ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

از این خستگی، خسته ام.

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۱ ق.ظ

از اون روزی که تو خونه ییلاقی افقی شده بودم حدود ده روز گذشته،

و متاسفانه هنوز بدن من به دوران اوجش برنگشته!

احساس میکنم رُسَم کشیده شده.

راستش حسابی ضعیف شدم و خیلی زودتر از وضعیت نرمال خسته میشم.

این در شرایطیه که یه عااالم کار دارم.

دو روز دیگه ان شالله عازم سفر هستیم و من عجیییییب خسته ام!:((



+آخه میشه قهرمانیِ محبوب ترین تیمم رو به خودم و خودشون و هواداراشون تبریک نگم؟

گاهی دوست دارم به یاد ایام شباب  یه پست فوتبالی بنویسم!

ولی خب انگیزه ای که واقعا منو به نوشتن راضی کنه پیدا نکردم هنوز. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
لوسی می

نظرات  (۲۱)

من دوست داشتم کرواسی ببره :|
پاسخ:
دلم برای شماره دهشون خیلی سوخت اما به نظرم با این نتیجه هر دو ملت شادند ^_^
همه رو بغل کرد لامصب :|
نزدیک بود عادل هم پاشه بره :)
پاسخ:
فقط رییس جمهور کرواسی! :/
کل فرهنگ ملتشون رو برای من زیر سوال برد! تا به حال هیچ خانمِ سیاسی ای رو اینقدر سخیف و سبک ندیده بودم!
بله مخصوصا رئیس جمهورِ کرواسی :| کلا مهربون هستن ایشون :))
پاسخ:
کلا فرهنگ ملتشونو برای من زیر سوال برد تا به حال هیچ خانم سیاسی ای رو اینقدر سخیف و سبک ندیده بودم. خیلی موجود عجیبی بود. همون بهتر که برنده نشدن وگرنه ما دیگه هیچی از مراسم اهدای جام رو نمیدیدیم :))
یه برنامه ورزش بذار تو برنامه ات لوسی
همه اینها به خاطر اینه که ماها ورزش نمیکنیم اصلا...
پاسخ:
خستگیم؟
آرهههه واقعا ضعیف شدن بدنمو حس میکنم.
تو برنامه های جدیم هست. برم سفر و برگردم به صورت حرفه ای ورزشکار خواهم شد:))
حالا تصور کنید من در کنارِ مادربزرگ و پدربزرگ این صحنه رو می‌دیدم :| خیلی بد بود -_-
پاسخ:
:))
یادمه اسپانیا قهرمان یه جامی شد تمام مراسم اهدای جام رو سانسور کردن چون رییس کشورشون خانم بود. اینبار عجیب صدا و سیمامون اپن بود!
خب بازیکنای خودشو دوست داشت مهم نبود چه گیری داده بود به مکرون! :/
من تا آخر به مستر میگفتم این همسر مکرونه محض مرام گذاشتن برای تیم بازنده لباس اونا رو پوشیده! :/
درود بر دکتر محبوب بیان
واقعن هیچی مثل ورزش برای حفظ تندرستی ضروری نیست.

پاسخ:
بله بله.
لوسی ورزشکار خواهد شد :)))) 

پاسخ:
یو ها ها :)))
من خودم از وقتی میرم استخر کاملا حس میکنم چقدر تغییر کردم...
شاید حتی جالب باشه برات ! سایز کم کردم ، ولی وزن اضافه کردم‌! یعنی زدم چربی ها رو پوکوندم عوضش عضله آوردم :))
پاسخ:
:))
نتیجه گیریِ روحیه بخشی بود :))
راستش تصور آلودگیِ زیادی از استخر دارم وگرنه استخر را عاشقم :(
منم حساس بودم 
ولی اونقدر کلر میزنن که ... 
حالا لزوما استخر نه ، یه ورزش دیگه انتخاب کن 😍
پاسخ:
نه دیگه. یا استخر یا هیچی :))
راستش نظرتون قابل احترامه
اما از نظر من رییس جمهور کرواسی فقط شاد و مهربونه
نه سخیف و سبک!!!!!!!!
خب مکرون هم همه رو در اغوش گرفت و این باعث نشد سخیف و سبک بشه
!
پاسخ:
فکر میکنم منظورم واضح بود و همه ی خانمهای سیاسی و حتی آقایون سیاسی یه حدی از اخلاق، حریم و خویشتن داری رو رعایت میکنند.
و این اصلا به عقاید مذهبی ما مربوط نیست به شانیت زن و انسان مربوطه که در تمام دنیا رعایت میشه حتی در بلاد کفر.
و زن و مردی که شانشون رو حفظ میکنن از شادی و مهربونی نمیفتن. تعجب میکنم که رفتارهای سخیف ایشون در ذهن شما به شادی و مهربونی تعبیر شده!
مسئله فقط بغل کردن بازیکنها نیست، مسئله نحوه ی بغل کردنه. تمام مدت دست ایشون رو سر و گردن مکرون و سایرین می چرخید... واقعا زن تا این حد جلف؟! اونم شخصیت سیاسی!! :/
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۰:۱۱ آقای مُرَّدَد
کامنت اولِ مرتضا:))
زودتر خوب شو. طولانیش خوب نیست. پیرتر میشین.
پاسخ:
اره دیگه داریم پیر میشیم.
اگه میتونستیم جلوشو میگرفتیم.
من دوست داشتم ایتالیا قهرمان شه، اما هلند هم خوب بازی کرد :)
کرواسی رو بخاطر راکیتیچ و مودریچ دوست داشتم قهرمان بشه. ولی فرانسه فوق العاده بود مخصوصاً ام باپه.
ان شاءالله که حالتون خوب شه و سفر پیشاپیش خوش بگذره :)
پاسخ:
هلند و ایتالیا نبودن که. بودن؟ (معلومه بازیها رو درست حسابی ندیدم؟ :دی)
ممنونم ازتون.
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۳:۱۲ صـــا لــحـــه
ورزش...
من فقط حرکات کششی انجام میدم ولی خیلی اثر داره.
حتی وقتی دارم درس میخونم یا توی آشپزخونه ام، به بدنم ورزش میدم 
اینطوری اصلا لازم نیست وقت مجزایی براش بذارید
فقط با بدنتون حال کنید. همین :))
پاسخ:
:))
راستش پیش نمیاد! یعنی تنبلم کلا. باید وقت و هزینه براش بذارم تا بهش دل بدم.
چقدرم بده اینطوری.

