روزِ آغازینِ زندگی بود و زمستان‌ِمان آخرِ آن.
حالا این وسط گاهی رخت و لباسمان به اقتضایِ درجه حرارت و موقعیتِ جوّی، کم و زیاد میشود. 
برنامه ی مدوَّنی وجود ندارد جز: زنده ماندن و با عزت مُردن.....
پاسخ:
چقدر فلسفی:)
ان شالله عمر و مرگ همه مون با عزت باشه. :)
من انقد برنامه دارم نمیدونم به کدوم برسم :(
میترسم به هر کدوم یه نوک بزنم و رهاشون کنم.
پاسخ:
چندتاشو که گفتنیه با ما به اشتراک بذار لطفا :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خوندن زبان (کلاس درواقع)
حفظ قرآن
کلی کتاب غیر درسی تو لیست دارم که باید بخونم.
آشپزی یاد بگیرم :/
***** ***** ****
تقریبا همینا.

ایشالا که اینجا نوشتنشون باعث انجام نشدنشون نشه :|

(مورد ***** ***** رو خودتون حذف کنید لطفا، عمومی نشه بهتره به نظرم :) )
پاسخ:
من جز چهارمی و پنجمی بقیه شو دارم ولی هنوز شک دارم که کلاس بهتره یا خودخوانیِ زبان!
ممنون با ما به اشتراک گذاشتی. آخر تابستون میام چک میکنم لااقل سه تاشو باید انجام داده باشی وگرنه آبروت میره جلوی ما (اینم تلاش من برای ایجاد نوعی از انگیزه در شما :دی)
ان شالله موفق باشی. ^_^
:))
خیلیم خوب.

چرا شک دارید که خودخوانی زبان بهتره یا کلاس؟🤔
پاسخ:
جدی میام چک میکنما :))

چون باید هزینه بدی و محتواشم اونا تعیین میکنن ولی عوضش منظم و مرتبه و خروجیش هم معلومه.
ولی خودخوانی هزینه نداره و چیزی که میخونی دست خودته ولی خب برنامه سفت و سخت لازم داره که از پس خودت بربیای.
کلا تفاوتهای زیادی دارن و من واقعا نمیدونم کدومش بهتره!
کار و تحصیل و پژوهش :) البته با ذهنی آزاد تر نسبت ب قبل...
استخر 
کتاب 
فیلم 
:)
پاسخ:
آفریییین :)
اینا رو که همه سال پایه ای :)
البته استخرش جدیده نه؟ :)
منم میرم پس ^_^
عنوان رو یادتونه یعنی چی؟
یادآور چیزی نبود برام
پاسخ:
تیتراژ یه برنامه ی دوران کودکیمونه که اسمش تابستانه بود ^_^
سلام
من و پسر سه ساله م از صبح تا آخر شب، هر روز هفته غیر از جمعه ها با هم تنهاییم. و غیر از تفاوت سنی معمول! دو روحیه کاملا متفاوت هم داریم

