ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

همین الان، یهویی!

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۶ ب.ظ

تصویری از منظره ی بیرونِ اقامتگاهمون :)

همین الان و در آخرین ساعات از هشتمین سال زندگی مشترک. :)

اینم تفریح صبحگاهیِ بچه ها در سالگرد ازدواج مامان و باباشون :)



+عامل تاریِ تصویر اول توری پنجره می باشد!

+دوستانِ اصفهان شناس! لطفا یه رستورانِ خوب تو اصفهان بهمون معرفی کنین که خاطره ای طعم دار از اصفهان برامون به یادگار بمونه.(بریونی رو تجربه کردیم.)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۱
لوسی می

نظرات  (۲۰)

۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۵ محبوبه شب
توری رو متوجه شدیم :دی

خوش بگذره : )
پاسخ:
خواستم از سوال احتمالی پیشگیری کنم :))

ممنون عزیزم.
تبریک میگم انشالله زندگی تون همیشه گوارا و خوش فرمون باشه
پاسخ:
متشکرم. :)
برای شما هم همینطور ان شالله.
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۹ محمدرضا .....
سلام
به اصفهان خوش آمدید
خیابان آتشگاه بعد از کوه آتشگاه مجموعه پذیرایی شب نشین
البته من خودم تا حالا نرفتم
ولی خیلی ها تعریفش را میکنند و البته ظاهرا گران
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم از پیشنهادتون.
شما اصفهانی هستین؟ 
مجموعه ی آکواریومیش رو تا به حال رفتین؟ یا باغ خزندگان رو؟
فکر میکنین کدومش برای بچه ها جالبه؟
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۸ بـانـوی بـرفـی
سلام لوسی جون 
سالگرد ازدواجتون مبارک
من قبلا شهرزاد و شب نشین رفتم خوب بودن 
بعضی رستوران های سنتی سمت آتشگاه هم خوب هستن 
رستوران زاگرس  هم هست ولی من غذاشو دوس نداشتم
ولی این دوسال نمیدونم کیقیتش چطور شده چون نرفتم
خوش بگذره
پاسخ:
سلام. ممنون عزیزم از پیشنهادت :)
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۴۷ تسنیم ‌‌
یعنی حدودا بیست و دو ماه تو عقد بودین؟ ;)
زندگیتون خوش و خرم ان‌شاءالله :)
پاسخ:
بستگی داره چطوری حساب کنی! :))
ممنونم عزیزم. :)
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۲ تسنیم ‌‌
دوران عقد رو به چند روش میشه محاسبه کرد؟
من شمسی محاسبه کردم :)
پاسخ:
درسته روشت. :)
ما روشمون متفاوت بود :)
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۵ محمدرضا .....
بله بنده اصفهانی هستم
هیچ کدوم را تا حالا نرفتم(چون تقریبا اعتقادی به اینجاها ندارم٬ جاهای طبیعی مثل چادگان بهتره)
ولی به نظرم برای بچه‌ها آکواریوم جذابتر باشه
و البته نزدیک باغ پرندگان هم که هست
پاسخ:
منم اعتقادی ندارم و اتفاقا الان به مستر همینو میگفتم که سفر با بچه ها باعث محدودیت در فعالیت میشه.
بله باغ پرندگان رفته بودیم قبلا.
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۰ محمدرضا .....
عارف الهی مرحوم حاج اسماعیل دولابی فرموده بودند:
مردم میرن به اموات سر میزنند در حالیکه ما الان زنده ایم به ما سر نمیزنند(نقل به مضمون)
پیشنهاد میکنم اگه براتون مقدوره نماز آیت الله ناصری را شرکت کنید در اصفهان.
به نظرم خسارت است کسی اصفهان بیاد ولی ی لحظه ایشون را نبینه
پاسخ:
نمازشون رو کجا برگزار میکنن؟
غذا نمیدونم ولی برای عکس کاروانسرای مادرشاه خوبه

