ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

هوا دلپذیر شد :)

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۴ ب.ظ

صلی الله علیک یا فاطمه معصومه.



+اینم حرم حضرت خواهر. هرکه هوای زیارت داره بسم الله.

از طرف همه تون (روشن ها با اسم و خاموشها با جمع) سلام رسوندم.

+پست قبلی رو هم بخونین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۴:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے
:)
لطفا خیلی خیلی سلام ما رو برسون.
خیلی دعا لازمم
حاجت روای بخیر باشید عزیزم.
ممنون که به یادمون هستید.
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم.
ان شالله یه روز قسمت خودتون باشه به زودی زود.
نایب الزیاره باشید.
رفتید سر قبر رستم یاد ما هم کنید وسلام بدید
توضیح : یه قبر وسط صحن شرقی حرم هست نزدیک حوض وسط صحن که من بهش میگم قبر رستم :)
پاسخ:
بودم اگر خدا قبول کنه. :)
نرفتم.
۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۱ محبوبه شب
التماس دعا

اونجا الان از نظر آب و هوا جهنمه نه؟ 😩
پاسخ:
محتاجیم.
هعی! یه جورایی! همه جای قم خارج از فضای حرم و جمکرانش :دی
۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۳ محبوبه شب
راستش منتظر بودم عکسی چیزی ببینم! :|
پاسخ:
نمیتونم آپلود کنم باید برگردم.
۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۵۱ بنتُ الهدی
خوش به سعادت تون قبول باشه الهی..
شدیدا محتاج نفس کشیدم توی حرمم..
برای ما و نی نی مون هم ویژه دعا کنید :)
پاسخ:
ان شالله به زودی زود قسمتت بشه :)
۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۵۲ بنتُ الهدی
خوش به سعادت تون قبول باشه الهی..
شدیدا محتاج نفس کشیدم توی حرمم..
برای ما و نی نی مون هم ویژه دعا کنید :)
پاسخ:
سلامت باشی. به یادت بودم.
ان شالله به زودی قسمتت بشه.
۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۹:۳۱ مامان محمدمهدی
به به
زیارتا قبول
ان شاءالله خوش هم بگذره در عروسیا
خوبه همت کردی این راهو اونم تو گرما و اونم با دوتا بچه اونم از نوع پسرش🙂
من اصلا در خودم نمیبینم تابستون پاشم برم قم بابچه ها، تازه نهایتش دو ساعت راهه
پاسخ:
ممنون. آره کار سختیه. 
منم دیگه در خودم نمی بینم. حقیقت اینه که شرکت در عروسی واجب بود! :))
وگرنه کدوم آدم عاقلی تو چله ی تابستون با دو تا بچه میره مقصدی با دمای ۴۷ درجه؟!
درود بر بانو
اگه هنوز در حریم یار هستید دعای لطفاً
موفق باشید.
پاسخ:
دعاتون کردم.:)
زیارت قبول عزیزم ((((((((((:
چقدر حیف که نشد ببینمت ):
پاسخ:
سلامت باشی.
آره خیلی فکر کن برنامه ما جوری شد که ساعت دوازده تا دو تایم زیارتمون شد.
واقعا دلم نمیومد بگم بیای. از گرما هم که بگذرم چون خودمم بچه دارم میدونم سخته . ان شالله سر فرصت. :)
خوشا به حالتون...
پاسخ:
بله یه جورایی ^_^
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعای دوستان
عزیزم ان شاالله که به زودی دوباره قسمت بشه بیایید (((((:
پاسخ:
ان شالله. ممنونم.:)
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۸:۴۷ پلڪــــ شیشـہ اے
وای خیلی ممنون. خیلی دلتنگم
پاسخ:
قربون شما :*