آفرین به شما ^_^
خیالتون راحت نبودن :)
پاسخ:
:))
مویز، ناشتا بیست و یک عدد

بادام خیس خورده پوست گرفته رو شیربادام کنید

و روزی چند انجیر

علاوه بر شیره انگور

همه برای قوت بدن خوبن.

دکتر به من گفت هفته ای دو سه بار تخم مرغ عسلی هم به حبران ضعف کمک میکنه
پاسخ:
وای ممنونم ^_^
یکی از دلایل احساس خستگی کمبود ویتامین دی یا ٱهن هم می تونه باشه

همین طور به هم خوردن برنامه خواب

و تجربه خودم این بوده به هم خوردن مزاج می تونه موحب احساس سستی و رخوت شدید بشه.
خوبه یه چک کنید.

و احتمالا اگر ماکارونی و سوسیس کالباس تو برنامه تون هست حتما حتما حذف کنید. به ویژه ماکارونی.
پاسخ:
آره نمیدونم اون بیماری چه بر سرم آورد اصلا! فک کنم مزاجمو به هم زد! :/
فقط ماکارونی داریم که باشه اونم حذف میکنیم. ولی چرا آیا؟
من خودم به تجربه متوجه شده بودم وقتی ماکارونی می خورم حالم بد میشه.
یکی از آشناهامون هم بعد بارداری مزاجش به هم ریخته بود و به شدت سرد شده بود، پزشک طب سنتی بهش گفته بود نخوره. بعد یه بار خورده بود و خودش تعریف کرد افتادم و خالم خوب نبودم اصلا

گویا خون رو غلیظ میکنه، خلط ناصالح در بدن ایجاد میکنه

یه جا هم خوندم که یه پزشک طب نوین نوشته بود که ماکارونی هنکام هضم در بدن الکل تولید میکنه

اکر مزاجتون سرد هست ارده شیرهربرای صبحانه خیلی قوت بخش هست.
پاسخ:
آها برای سرد مزاجی میگین. راستش طبعم قدری به هم ریخته اما غالب اوقات تا الان گرم تشخیص داده شده ام!
ممنون از توضیه هات. ^_^
ماکارونی برا همه مزاجا مناسب نیست.
منم گرم هستم.

چه قدر اشتباه تایپی داشتم تو کامنت قبل
پاسخ:
یعنی کلا نامناسبه؟

ندیدم که! برم نگاه کنم باز :))
بله کلا چیز خوبی نیست
اما نمی دونم چرا این همه به عنوان غذای مورد علاقه بچه ها رواج پیدا کرده
پاسخ:
عجب! نمیدونستم کلا خوب نیست.
آره اتفاقا برای وزن گیری بچه ها هم خیلی توصیه میشه.
سلام
لوسی از من به تو نصیحت خیلی خیلی جدی بگیر رسیدگی به بدنت رو. من بعد از به دنیا اومدن دخترم بلافاصله اومدم قم و دست تنها باید هزاران کار میکردم و خب طبیعتا اصلا به خودم نمیرسیدم هنوز بعد از سه سال نتوستم به حالت عادی برگردم کاملا احساس ضعف و نابودی دارم. 
دکتر سنتی بهم گفت روزی ده تا بادوم رو با یه فنجون اب یا شیر و یه قاشق عسل تو میکسر بریزم و بخورم میگفت انرزی رو برمیگردونه البته من هنوز فرصت انجام دادن این کار رو هم ندارم /:
پاسخ:
سلام. آره می تونم بفهممت. 
مخصوصا جمله آخرتو :))
یه روز پشیمون میشیم! :((
۲۷ تیر ۹۷ ، ۰۸:۰۴ مامان محمدمهدی
ای دختر فوتبالی:(
من امسال بازی هارو ندیدم اصلا
ولی از اول شدن فرانسه خشنودم:)
حالا چرا یدفعه اینقده ضعیف شدی؟
پاسخ:
:))))
منم ندیدم :))
فقط یک و نصفی بازی های ایران و فرانسه آرژانتین و فینال :))
هاااا..آفرین دوست فرانس دوستم ^_^

نمیدونم. از مریضیِ خونه ییلاقی هنوز قدرتم برنگشته سر جاش!  :/