پاسخ:
عکس؟ :/
جذابیت نداره برام که برای عکس جایی برم!
همین الان داشتم به مستر میگفتم من اصلا پایه نیستم فقط برای دیدن و عکس گرفتن پای برج ایفل هم برم! مگه اینکه برم بالای برج! :)
سلام
از هتل عباسی غافل نشین‎(:‎
پاسخ:
سلام. ممنون از پیشنهادتون. :)
شما خیلی آدم خاصی هستید بله :|
پاسخ:
خدایی شما خاص ترین ها!
آخه کی می کوبه میره فلان جا برای عکس؟ :/
حالا اینو گفتین، یادم باشه یه پستِ تعریف از خود طور بنویسم حتما. :دی
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۲ محمدرضا .....
میدان امام علی علیه‌السلام (سبزه میدان)
مسجد کمرزرین
پاسخ:
نماز ظهر؟ یا مغرب؟
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۷ مامان محمدمهدی
عمسها واسم باز نشدن
وال لا مارو یبار دخترعموی همسر بردن رستوران سنتی تو اصفهان عالی بود غذاها و محیط رستوران، اسمشو هم نمیدونم و روم هم نمیشه بپرسم از دخترعموش چون رفیق در این حد نیستم باهاش
فقط میدونم تو مسیر اصفهان به سمت شاهین شهرش بود
پاسخ:
:)) ممنون از آدرس دقیقت :))
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۴۱ مامان محمدمهدی
آهان یه پاساژ خیلی بزرگ هم داره که چند ساله ساخته شده همون نزدیکای شاهین شهر
یه شهربازی سرپوشیده داره بنظرم عالی بود
یادمه تمام مدتی که تو شهربازی بودیم غیر از بچه ها خود من هم از اونهمه وسیله جذاب برای بازی غرق لذت بودم
اگه تونستی ببر بچه هارو
پاسخ:
ینی کشته مرده ی ادرس دهیت شدم اساسی!
آقا یه جایی تو مشهد رو هم اینطوری بهم آدرس بدی نمیفهمیدم کجاست! :))
اسمشو نمیدونی؟ :)
سلام
خوش بگذره عزیزم 
من اصفهانی نیستم اما فکر میکنم اکواریوم واسه بچه ها خیلی جذاب باشه
راستی سالگرد ازدواجتون مبارک :*
پاسخ:
سلام. آرههههه اونو حتما می برمشون.
ممنون عزیزم.
۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۱:۰۷ محمدرضا .....
سلام
اگه هنوز به اصفهان نیومدید پیشنهاد میکنم در مسیر رسیدن به اصفهان اول نجف‌آباد ی نیش ترمز بزنید و به زیارت شهید حججی هم برید
پاسخ:
بله بله اصلا به خاطر شهید حججی داریم میایم.
مزار شهید کاظمی و شهید خرازی هم همونجاست یا جای دیگه ایه؟
راستی نگفتین اون نماز مغرب بود یا ظهر؟
۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۱۳ محمدرضا .....
مزار شهید حججی در نجف‌آباد
ولی مزار شهید خرازی و شهید کاظمی در گلستان شهدای اصفهانه
از سمت چادگان که بیایید به فلکه ورودی نجف‌آباد میرسید
همونجا بپرسید گلزار شهدای نجف آباد کجاست؟
آیت الله ناصری حفظه الله هم هر روز ظهر و شب اقامه جماعت میکنند(البته در صورت مساعد بودن حالشون) بجز روزهای پنجشنبه و جمعه
اصفهان هم حتما گلستان شهدا بیایید
پاسخ:
شهید حججی رو که میدونستم ولی من فکر میکردم مزار شهید کاظمی هم تو نجف آباده! نجف آبادی نبودن مگه؟ 
البته میدونستم وصیت کردن کنار شهید خرازی دفن بشن ولی نمیدونستم شهید خرازی اصفهانن. فکر کردم لابد ایشونم نجف آباد بوده.
بسیار خب. خیلی ممنونم.خیلی لطف کردین.
ان شالله قسمت بشه بیایم.
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۰۴ پلڪــــ شیشـہ اے
وااااای دارید میایید اصفهان?
رستوران خوب رو براتون میپرسم.
شب نشین رو خیلی تعریف میکنن ولی قیمتشم بالاست. :) البته صرفا جهت اطلاع میگم.
باغ پرندگانش و قبلا رفتید? اونجا باحاله.
آکواریوم رو هم میگن قشنگه. ما نرفتیم تا الان.

پاسخ:
سلام عزیزم. آره ان شالله جور بشه بیایم. رستوران شهرزاد رو هم شنیدم خوبه.
باغ پرندگان تو برنامه مون نیست چون پارسال رفتیم. اما ان شالله بشه میریم آکواریوم
کوبیدن نمیخاد :|
یه استراحتگاه بین راهیه

https://fiish.blog.ir/post/657
پاسخ:
عه! باشه برای استراحت میریم ان شالله.
ممنون از پیشنهادتون.
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۰ مامان محمدمهدی
:)))
پاسخ:
:دی