ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

هان ای زیان رسیده! وقتِ تجارت آمد.

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۳۴ ب.ظ

از فردا اربعین موسوی یا همون چله ی کلیمیه شروع میشه.

اربعین موسوی از اول ذی القعده ست تا عیدقربان (که محض احتیاط و چون به نظر میاد که ذی القعده ی امسال ۲۹ روزه باشه از فردا سی ام شوال شروع این اربعین خواهد بود.)

این ایام همون روزهاییه که حضرت موسای کلیم الله به میقات پروردگار رفت و چهل روز در وعده گاه خداوند حضور داشت.(آیه ی ۵۲ بقره و ۱۴۲ اعراف)

روزهایی که به ایام حج منتهی میشه و حاجیِ بیت الله الحرام در روز آخر این چله، یعنی عید قربان باید در وجود حق فانی شده باشه و نفسش رو قربانی کنه.

خب حالا ما هم با اینکه دستمون و جانمون از نیل به فضیلت حجاج کوتاهه لااقل در این روزها با برکت جاری در جهان همراه بشیم و برای این چهل روز برنامه ریزی کنیم و مهمتر از همه اینکه در وجودمون بگردیم و رذایل رو از بین ببریم و اعمالمون رو خالص کنیم.

که چهل روز طاعت خالصانه پروردگار و زندگی برای او دریچه های حکمت رو بر قلب و زبان ما جاری خواهد کرد ان شاء الله. 

و چه فضیلتی بالاتر از این؟

که وَ مَن یوءتی الحکمتَ فقَد اُوتیَ خیراً کثیراً.(و کسی که به او حکمت عطا شود به راستی که خیر کثیری نصیبش شده است. ۲۶۹ بقره.)

ان شالله خدا به فضل خودش در این راه سخت کمکمون کنه.



+برای هم زیاااااد دعا کنیم.

+من هم امشب در جوار حرم رضوی همه تونو دعا میکنم ان شالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۲
لوسی می

نظرات  (۱۵)

ممنون از یادآوریش 
من انقدر مشغول امتحان بودم اصلا یادم نبود
واسه من مخصوص دعا کن لطفا 
پاسخ:
خدا رو شکر.
شما که عزیز دلی قطعا به یادت هستم. :) 
دعات کردم :)
واااااااااااااای خیلیییی خوب بود این پست
نیت داشتم چله بگیرم ولی تردید داشتم :) مرسی مرسی مرسی :*
پاسخ:
خدا رو شکر که مفید بود.
۲۲ تیر ۹۷ ، ۲۱:۵۶ محمدعلی ‌
چه خوب که یادمون آوردید ایام رو.
التماس دعا.
پاسخ:
الحمدلله که مفید بود.
ممنون از یادآوری رفیق جانم
حرم به یاد ما هم باشید زائر مجاور خوشششبخت:)
پاسخ:
قربون تو ^_^
خوشبختی که گفتی رو کجای دلم بذارم؟
قشنگ خندیدماااا :))
ممنونم.
وااااای ممنون عزیزم :*
پاسخ:
قربون شما ^_^
شما هم حرم میری به یاد ما باش لطفا :*
۲۳ تیر ۹۷ ، ۰۲:۴۷ یک مسلمان
ان شاءالله خدا توفیق بده بهمون...ممنون
دعامون کنید لطفا
پاسخ:
ان شالله.
محتاجیم به دعا.
کاش واقعی هم رو دعا کنیم
پاسخ:
مگه دعای الکی یا دروغکی هم داریم؟
۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۰ سوته دلان
سلام

لطفا سند چله کلیمیه رو بگید؟!
چون من میتونم با سند ردش کنم و بگم به دین بستنش!!

پاسخ:
سلام. سند چی رو بگم؟ 
سند اینکه این ایام همون ایام چله ی حضرت موسی بوده؟
یا سند اینکه چله گرفتن برای ترک گناه چیز خوبی است؟
متوجه نمیشم کدوم بخشش به دین بسته شده؟ این یک امر توصیه شده است از جانب علما و اساتید اخلاق. کسی ادعا نکرده از واجبات یا مستحبات موکد در دینه، پس لازم نیست نگران بدعت در دین باشیم :)
باحال بود
پاسخ:
خیلی.
خوشبخت از لحاظ مجاور بودن منظورم بود دیگه:)
خیلی دلم هوای حرم داره آخه
مادرشوهر و پدرشوهرم هم دیروز عازم مشهد شدن، و لابد الان حرمن...
پاسخ:
^_^
ان شالله به زودی قسمتت بشه بیای :)
آخی کاش باهاشون میومدی خب :)
ان شاالله:)

خیلی یهویی رفتن آخه:) ما صبح زنگیدیم که میایم خونه تون، گفتن عصر داریم میریم مشهد:)
پاسخ:
وای چه باحالن :))
زیارتشون قبول ^_^
۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۸:۳۳ سوته دلان
متاسفانه هرچقدر سعی کردم نتونستم لینکش رو بذارم، لطفا کلیپ بحث کلیمیه از آقای رحیم پور ازغدی رو حتما ببینید...

+ ضمن اینکه کلیمیه برای یهود هست که به اسلام بستنش

من بحث چله گیری رو زیر سوال نبردم، بحث کلیمیه برام محلی از اعراب نداره!

پاسخ:
با لغتش مشکل دارین یعنی؟ متوجه نمیشم مشکلی که میگین از کجاست.
من این کلیدواژه رو سرچ کردم با نام جناب ازغدی و چیزی پیدا نکردم که با این بحث مرتبط باشه.
ممنون میشم چندباره تلاش کنین و لینک مدنظرتون رو کپی پیست کنین اینجا.
یعنی الان مصر هستم که صحبتشونو بشنوم. چون ادعای خاصی و از شخص خاصی رو دارین مطرح میکنین مهمه که به ثمر بنشینه. ممنون.
ممنون از یادآوری

برگرفته از lucy-may.blog.ir
پاسخ:
خواهش میکنم. 
خدایا به داد همه ی ما برس
پاسخ:
الهی آمین.
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۸:۴۸ مامان محمدمهدی
اخرین باری که چله گرفتم یادم نی:(
چقدر بد شدم من:(((
آخ آخ حرم امام رئوف
خوش به سعادتت:)
پاسخ:
منم یادم نیس :))
ولی این نشانه بد شدن نیستا ^_^
به یادتم همیشه :)