ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

عید نیست ولی خانه ی خود را بتکاندیم!

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۶ ق.ظ

به صورت کاملا غیر منتظره،

خونه تکونی من در حد یک خونه تکونیِ عیدگاهی پیشروی کرد!

دیروز کل آشپزخونه و کابینتها و یخچال رو ریختم بیرون.

و روزهای قبل هم محتوای کمدها رو کلا بازسازی کرده بودم.

حالا فقط مونده روکاری. ^_^


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
لوسی می

نظرات  (۱۷)

۲۶ تیر ۹۷ ، ۰۹:۵۸ لیلی بانو
به به
خوش به حالت
خونه تمیز تمیز :)
پاسخ:
آرههههه عالیه عااااالی ^_^
خداقوت :)
پاسخ:
سلامت باشی.
روکاری یعنی همه چیو به هم ریختین چیدن و مرتب کردنشون مونده فقط؟
پاسخ:
:))
نه یعنی جارو و دستمال کشی و گردگیری مونده.
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۷ محسن ارما
خسته نباشی

پاسخ:
ممنونم وااااقعا :)
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۱:۰۵ تسنیم ‌‌
آی حال میده! آی حال میده! البته اگه آدم وقت داشته و استرس نداشته باشه :)
بعدشم که تمووووم شد بری لم بدی و چای (شکلات، آبمیوه، شربت، قهوه، نسکافه) بنوشی :)))
خداقوت پهلوان ;)
پاسخ:
آی حال میده به شرط اینکه تموم شهههههه! :))))
ممنون عزیزم. ^_^
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۱:۵۲ تسنیم ‌‌
نچ! خونه‌تکونی فی‌نفسه باحاله ^_^
پاسخ:
:))
کاش نزدیک بودی میگفتم بیای که بساط حال کردن اینجا اساسی فراهمه :))
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۱:۵۹ تسنیم ‌‌
اگه می‌تونستم بیام واقعا دریغ نداشتم. فعلا یکی باید بیاد خونه‌ی خودمونو بتکونه 😂😂😂
پاسخ:
من میام خونه شما رو هم می تکونم به شرط اینکه جارو و گردگیریها کلا با شما!😅😁
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۳ دنیای کامپیوتر ...
موفق باشید.
.
.
.
خوشحال میشویم به وب ما هم سر بزنید.
پاسخ:
سلامت باشین. ممنون.
خسته نباشی دلاور 
خدا قوت پهلوان (:
من که فعلا به گِل نشستم .... خخخ
پاسخ:
مرسی عزیزم.
خدا نکنه! :/
از بس خاکه؟
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۹:۳۵ پلڪــــ شیشـہ اے
الهی.خداقوت بانوجان. :)) :* 
خدا به انرژی جسمی و روحیت برکت مضاعف بده عزیزم.
من از این که همه جا برق بزنه خیلی ذوق میکنم. تمییز کردنم دوست دارم :)) به شرطی که ماهی یه بار و اساسیش سالی یه بار باشه :)))) ولی با این وضع گرد و خاک و اینا و این بناهای لب مادی که دم دره، همه جا هی با خاک یکسان میشه. 
پاسخ:
ممنونم عزیزم.
خونه تکونی کلا خیلی خوبه. البنه حس بعدش ^_^
منم گاهی برام پیش میاد
البته در ابعاد کوچیکتر و البته وسطاش تقریبا می فهمم چه خبطی کردم:/
پاسخ:
اره دقیقا :)))
سلام. خسته نباشید.تشریف میبرید حج؟
پاسخ:
آخ آخ آخ پ! خدا ازتون بشنوه ای خدای مننننن! دلم هوایی شد. نه متاسفانه. میریم حج فقرا ^_^
۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۳۱ بانوچـ ـه
چقدر حس بعد از این تمیزکاری خوب و خنکه
پاسخ:
آره اگر تموم بشه! :)
نه به خاطر خاک نیست 
کمرم پوکید نتونستم ادامه بدم😅
من اصلا جنبه ندارم یه هو کارا رو بکنم باید هر چند روز یه بار کم کم یه جا رو تمیز کنم یه هویی صبح تا عصر کار کنم یه هفته کمرم میگیره
 همیشه هم یادم میره وسط کار جو گیر میشم😅
پاسخ:
ورزش حاجی جان.. ورزش :)
۲۷ تیر ۹۷ ، ۰۸:۰۲ مامان محمدمهدی
خداقوت
پاسخ:
سلامت باشی
۲۷ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۲ آقای نویسنده
خسته نباشید
پاسخ:
متشکرم.
اره یه مدت میرفتم ورزش خورد به امتحانام ولش کردم دوباره ان شاالله میرم (: 
:*
پاسخ:
ان شالله ^_^