ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

کثر الله امثالهم :)

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ

وقتی رفتار اون روزم با آقای مسئول آموزش رو مرور میکنم،

می بینم به غایت صبر و تحمل از خودش نشون داده که چیزی بهم نگفت و به روم نیوورد!

انقدر من اون روز سر ایشون غر زدم که خدا میدونه! :/

با این وجود وقتی دید اعصابم خرده، در نهایت محبت به من ژتون غذا داد که ناهار داشته باشم ولی من بازم غر زدم که راه رستورانش دوره و نمیرم! :/

حالا امروز هرچی تماس میگیرم که عذرخواهی کنم جواب نمیده! :/


+خدا امثال اینجور کارمندها رو زیاد کنه تو این مملکت. 

+بعدا نوشت: گوشی رو برداشت و من تشکر کردم و عذرخواستم :) مثل همیشه خوش برخورد بود :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۳
لوسی می

نظرات  (۹)

۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۱۱ تسنیم ‌‌
منم تو دانشکده‌ی خواهرم با یکی از کارمندان آموزششون برخورد داشتم و واقعا مبادی آداب و خوش‌برخورد بودن. کلا الان دانشگاهتون در نظرم خوب جلوه میکنه :)
پاسخ:
میشه بپرسم کدوم دانشکده؟
آخه مثلا کارمندهای آموزش کل کاملا چپه ی اینان! :/
که بارها از اینکه بالاخره یه بلایی سرشون میارم گفته بودم :)))
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۱۸ آقای مُرَّدَد
مردانگی کرده.....:)

پاسخ:
خیلی.
واقعا خیلی. الان زنگ زدم تشکر کردم و عذرخواستم :)
ماهم دوره ارشد تو دانشکده مون یه کارمند آموزش داشتیم، خوش اخلاق، خوش برخورد، کار راه انداز.
با همه مثل هم برخورد می کرد.

واقعا کسی تو سیستم اداری چنین ویژگی هایی داشته باشه گوهره

کثرالله امثالکم
پاسخ:
آرههه واقعا باید این آدمها رو غنیمت دونست و تشویق کرد.
هرچی بقیه طلبکارن اینا برای خدمت کردن به مردم میان.
خدا حفظشون کنه.
غصه م شد که سال دیگه بازنشست میشه! :(
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۱ علی عاقلی
خداحفظش کنه. 
پاسخ:
ان شالله. :)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۲ آقای مُرَّدَد
نه نزدی که. من گوشیم خاموشه :D

خوب کاری کردی :) {نگاه مهربانانه و پدرانه }
پاسخ:
:دی
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۵۶ تسنیم ‌‌
منابع طبیعی
چون کارای فارغ‌التحصیلی خواهرمو من انجام دادم آموزش کلتون هم رفتم. رفتار بدی تو ذهنم نمونده.
چه‌کارتون کردن مگه بندگان خدا :)
پاسخ:
بستگی داره کارت گیر کرده باشه یا اینکه مثل یه دانشجوی نرمال فارغ التحصیل بشی. 
تو گیر کردنهاست که ارزشِ آرامش و کمک رسانی و پیگیری و طلبکار نبودنِ اون کارمند مشخص میشه وگرنه روال عادی که با کسی دعوا نداره! :)
http://lucy-may.blog.ir/post/2748

۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۲ پریسا سادات ..
:)
پاسخ:
:)
چندوقت پیش آزمایش داشتم
وقتی تماس گرفتم یک عالمه سوال پرسیدم و منشی چقدر خوش رو و با حوصله جواب داد راستش یکمم گیج بازی دراوردم
بعدش که رفتم ازمایش دادم دوتا خانوم قسمت پذیرش بودند
گفتم شما کدومتون غالبا تلفن جواب میدید و عصرها هستید؟
اولش بنده خدا ترسید و گفت من هستم،مگه اشتباهی کردم؟
گفتم نه اصلا اتفاقا میخواستم ازتون تشکر کنم بابت حسن خلق و برخورد خوبی که دارید
کلی متعجب شد و خوشحال شد
گفت اکثرا شکایت هاشون رو منتقل میدن و هیچ وقت کسی تشکر نکرده!!!!

لوسی می چقدر کار خوبی کردی :)
پاسخ:
آرهههه واقعا تشویق کردن خیلی خوبه و اثرگذار. 
ایراد اینه که ما خوبی بقیه و پاسخگوییشون رو به پای وظیفه شون می نویسیم و این باعث شده اونور میزیها از ما بدشون بیاد ما هم از اونا.
الان اوضاع یه جوریه که انگار همه از هم طلبکاریم.

ممنونم عزیزم شما هم کار خیلی خوبی کردی ^_^
مسئول آموزش ما یه خانومه هر وقت منو می بینه یه لبخند میزنه به پهنای صورت :)) چون روزای اول ترم یک جلوش یه سوتی دادم :)) فهمید خیلی خل و چلم بعد با این حالم همیشه توی تریبون آزاد دارم حرف میزنم :دی
پاسخ:
:))
اینطوری هم خوووبه :))