برا تابستون یه برنامه ریختم که علاقه مندیهای هردومون و نقاط اشتراکمون توش در نظر گرفته بشه. 
از شنبه صبح که با هم میریم مهدکودک دوستم و من برای بچه ها قصه میخونم و اونم میره بازی شروع میشه. ظهرش میریم سراغ همسرم و هرجا اون بره ما هم میریم و برا خودمون یه راهی برای سرگرم شدن پیدا میکنیم.عصر میریم منزل یک دوست. 
یکشنبه صبح پسرم با پدرم میره مغازه شون و من به کارام میرسم و ظهر که میاد استخر بادی حاضره و میپریم توش. وقتی اون میخوابه میذارمش میرم کلاس و بعدش تا شب برا خودمم
دوشنبه ها صبح یه بساط دست ورزی براش فراهم میکنم و عصرش میریم کارگاه هنر کودکان.
سه شنبه ها صبح یه نقاشی خلاقانه داریم با هرچیزی و روی هرچیزی که بشه. عصرشم یک مهد خانگی داریم
چهارشنبه ها صبح با پسر همسایه مون بازی میکنه و من به کارای شخصی م میرسم و عصرشم هرچی بتونه میذارم تی وی ببینه
پنجشنبه صبح یه سری به اسباب بازیها میزنیم و عصرش یه برنامه آشپزی مشترک.
جمعه ها صبح تا ظهر پسر و پدر با همن.از حمام و بازی و بعدشم نمازجمعه.ظهر یا عصر هم میریم تفریح و طبیعت
هروقت بیرون باشیم مسجد هم میریم. انعطاف هم میدیم. برنامه های از قبل پیش بینی نشده رو هم روی هوا میقاپیم! 
فعلا که دو هفته ای هست با این برنامه خوشحالیم!
پاسخ:
سلام. ماشششالله چه برنامه ی پر و حساب شده ایییی واقعا غبطه خوردم به این حجم از منظم بودن :)
ممنون با ما به اشتراک گذاشتی ^_^
سعی دارم برم کلاس هنری :)
پاسخ:
بابا هنرمند :)
خیلی هم عالی ^_^
سلام
چقدر خوب 
الهی که بهتون حسابی خوش بگذره (:
من که تا بیست و سه تیر تابستونم شروع نمیشه فعلا در فصل امتحانات سخت و نفس گیر به سر میبرم
اما یه عالمه واسه خودم و بچه ها برنامه دارم
خودم که حتما میرم کلاس ورزش ، اگه بتونم کلاس عکاسی هم میخوام برم. یه عالمه کتاب در دست مطالعه هم دارم تو نوبت که باید بخونمشون و یه عالمه صوت هست از اقای پناهیان که اونا رو هم باید گوش کنم... 
اگه بتونم میخوام برم یه جا واسه کار صحبت کنم... 
برای بچه ها هم یه مدرسه مسجد محور پیدا کردم خیلی برنامه هاش جذابه میخوام یه مدت ببرمشون اونجا شاید اگه خیلی خوب باشه برای پیش دبستانی هم بذارمشون اونجا
کلاس ژیمناستیک واسه بچه ها و خونه بازی و پارک هم تو ذهنم هست.
چقدر برنامه داشتم (: خخخخ
 امیدوارم بتونم همه رو عملی کنم. 
پاسخ:
سلام. خیلی ممنون که گفتی ان شالله تابستونت به زودی فرامیرسه و با دل خوش به همه این کارهات میرسی ^_^

۱۶ تیر ۹۷ ، ۰۱:۵۷ مــحــدثــه ...
خوندن برای ارشد و در کنارش خوندن کتاب های متفرقه.
جست و جو برای کار.باشگاه برم.با چند تا چالش روبرو هستم که باید کلی انرژی بذارم و برم تو دلشون و باهاشون مقابله کنم تو این تابستون.دعام کن از پسشون بر بیام:) 
راستی من چند روزه اومدم مشهد.همش وقتی میام حرم به یادتم و هی با خودم می گم یعنی می شه لابلای این جمعیت لوسی می هم باشه:)
پاسخ:
ان شالله موفق باشی :)
ممنون که برنامه هاتو گفتی ^_^
وای عزیزمممم چی میشه منو هم دعا کنی؟‌ منی که عجیب دورم از اون قافله :(
من سفرم ولی خیلی دوست داشتم لابلای اون جمعیت باشمممم. دعا کن برام لطفا.
۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۲:۳۸ مــحــدثــه ...
مچکرم عزیزم :)
فدات:*
حتماااااااا دعا می کنم عزیز دلم.شما هم هر وقت اومدی حرم ما رو از دعای خیرت محروم نکن.جات بسیار سبز عزیزم :*
پاسخ:
سلامت باشی زیارتهات قبوووول :***